Karteri tuulutus e39-l ?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
tanel25
Huviline
Postitusi: 771
Liitunud: 29.05.2007 19:28 18

Karteri tuulutus e39-l ?

Postitus Postitas tanel25 »

Et mis see on ja mida teeb :oops:
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

tuulutab karterit.

Karterisse jõudvad põlemisgaasid viiakse tagasi sisselaskesse ja põletatakse uuesti.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
tanel25
Huviline
Postitusi: 771
Liitunud: 29.05.2007 19:28 18

Postitus Postitas tanel25 »

priitv8 kirjutas:tuulutab karterit.

Karterisse jõudvad põlemisgaasid viiakse tagasi sisselaskesse ja põletatakse uuesti.
Kui see tuulutus ei toimi, kas siis mootor võtab õli
mike1
Huviline
Postitusi: 708
Liitunud: 15.09.2003 15:04 12
Telefon: 56052094

Postitus Postitas mike1 »

jah, võtab küll.
Kasutaja avatar
tanel25
Huviline
Postitusi: 771
Liitunud: 29.05.2007 19:28 18

Postitus Postitas tanel25 »

kuidas ise kindlaks teha kas töötab ja palju uus maksab?
mike1
Huviline
Postitusi: 708
Liitunud: 15.09.2003 15:04 12
Telefon: 56052094

Postitus Postitas mike1 »

ise kindlaks tegemise kohta ei oska midagi öelda, daignostika on abiks. hinna saad UM-st teada näiteks.
truumu

Postitus Postitas truumu »

tanel25 kirjutas:kuidas ise kindlaks teha kas töötab ja palju uus maksab?
Mis mootor?
Klapid maksavad ca 800.-
Kasutaja avatar
werks
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 30.09.2004 18:07 43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas werks »

diagnost aitab.....endal oli sama viga aga seal voib veel midagi viga olla!! näiteks. klapisääre tihend

kui tegu on oli kadumisega
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

diagnostika siin ei aita! tegu on puhtalt mehhaanilise detailiga (ei lähe sinna ühtegi juhet). kuna ta lahti ei käi siis kahtluse korral vaheta lihtsalt ära, e39 oma maksis mingi 5xx,- UM´s (bensuka oma, dislat ei tea).
truumu

Postitus Postitas truumu »

aise kirjutas:diagnostika siin ei aita! tegu on puhtalt mehhaanilise detailiga
Aitab ikka küll :D
Carb Cleaneriga pihustades ja gaasianalüüsi tehes näitab vigase ära

E-test ei näita, samas peaksid olema sees lambdadega seotud vead
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

jälle targem, endal vahetasin lihtsalt ära kui see õlijama hakkas. pole väga kallis ju, umbes 1 diagnostika hind :P
truumu

Postitus Postitas truumu »

aise kirjutas:jälle targem, endal vahetasin lihtsalt ära kui see õlijama hakkas. pole väga kallis ju, umbes 1 diagnostika hind :P
Täielik diagnostika meil 400.- foorumi kasutajale
Klapp 600-800.-
Kasutaja avatar
tanel25
Huviline
Postitusi: 771
Liitunud: 29.05.2007 19:28 18

Postitus Postitas tanel25 »

tegimist siis 525tds -ga
Kasutaja avatar
tanel25
Huviline
Postitusi: 771
Liitunud: 29.05.2007 19:28 18

Postitus Postitas tanel25 »

aise kirjutas:jälle targem, endal vahetasin lihtsalt ära kui see õlijama hakkas. pole väga kallis ju, umbes 1 diagnostika hind :P
Ja õli enam ei võtnud?
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

tanel25 kirjutas:
aise kirjutas:jälle targem, endal vahetasin lihtsalt ära kui see õlijama hakkas. pole väga kallis ju, umbes 1 diagnostika hind :P
Ja õli enam ei võtnud?
võttis ja võtab siiani 1L ~1500km kohta :D vahet pole kas 0w30 või 5w40. peale tuulutusklapi on vahetatud veel sääretihendid. minu oletus: rõngad kinni/pekkis kahel silindril või veel halvem variant, et silindri sein kahjustada saanud, mootorit laiali võtma ei hakka. nii palju kui olen USA foorumitest lugenud siis M54B25 ja M54B30 söövad enamusel õli. kahjuks enne auto ostu ei teadnud seda. R6 mootoriga BMW´d enam ei julge osta ka.
Kasutaja avatar
tanel25
Huviline
Postitusi: 771
Liitunud: 29.05.2007 19:28 18

Postitus Postitas tanel25 »

Mul liiter 10 000km peale.(eelmistel autodel sellist kulu ei täheldanud) Nuh ma raske jalaga. Ei hakka ise ka lahti võtma,sõidan sita pilbasteks.Eks näis siis mis edasi.
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Liiter 10 000 km peale loetakse suht normaalseks veel.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
tanel25
Huviline
Postitusi: 771
Liitunud: 29.05.2007 19:28 18

Postitus Postitas tanel25 »

viimasest õlivahetusest oli 13000km möödas kui võtsin varda välja ja vaatasin :shock: õli juurde vaja.valasin 1L juurde ja asi normis.Hakkasin siis tihedamalt kontrollima ja tundub et rebib järjest rohkem.

Kui auto värskelt minu kätte sai,siis proovisin kellale 200km/h ette korraks,siis viskas imeliku haisu(meenutas kummikärsa haisu) äkki tänu sellele hakkas õli jooma(minu käes kuuma pole saanud). Aga jah pedaal puutub üsna tihedalt seda gaasipedaali all olevat klappi(automaat)
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

Cert85 kirjutas:Liiter 10 000 km peale loetakse suht normaalseks veel.
kuidas kellelegi, BMW ise ütleb M54B30 kohta 0,75L 1000km kohta on veel normi piires. muidugi ei tahaks sellega kuidagi nõustuda.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kui leiad kuskilt sellise optilise sondi, nagu gastroenteroloogid neelata annavad, siis saaksid silindrisse ka küünlaaugust vaadata, ilma mootorit lahti võtmata.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

priitv8 kirjutas:Kui leiad kuskilt sellise optilise sondi, nagu gastroenteroloogid neelata annavad, siis saaksid silindrisse ka küünlaaugust vaadata, ilma mootorit lahti võtmata.
hea idee :D ainult kuskohast sellist seadet leida, huvitav kas mõnel remondifirmal pole taolist

edit: müügil on küll, ainult hind on hirmus :P
http://www.ronex.ee/index.php?product_i ... roup_id=63
truumu

Postitus Postitas truumu »

aise kirjutas: hea idee :D ainult kuskohast sellist seadet leida, huvitav kas mõnel remondifirmal pole taolist
OÜ Tõukur omab
http://www.hot.ee/toukur1/
hotwing
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.10.2003 00:43 52

Postitus Postitas hotwing »

aise kirjutas:diagnostika siin ei aita! tegu on puhtalt mehhaanilise detailiga (ei lähe sinna ühtegi juhet). kuna ta lahti ei käi siis kahtluse korral vaheta lihtsalt ära, e39 oma maksis mingi 5xx,- UM´s (bensuka oma, dislat ei tea).
Vihjaks, et V8 mootoritel vähemalt see vahetamine nii lips-lops ei käi. Endal oli 730i E38 see tuulutuse jama (õli ei söönud, aga talvel külmaga ei tahtnud käia normaalselt). Vahetus koos klapi ja poltidega läks UM-is 3000 kr. Algul üritasin ise lahti saada seda sealt aga see oli sihuke piix et ei tahtnud närve enam mustaks ajada selle käte väänamisega.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

nu siin oli jutt e39´test, pole väitnudki, et e38´l seda lihtne ja odav oleks teha.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

aise kirjutas:
priitv8 kirjutas:Kui leiad kuskilt sellise optilise sondi, nagu gastroenteroloogid neelata annavad, siis saaksid silindrisse ka küünlaaugust vaadata, ilma mootorit lahti võtmata.
hea idee :D ainult kuskohast sellist seadet leida, huvitav kas mõnel remondifirmal pole taolist

edit: müügil on küll, ainult hind on hirmus :P
http://www.ronex.ee/index.php?product_i ... roup_id=63
Audi esinduses peaks selline seade olemas olema.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
hotwing
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.10.2003 00:43 52

Postitus Postitas hotwing »

aise kirjutas:nu siin oli jutt e39´test, pole väitnudki, et e38´l seda lihtne ja odav oleks teha.
Kuna teema algataja ei maininud, mis mootor tal on, siis mainisin lihtsalt kuna 3,5 ja 4,4 mootor on E38 ja E39 identne. Vaevalt et viiese kapoti all sama operatsiooni teostada oluliselt lihtsam on kui sama mootori puhul seitsmesel.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

hotwing kirjutas:Vaevalt et viiese kapoti all sama operatsiooni teostada oluliselt lihtsam on kui sama mootori puhul seitsmesel.
E34-l oli seal kindlasti ruumi toimetada, sama võivad kinnitada ka eero, Aare530 ja kindlasti veel mõned.
Vaatasin ka oma E39-l et seal on ruumi vähemalt sama palju. Vana kate tuleb maha lihtsamini, kui teda veidi lõhkuda (alumistele poltidele juurdepääs läbi murda).
Uute poltide tagasipanek läks kuidagi palju lihtsamalt.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
tanel25
Huviline
Postitusi: 771
Liitunud: 29.05.2007 19:28 18

Postitus Postitas tanel25 »

hotwing kirjutas:
aise kirjutas:nu siin oli jutt e39´test, pole väitnudki, et e38´l seda lihtne ja odav oleks teha.
Kuna teema algataja ei maininud, mis mootor tal on, siis mainisin lihtsalt kuna 3,5 ja 4,4 mootor on E38 ja E39 identne. Vaevalt et viiese kapoti all sama operatsiooni teostada oluliselt lihtsam on kui sama mootori puhul seitsmesel.
525tds
Vasta