Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
pidurid hakkavad võtma alles täiesti lõpust ja tuleb suht tugevalt ikka suruda, klotsid ei tohiks läbi olla, need suht alles vahetatud. pidurisadulad olevat ka alles vahetatud, eelmise omaniku poolt. Jube tüütu on elada selle pedaali otsas, et mida nagu võiks kontrollida et pointile pihta saada.
Kui võimalik siis omal käel, pärast tööd ei jõua kuidagi kuhugi töökotta ega saa autot ka ööseks sinna jätta, ommikuti väga vaja autot
Tõusu peal pidurit all hoides tunnetad kas pedaal vajub läbi või ei.
Kui jah siis kohe töökotta,
kui ei siis järgmise asjana kogu piduriõli vahetus süsteemis
ja ega seda ka pole kodus mugav teha.
Ma ei julge siin tõele pretendeerida aga kui nii palju asju vahetatud äkki ei ole lihtsalt süsteemi korralikult "õhutatud" ,st kuskil süsteemis õhk sees?
Mul omal tegelikult sama probleem äkkpidurdusel kipub pedaal "läbi vajuma". Ma ise kahtlustan ka silindrit.
pedaal ära ei vaju ega midagi... lihtsalt võtab alles täiesti lõpust ja sinna surudes... pidama saamisega nagu probleeme pole ... lihtsalt ebamugav on seda pedaali nii südavale igakord vajutada... võik ikka kohe algusest võtma hakata
See õhutuse asi tundub kõike loogilisem... ei usu et silinder läbi ... aga kes teab... no igatahes õhutan kõigepealt ära
Kui pedaal yldse läbi ei vaju, siis tõenäoliselt pole ka õhk systeemis, esmalt ei saanud nii täpselt aru, sorry, et soovitasin õhutamist Vaata yle kõik vaakumvõimendi voolikud ja torud, ilmselt võim osalt tagant ära. Peasilindri jama puhul peaks ka pedaal ära vajuma, kuna õli pääseb kolvimanseti vahelt tagasi.