peale vedru vahetust ikka lääpas rattad
peale vedru vahetust ikka lääpas rattad
autoks siis -91. a. 524 td, kuna vasak tagumine ratas hoidis ennast lääpas siis otsustasin ära vahetada kõigepealt vedru. Kõik käis suht. valutult aga kui alla tagasi lasin tungraua pealt ja natu edasi sõitsin siis selgus, et mingisugust vahet ei ole. Ikka on samamoodi lääpas. Mis koterman seal siis on? Kas tõesti need 8 kujulised kondid mõjutavad seda nagu siin foorumis ikka juttu on olnud?
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Kui tihti seda õõtsa lääbastumist esineb ja kuidas seda ära tunda.
Vahetad kõik puksid ära ja kui ei aita siis õõtsa??
Huvitav kas see võib olla tavaliselt touringute probleem sest sellega kiputaks rohkem raskeid asju vedama
terv
erich
Vahetad kõik puksid ära ja kui ei aita siis õõtsa??
Huvitav kas see võib olla tavaliselt touringute probleem sest sellega kiputaks rohkem raskeid asju vedama
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
no aga siis kui see õõts peaks ära vajunud olema siis peaks ju rattale kalle sisse jääma ka siis kui auto tungrauaga ülesse tõsta. Ka seepärast välistan õõtsa, et autot alla lastes tungi pealt jäi ratas nagu enam-vähem õigesse asendisse, kui aga sõitsin edasi siis vajus oma esialgsesse asendisse aga kõvera õõtsa puhul peaks kohe alla lastes vale kalde all olema. Minu loogika räägib mulle sellist juttu.