Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
probleem siis selles kui pikemalt sõita kõrgemate pööretega nii 3000 ja üle siis läheb keema...vahetatud on juba termosidur,plokikaane tihend ja plokikaan käinud survestamises pesemises ja lihvimises,veepump,termostaat..enam ei oska midagi vahetada ega teha...
Viimati muutis djarx, 20.07.2007 18:42 54, muudetud 2 korda kokku.
lööb lõdviku ka küljest ära? mul lõi. mingi voolik, toru olevat kusagil valetpidi külge pandud. Vähemalt nii UM is öeldi mulle. vahetasin ära ka termostaadi ja radika. veepump on korras ikka?
veepump on korras..ja ei löö lõdvikut ega midagi lahti...paisupaagi ülevoolust hakkab välja pritsima..temp läheb punaseks auto suretab välja ja ülevoolu torust hakkab välja pritsima...ja veepump korras jah
djarx kirjutas:veepump on korras..ja ei löö lõdvikut ega midagi lahti...paisupaagi ülevoolust hakkab välja pritsima..temp läheb punaseks auto suretab välja ja ülevoolu torust hakkab välja pritsima...ja veepump korras jah
ja sa lasedki punase peale uskumatu, varsti võid uue mootori otsida kui sedasi edasi lased. radiaator paska täis? antifriizi asemel vett kasutatud ja katlakivi täis? jahutussüsteem läbi pesta?
enam ei lase keema..nüüd sõidan rahulikult..järgmisena proovingi radiaka läbi pesta jne..ja kui see kah ei aita siis tuleb vist mootor täiesti laiali kakkuda ja nood kanalid läbi vaadata...
eks ta umbes ole mis seal muud kui sul kõik teised asjad korras on. ma ei saa aru inimestest kes vett sisse panevad (hea näide on elektriline veekeetja) mul on sees -36C punane ja pole mingeid probleeme.
Kui kõiksugu asjad tehtud, siis võiks kahtlustada veel radikat: radikas on väliselt jama täis, kas on ka autol kont-kliima? Kui ja siis on juba kondiradikas jama täis.
Olen teinekord imesi korda saatnud, kui pesta kõik võimalikud radikad survekaga ilusti puhtaks (muidugi vaata, et sa radikat survega puru ei lase).
Viljar kirjutas:Kui kõiksugu asjad tehtud, siis võiks kahtlustada veel radikat: radikas on väliselt jama täis, kas on ka autol kont-kliima? Kui ja siis on juba kondiradikas jama täis.
Olen teinekord imesi korda saatnud, kui pesta kõik võimalikud radikad survekaga ilusti puhtaks (muidugi vaata, et sa radikat survega puru ei lase).
autol on kliima peal..eile natuke surveõhuga lasin puhtamaks radikaid..aga peab siis survekaga kah läbi laskma...
Viljar kirjutas:Kui kõiksugu asjad tehtud, siis võiks kahtlustada veel radikat: radikas on väliselt jama täis, kas on ka autol kont-kliima? Kui ja siis on juba kondiradikas jama täis.
Olen teinekord imesi korda saatnud, kui pesta kõik võimalikud radikad survekaga ilusti puhtaks (muidugi vaata, et sa radikat survega puru ei lase).
autol on kliima peal..eile natuke surveõhuga lasin puhtamaks radikaid..aga peab siis survekaga kah läbi laskma...
Kas auto läheb ainult siis käima kui kliima sees või koguaeg!
kurjam samas oleks nagu kuskil veesüsteemis pragu
nagu ma aru saan, siis kaan on survestatud, uue tihendiga ilusti peale pandud ja ka kinni pingutatud õigete jõududega.
Muidugi on olnud juhuseid, et on mingi väike pragu hoopis alumises osa.
pragu plokis?? see küll eriti hea ei oleks...aga peav otsast peale kõik üle kontrollima hakkama...ma mingi päev lasen kontrollida ega kuskil mingit ummistust ei ole tekkind..
Noo alust odavamast, pese radikad väliselt korralikult survekaga puhtaks, siis kontrolli kindlasti ülejooksu-õhutust, et käiks vedelik korralikult läbi.
tartus elan..aga kas see on normaalne asi kui õhtul olen viimati autoga sõitnud ja hommikul kui keeran paisupaagi korgi maha on veel surve sees susiseb õhku välja...
Noo kui on mootor töösoe, siis peaks saama vabalt korgi maha keerata ja teeb korraks sutsti.
Kontrolli kas radikast-paisupaaki tulev peenike voolik ei ole umbes, kas õhk käib ikka ilusti läbi, selles on tihtipeale jama.