E39: Kas vanos kinni? Mis teha? 2.8 mootor.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Aivar
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 28.03.2004 15:43 10
Asukoht: Tallinn - Viimsi

E39: Kas vanos kinni? Mis teha? 2.8 mootor.

Postitus Postitas Aivar »

On tunne, et madalate põõretega enam hästi ei vea. Mõõdasõidud juba :evil: kiirustel on head.

Kas viga võib olla võimaliku vanose mittetöötamises? Kuidas kontrollida ja kes peale UM-i seda teeb? :(

Tunne madalate põõretega on nagu mõne vana suvalise "tuning" mootoriga, millel nukk hilisemaks sätitud... kesmised põõrded on head, hoopealt rabab juba üsna hästi. Päris lõpp tundub (või lihtsalt ...tundub...) ka juba tuimavõitu. Olen enne mitmete erinevate BMW-dega sõitnud, ja sellist imelikku asja pole tundnud.

:?
E39 528I fjordgrau met.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Vanos ongi madalatel pööretel hiliseimas seisus, et mootori töö pehmem oleks
Kui vanosega on midagi lahti, peab ajus ka vastav veakood olema
Kasutaja avatar
Aivar
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 28.03.2004 15:43 10
Asukoht: Tallinn - Viimsi

Postitus Postitas Aivar »

Võimalik küll, ma pole seda teemat eriti uurinud. Vahel on natuke tuska tegev asi, et enne starti (tsipa kiirem kui kespärane liiklus), tahab natuke kergelt tuuri.

Eks seda "tunnet" võib olla rikkunud mu teine auto (üle 2x võimsam), aga ma olen sellega nii mannetult vähe sõitnud, et see vaevalt segab arusaamist.

Nõ. "keskmine" spekter põõretevahemikus, on hea. Algus tiba nõrk, tuim. Lõpp ka tsipa tuim. Aga see võib ka tunduda, seega võin tühja puhuda.

Tundub, et ka kiirendus 0-100 on tuimem, kui võiks olla. Kui juba 100 sees, lõikab hästi, ühe tegelase 3.0 pösö sai korduvalt ja mitte stardis, vaid juba hoopealt.

Ma tahaks lihtsalt suht veenduda, et kõik ok. ;)

Benakulu on normaalne, ei midagi hullu ja ootuspärane.
E39 528I fjordgrau met.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Millal benafiltrit viimati vahetasid?
Kasutaja avatar
Aivar
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 28.03.2004 15:43 10
Asukoht: Tallinn - Viimsi

Postitus Postitas Aivar »

See on hea küsimus! Õhu- ja salongiomad vahetasin nii 1000km tagasi,aga benafilter, see on tõesti unaruses!

Kuigi on elementaarne, et pealevõtt kütuse puhul peab olema min maximaalne, mis tehasest, siis... see on vahetamata ja panen kohe kirja. Minu hoolimatus. :oops:

Aga suurte põõretega justkui jõudu on, ka mootor ei esita vastuväiteid, ainult ise tunnen, et asi kisub tuimaks. Liiga tuimaks...

Aitäh märkuse eest! Aga veel ehk arvamusi?
E39 528I fjordgrau met.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

kõigepealt diagnostika, kui viga sees pole siis vaheta ka benafilter. kui vanos katki siis on olemas remondikomplektid, kui katki on solenoid (kui sul on topeltvanos siis on neid 2) siis neid saab ka eraldi vahetada.
Kasutaja avatar
Aivar
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 28.03.2004 15:43 10
Asukoht: Tallinn - Viimsi

Postitus Postitas Aivar »

aise kirjutas:kõigepealt diagnostika, kui viga sees pole siis vaheta ka benafilter. kui vanos katki siis on olemas remondikomplektid, kui katki on solenoid (kui sul on topeltvanos siis on neid 2) siis neid saab ka eraldi vahetada.
Kui juhtub lugu, et Vanosed on üritanud viilida, kasa keegi on sellist remontin teinud, ehk: umbäärast remondisummat oskab keegi arvata?

Kuigi oman mitmeid autosid, ning on läbi käinud kuskilt lööklause: ära osta/pea autot, mida ei jõua pidada, oleks siiski teada. Korra mõtlesin - kaalusin ka mootorivahetust ja konversiooni, aga teadmine ei tee halba. :)
E39 528I fjordgrau met.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

sul on siis topeltvanosega M52? paari tuhandega võid arvestada. uus maksab vist üle 5k midagi. minu oma on taastatud valdeku juures.
Kasutaja avatar
Aivar
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 28.03.2004 15:43 10
Asukoht: Tallinn - Viimsi

Postitus Postitas Aivar »

Jah, peaks olema küll topeltvanosega. ;)
Kuna on tegemist nõ. igapäevaautoga, ei raatsi päris totaalseid summasid välja käia, aga tunnistan, et odavad ja nihver-nurgatagused, jäävad ära.

Raha kulutamisel lähtun hetkel prioriteetidest, aga mis vaja remontida, see saagu tehtud ja ikka normaalselt. Kui kunagi müün autot, kuidas ma suudaksin ausa näoga ostjale otsa vaadata, et kõik mega ja toimib?

Jah, osad tööd teen UM-is. Aga mõnedki tööd võib, saab teha ka ise/asjatundja poolt. :)

Tähtis on, et vajalikud tööd on tehtud asjalikult ja kvaliteetselt. :)
E39 528I fjordgrau met.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Palju sellel autol siis läbisõitu on, et vanoseid kahtlustad?
Need peaksid 200-250 000 km vastu pidama
Kasutaja avatar
Aivar
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 28.03.2004 15:43 10
Asukoht: Tallinn - Viimsi

Postitus Postitas Aivar »

Minule müüdi nõ. alles saksast, Ca 146K läbisõitu, ise arvan, oletan, et nii 240K kindlasti. Roolilatt oli veermikukontrollis UM-is peaaegu: öeldi VÄGA hea (uus?), õli ei võta mootor tõesti sugugi, 10K km, ja ei mingit virvendust ka vardal... ütleme et 80:20 et 20% kiiret sõitu.

Keritud on niikuinii. Aga mootor tihe. Tagasild peale rehvide vahetust ka ei "ulu". Ehk dramatiseerisin võibolla üle. Endised ulgusid nagu umbluu lihula muistendis.

On ju teada, et hea mootor jookseb kaua, kui on head hooldust saanud. Kaasaantud raamatuid ma ei usu. Eriti...

Aga vanos, jah, võibolla küll. Asi on hiilivalt süvenenud. Kuigi loputaks kiirendusega isegi natuke suuremat konnapasteeti, tunnen, et olukord pole nii, kui ostes (äkki isegi ostes oli juba natuke hapu?).
E39 528I fjordgrau met.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kui ma ei eksi, siis sellest oli meil juba siin juttu, aga kordamine pidi tarkuse ema olema.
http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/e39/7494631-1.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta