E34 92.a 520i käsipidur.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Margusja
Huviline
Postitusi: 1602
Liitunud: 06.11.2005 16:36 24
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

E34 92.a 520i käsipidur.

Postitus Postitas Margusja »

Kas ma panen väga puusse kui ma oma autol otsin tagarataste juurest sellist asja: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=30

No ei ole olemas.
Samas käsipidur nagu natukene tibakene võtaks midagi. Või on mul ainult tunne. Igatahes ette kangi juurde tulevad trossid ja neid saab lausa pingutada ka.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
pets1
Huviline
Postitusi: 902
Liitunud: 30.09.2002 18:37 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pets1 »

:) :) :)
võta piduriketas maha, seal sees on trummel ja leiadki oma käsipiduriklotsid üles :P
Kasutaja avatar
drey
Huviline
Postitusi: 382
Liitunud: 12.10.2005 00:15 40
Asukoht: Türi

Postitus Postitas drey »

tänan, isegi otsisin seda nagu lollakas :D
Tross nagu pingule tõmmatud kuid käsipidur pole ikkagi nii nagu olema peaks. Kui tõmban käsipiduri peale siis v6in seda autot ikak edasi lükata :S
Kasutaja avatar
urki
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 23.04.2004 09:13 49
Asukoht: järvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas urki »

vaata üle need isereguleerijad. Klotsid tuleks ikka üsna ketta lähedale timmida, nii, et ketas ikka peale läheb ja väike varu jääb. siis hakkab töötama ka. ( pildilt number seitse)
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

See nr. 7 ei ole isereguleerija, vaid ongi klotside algasendi reguleerimise kruvi. Pmst. saab ka rattapoldi august kruvikaga keerata (vähemalt nii on saksa insener mõelnud). Esmalt lastakse trossid täitsa lõdvaks, siis keerad seda nr. 7-t niipalju peale, et ratas enam ringi ei käi. Siis keerad sama asja 8 hamba võrra tagasi.
Nüüd lähed salongi trosse pingutama. Kangi 4 hammast peale tõmmata ja niipalju trossid pingule tõmmata, et rattad kinni võtab (jõuab veel pöörata). Kui nüüd kangi alla lastes rattad vabalt ringi käivad, ongi kässar paigas. Ahjah, märgutuli armatuuris peab süttima alates kangi 2. hambast.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
urki
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 23.04.2004 09:13 49
Asukoht: järvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas urki »

Ikka hea, kui targemad täpsustavad. Nüüd aga asi puust ja punaselt tehtud. Aga nii keerulist reguleerimist poleks ise ka uskunud :shock:
Ja peale UM.i ei tea sellest vist ükski teenindus. :D
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kus ta's keeruline on? Midagi pole isegi lahti vaja võtta, v.a. 1 rattapolt.
Praktikas see nii roosiline siiski pole, tavaliselt on seal sees nii mõnigi asi juba mädanenud, klotsidel katted lahti ja trummel korraliku randiga. Seega korra tasuks ikka sinna sisse vaadata. Pole hullu, mingi klotsikomplekti (4 klotsi) sai Automaailmast vist u. 200 krooniga, vedrude remondikomplekt (pos. 12 realoemi pildil, sis. 8, 9, 10 ja 11 mõlema poole jaoks) maksab UMis 100 krooni. Kindasi tahavad tavotti saada detailid 7 ja 5.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
drey
Huviline
Postitusi: 382
Liitunud: 12.10.2005 00:15 40
Asukoht: Türi

Postitus Postitas drey »

Targemaks ma sain ja tehtud ka ja kõik korras :D
Kasutaja avatar
pikk66
Huviline
Postitusi: 784
Liitunud: 21.02.2007 21:31 20
Asukoht: Põltsamaa

Postitus Postitas pikk66 »

Soendaks vana teema yles ja kysiks huvi pärast, et kas kellelgi on õnnestunud e34 käsipidurit ka nii reguleerida nagu Saksa insenerid on välja mõelnud, et siis ratta poldi august? Enda jaol nädalavahetus kiskusin kettad maha, tegin kõik roostest puhtaks, määrisin jne. - yhesõnaga kõik toimis, aga regull sealt ikkagi ei õnnestunud, kuna ei mahu kruvikaga nii palju sudima. Lõpuks tegin ikka tunde järgi nii, et ketas parasjagu peale läks. Ainult jäi nagu natuke kripeldama, et kas need käsipidurid mõlemil pool ka sedasi regullides võrdselt võtavad :roll:
BMW-le kindel
Ranet
Huviline
Postitusi: 204
Liitunud: 26.11.2002 14:30 33
Asukoht: Jurjev

Postitus Postitas Ranet »

Tere! Ise tegin ka nii tunde järgi. Krudisin klotsid nii laiali, et ketas peale pannes (mitte päris lõpuni peale surudes) jäi väike lõtk nii öelda sisse. Kui tunde järgi tundus OK, siis sai hakatud seest pingutama. Hea kui on keegi autos kruttimas ise samal ajal saab ratast keerutada. ise sain käetunde järgi nii palju võrdseks, et stend näitas 8% erinevust (kuni 50% on lubatud). Sealt august on tõesti niru seda reguleerimist teostada. Ei hakanud süvenema, kas äkki oleks mõni pisem kruvikas asja ära toimetanud.
Vasta