Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
diagnostika siin ei aita! tegu on puhtalt mehhaanilise detailiga (ei lähe sinna ühtegi juhet). kuna ta lahti ei käi siis kahtluse korral vaheta lihtsalt ära, e39 oma maksis mingi 5xx,- UM´s (bensuka oma, dislat ei tea).
aise kirjutas:jälle targem, endal vahetasin lihtsalt ära kui see õlijama hakkas. pole väga kallis ju, umbes 1 diagnostika hind
Ja õli enam ei võtnud?
võttis ja võtab siiani 1L ~1500km kohta vahet pole kas 0w30 või 5w40. peale tuulutusklapi on vahetatud veel sääretihendid. minu oletus: rõngad kinni/pekkis kahel silindril või veel halvem variant, et silindri sein kahjustada saanud, mootorit laiali võtma ei hakka. nii palju kui olen USA foorumitest lugenud siis M54B25 ja M54B30 söövad enamusel õli. kahjuks enne auto ostu ei teadnud seda. R6 mootoriga BMW´d enam ei julge osta ka.
Mul liiter 10 000km peale.(eelmistel autodel sellist kulu ei täheldanud) Nuh ma raske jalaga. Ei hakka ise ka lahti võtma,sõidan sita pilbasteks.Eks näis siis mis edasi.
viimasest õlivahetusest oli 13000km möödas kui võtsin varda välja ja vaatasin õli juurde vaja.valasin 1L juurde ja asi normis.Hakkasin siis tihedamalt kontrollima ja tundub et rebib järjest rohkem.
Kui auto värskelt minu kätte sai,siis proovisin kellale 200km/h ette korraks,siis viskas imeliku haisu(meenutas kummikärsa haisu) äkki tänu sellele hakkas õli jooma(minu käes kuuma pole saanud). Aga jah pedaal puutub üsna tihedalt seda gaasipedaali all olevat klappi(automaat)
Kui leiad kuskilt sellise optilise sondi, nagu gastroenteroloogid neelata annavad, siis saaksid silindrisse ka küünlaaugust vaadata, ilma mootorit lahti võtmata.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priitv8 kirjutas:Kui leiad kuskilt sellise optilise sondi, nagu gastroenteroloogid neelata annavad, siis saaksid silindrisse ka küünlaaugust vaadata, ilma mootorit lahti võtmata.
hea idee ainult kuskohast sellist seadet leida, huvitav kas mõnel remondifirmal pole taolist
aise kirjutas:diagnostika siin ei aita! tegu on puhtalt mehhaanilise detailiga (ei lähe sinna ühtegi juhet). kuna ta lahti ei käi siis kahtluse korral vaheta lihtsalt ära, e39 oma maksis mingi 5xx,- UM´s (bensuka oma, dislat ei tea).
Vihjaks, et V8 mootoritel vähemalt see vahetamine nii lips-lops ei käi. Endal oli 730i E38 see tuulutuse jama (õli ei söönud, aga talvel külmaga ei tahtnud käia normaalselt). Vahetus koos klapi ja poltidega läks UM-is 3000 kr. Algul üritasin ise lahti saada seda sealt aga see oli sihuke piix et ei tahtnud närve enam mustaks ajada selle käte väänamisega.
priitv8 kirjutas:Kui leiad kuskilt sellise optilise sondi, nagu gastroenteroloogid neelata annavad, siis saaksid silindrisse ka küünlaaugust vaadata, ilma mootorit lahti võtmata.
hea idee ainult kuskohast sellist seadet leida, huvitav kas mõnel remondifirmal pole taolist
aise kirjutas:nu siin oli jutt e39´test, pole väitnudki, et e38´l seda lihtne ja odav oleks teha.
Kuna teema algataja ei maininud, mis mootor tal on, siis mainisin lihtsalt kuna 3,5 ja 4,4 mootor on E38 ja E39 identne. Vaevalt et viiese kapoti all sama operatsiooni teostada oluliselt lihtsam on kui sama mootori puhul seitsmesel.
hotwing kirjutas:Vaevalt et viiese kapoti all sama operatsiooni teostada oluliselt lihtsam on kui sama mootori puhul seitsmesel.
E34-l oli seal kindlasti ruumi toimetada, sama võivad kinnitada ka eero, Aare530 ja kindlasti veel mõned.
Vaatasin ka oma E39-l et seal on ruumi vähemalt sama palju. Vana kate tuleb maha lihtsamini, kui teda veidi lõhkuda (alumistele poltidele juurdepääs läbi murda).
Uute poltide tagasipanek läks kuidagi palju lihtsamalt.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
aise kirjutas:nu siin oli jutt e39´test, pole väitnudki, et e38´l seda lihtne ja odav oleks teha.
Kuna teema algataja ei maininud, mis mootor tal on, siis mainisin lihtsalt kuna 3,5 ja 4,4 mootor on E38 ja E39 identne. Vaevalt et viiese kapoti all sama operatsiooni teostada oluliselt lihtsam on kui sama mootori puhul seitsmesel.