Parkisin täna rõõmsalt auto kohaliku poe ette, ja mõne aja mõõdudes, tagasi tulles ja peale puldist lukust avades, hakkasin juhiust lahti tõmbama ja oh üllatust: link murdus krõpsti natuke seespoolt lingipesast ja jäi ukselink lihtsalt kätte. Näha oli, et asi sulamist mingisugusest ja lihtsalt asi murdus...
Olgu mis põhjus seal tahes, nüüd tuleb asi korda teha ja sooviksin targematel abi.
Lühidalt: kui keerukas selline töö on? Kas on vaja juhiuksel polstri eemaldamisel jälgida mingeid erimomente, et näiteks airbag ei satuks segadusse ja siis kohusetundest mulle ei viruta?
Kas on (veel) mingeid nüansse, mida tasub teada E39 puhul (juhi-) uksepolstri eemaldamise puhul?
Kui, siis missugused tehnilised üksikasjad, ja mida võibolla on vaja kindlasti teha: kas airbagi juhe vms disable´da? Või mida üldse.
Vabandan võibolla väga lihtsa ja primitiivse probleemiga, aga parem on küsida asjaga kursisolevatelt inimestelt enne tööde teostamist, kui ise mingi (ja võibolla juba hulga suurem) probleem sedasi kokku keerata.
E39: Juhiuksel ukselink murdunud, vahetus?
E39: Juhiuksel ukselink murdunud, vahetus?
E39 528I fjordgrau met.
Välimise ukselingi vahetamiseks uksepolstrit maha ei võeta, kogu töö tehakse lingi "taga" asuva avause kaudu (kui ukse lahti teed, siis küljepaneelil lukusüsteemist pisut kõrgemal näed plastikkorki - see võetakse eest ära ja sealtkaudu vahetus käibki).
Kuna vajalikud on spets tööriistad, siis soovitan sul murega UMi pöörduda, üle 15 min selleks kuluda ei tohiks ja ilmselt kui ilusti küsid, võetakse vahele ka
Kuna vajalikud on spets tööriistad, siis soovitan sul murega UMi pöörduda, üle 15 min selleks kuluda ei tohiks ja ilmselt kui ilusti küsid, võetakse vahele ka