E34 1992a. 2.0(110kw) vee süsteemi õhutamine
- janarp
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 17.07.2007 21:17 12
- Peamine sõiduk: bmw e60 525d
- Asukoht: harjumaa, padise vald
E34 1992a. 2.0(110kw) vee süsteemi õhutamine
asi käib üldiselt nii et punn maha ja kui vett tulema hakkab punn tagasi...
aga tahaks siis täpsemat infi...
palju pöördeid peab andma ja kas vett võib vahepeal juurde valada jne...
aga tahaks siis täpsemat infi...
palju pöördeid peab andma ja kas vett võib vahepeal juurde valada jne...
Endal olen seda teind,sama auto(BMW 520i 110kw).
Radiaatoril on seal paisupaagi korgi juures väike punn.
Puhuri tempi. paned max. peale ning pöörded kuskil seal 1500-1600rpm vahel ja siis järjest õhutad,.(vaata,et keema ei lase).
Aega läheb,aga küll korda saab ja muidugi,kui tosooli tase paisupaagis langenud,kallad vedelikku juurde.
Radiaatoril on seal paisupaagi korgi juures väike punn.
Puhuri tempi. paned max. peale ning pöörded kuskil seal 1500-1600rpm vahel ja siis järjest õhutad,.(vaata,et keema ei lase).
Aega läheb,aga küll korda saab ja muidugi,kui tosooli tase paisupaagis langenud,kallad vedelikku juurde.
otsingut kasutasid?
siin foorumis õhutamise kohta ju vähemalt 10 teemat tehtud ..
aga kui kohalik keel ei sobi, võid SIIT lugeda
siin foorumis õhutamise kohta ju vähemalt 10 teemat tehtud ..
aga kui kohalik keel ei sobi, võid SIIT lugeda
- janarp
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 17.07.2007 21:17 12
- Peamine sõiduk: bmw e60 525d
- Asukoht: harjumaa, padise vald
mina sain enda veevärgiga peaegu ühelepoole...
algul pumpasin seda lõdvikut ja pärast siis käiva mootoriga ka õhk välja ja asi enamvähem korras...
puhuri asjast sain ma aru,sest sai remonditud see sooja külma andur vms.(ja seal sees olevad klapid jäävad muidu valesse asendisse kui nuppu ei keera)
aga nüüd selline probleem et kui sõidan vaikselt(1. käik ja kaas maas), mingi paar kilt,i siis vesi kipub üle normi minema(punaseni)
millest võib see tingitud olla?
algul pumpasin seda lõdvikut ja pärast siis käiva mootoriga ka õhk välja ja asi enamvähem korras...
puhuri asjast sain ma aru,sest sai remonditud see sooja külma andur vms.(ja seal sees olevad klapid jäävad muidu valesse asendisse kui nuppu ei keera)
aga nüüd selline probleem et kui sõidan vaikselt(1. käik ja kaas maas), mingi paar kilt,i siis vesi kipub üle normi minema(punaseni)
millest võib see tingitud olla?
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d -> e60 525d
- janarp
- Huviline
- Postitusi: 625
- Liitunud: 17.07.2007 21:17 12
- Peamine sõiduk: bmw e60 525d
- Asukoht: harjumaa, padise vald
termosidur?
tegelikult mul ongi sidur õhtal...
sest tiivik paneb täie tambiga koguaeg...
või noh nii kuidas mootor pöördes on...
aga kui sidur korras kas siis tiivik käib ka kiiremini kui pöörded madalad...
esimese käiguga täristasin sellepärast paar kiltsi et sittagi pold teha ja räigelt palav oli ja siis lihtsalt hängisime sõbraga ja rüüpasime õ*ut...
elan maal muidu kus teed suht tühjaad kaasliiklejatest, nii et see ei häirinud ka kedagi...
tegelikult mul ongi sidur õhtal...
sest tiivik paneb täie tambiga koguaeg...
või noh nii kuidas mootor pöördes on...
aga kui sidur korras kas siis tiivik käib ka kiiremini kui pöörded madalad...
esimese käiguga täristasin sellepärast paar kiltsi et sittagi pold teha ja räigelt palav oli ja siis lihtsalt hängisime sõbraga ja rüüpasime õ*ut...
elan maal muidu kus teed suht tühjaad kaasliiklejatest, nii et see ei häirinud ka kedagi...
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d -> e60 525d