E39 elektriseadmed salongis streigivad

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
ivar4
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 04.06.2005 13:35 22
Asukoht: Kuressaare

E39 elektriseadmed salongis streigivad

Postitus Postitas ivar4 »

kohati töötavad el. lisad kõik hästi kuid väga tihti kui panen auto tööle siis ei hakka järgnevad lisad tööle: istmesoojendus, raadio, navi, püsikiirusehoidja, mf rool, kompuuter, signaal. söidu ajal vilgutab salongitulesid kah agaralt. iga kord kui rooli istun siis on nagu loterii, joppab või mitte. Olen tähele pannud, et kui enne süüte välja keeramist lülitada raadio ja displey välja siis on suuremad saansid, et taaskäivitamisel el. lisade streik puudub. Kas siin aitab ainult diagnostika või oskab keegi virtuaalselt abistada? Vahel on ka nii, et sõidu ajal hakkab raadio mängima ja teised lisad on ka rivis jälle. kummaline
ise ei ole autol midagi "tuuninud" ega juhtmeid kuhugi vedanud, ega ühendanud. tegu on kasutatud autoga saksast. tänud ette kõigile, kes aitavad :| suht masendav :(
E39 530d touring
'84 kondimootor
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

mina käiks massijuhtmed üle esimese asjana, hakka tagant pihta (aku, jaotuskarbid). salongis põhja all olevaid on nats raskem.
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

lisaks võid teha elektroonikale reseti, akul juhe maha ja mõne minuti möödudes peale tegasi. Kui vanem aku või vähe laadinud, põhjustab käivitusel tekkiv pinge langus elektroonikale segadust.
Kasutaja avatar
ivar4
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 04.06.2005 13:35 22
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas ivar4 »

uus 100 amprine aku sai ostetud kohe kui auto sain, selle viga ei saa olla. Massijuhtmed, niipalju kui oskasin neid leida, olid kõik ilusti kinni ja oksiidi ega muid vigastusi visuaalselt ei tuvastanud. Mida aga olen viimasel kahel päeval täheldanud on see, et kui istun autosse siis käib mingi "naks" istme all nagu mõni vedru tuleks kuskilt tagant maksti ära vms. Siis kui kergitan tagumenti ja istun uuesti tagasi ja alles siis keeran süüte sisse ei ole seda elektriseadmete jama. Peaks vist istme alla kaema?!?
'84 kondimootor
Kasutaja avatar
ivar4
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 04.06.2005 13:35 22
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas ivar4 »

istmealuse uurimine minda targemaks ei teinud, küll aga laadisin uut akut. Ilmselt viga seisneski vähe laetud aku pingelanguses nagu eespool mainitud :) tänud
'84 kondimootor
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

kui sõidad lühikesi otsi on probleem ilmselge, käivitusele kulub rohkem voolu, kui tagasi jõuab laadida. Kui musa ka veel kuulata seisvalt, on jama varsti majas. Kui suur aku siis vaja lisaks laadijaga 1 kord kuus ööks laadima panna ja asi vosem! :!:
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Minul mingil määral sarnane probleem.
2 päeva tagasi lambist hakkasid kojamehed tööle, siis läks põlema Airbagi tuli ja siis jäi raadio vait.
Järgmisel päeval tuli ka veateade et käigukast on avariirezhiimis.
Laupäeva öösel võtsin akujuhtme terveks ööks maha. Ei aidanud.
Pühapäeva öösel laadisin aku igaks juhuks uuesti täis. Ei aidanud.
Siis seadsin sammud Truumu juurde, kes nullis ajust veateated ära. See tundus aitavat. Aga kuni järgmise käivituseni. 15 minutit hiljem tegin ühe peatuse ja kui auto uuesti käima panin, olid vead kõik rõõmsalt tagasi.
Ei tööta signaal, raadio, MF rool, tagakojamees, Airbagi tuli põleb, kast on avariirezhiimis. Airbagi tuli aeg ajalt hõõgub, siis põleb selgelt, siis kustub jälle ära.

Massi juhe üle kontrollitud, peaks kinni olemas. Muud juhtmed, millele ligi pääsesin, ka korralikult kinni.

Oskab keegi midagi veel soovitada?
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

hanno kirjutas:Minul mingil määral sarnane probleem.
2 päeva tagasi lambist hakkasid kojamehed tööle, siis läks põlema Airbagi tuli ja siis jäi raadio vait.
Järgmisel päeval tuli ka veateade et käigukast on avariirezhiimis.

Oskab keegi midagi veel soovitada?
Patrik?
Süüteluku põhi?
Indrek
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Indrek_M kirjutas:
hanno kirjutas:Minul mingil määral sarnane probleem.
2 päeva tagasi lambist hakkasid kojamehed tööle, siis läks põlema Airbagi tuli ja siis jäi raadio vait.
Järgmisel päeval tuli ka veateade et käigukast on avariirezhiimis.

Oskab keegi midagi veel soovitada?
Patrik?
Süüteluku põhi?
`

Patrik puhkusel ja peale jutu kirjutamist viitas Kimmo ka süüteluku põhja teemale.
Kasutaja avatar
ivar4
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 04.06.2005 13:35 22
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas ivar4 »

Enda autol on ka ikka sama viga veel küljes, paar nädalat ei andnud märku, ega streikinud kuid jälle tagasi. Ootan Patriku puhkuse lõppu, eks näis mis elukogenud mehed räägivad ja aparaadid näitavad. See viga autol hakkab pinda juba käima.
Niipalju olen selle vea koha pealt targem, et kui süüte sisse keeran ja turvapadja tuli põlema ei hakka siis keeran aga süüte välja. Siis jälle sisse ja seda nii kaua kuni tuli põlema hakkab (siis hakkavad teised seadmed ka funktsioneerima mis muidu ei tõõta). Vahel kulub selleks ainult üks välja-sisse keeramine vahel aga 10-15 korda sama protseduuri. Nagu ennegi mainitud - tüütu.
'84 kondimootor
Rakvererax22
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 10.03.2007 12:30 31

Postitus Postitas Rakvererax22 »

äki istmesoendusega mingi jama (juhiiste).Katki seest ja annab lühist või pinget või mis iganes. Proovi pane auto kõrvaistmel käima. Vo ka loll mõte aga ei maksa proovimine ju midagi :lol:
Kasutaja avatar
alvar126
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 26.12.2006 19:28 30

Postitus Postitas alvar126 »

Mul selline jama, et kui auto seisma jätan ja süüte välja keeren teeb monitor mõnikord restardi, st järgmine kord käivitades kõik saksakeelne. Tundub, et see ka kuidagi süütelukuga seotud? Autoks E39 530d, 2002
Kasutaja avatar
erx168
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 13.05.2005 19:52 43
Asukoht: Tõrva/Tartu, Valgamaa.

Postitus Postitas erx168 »

Mul kll E34 ,aga ka jama elektroonikaga.
Eelnevalt siin mainitud,et liigselt lahja aku võib tekitada segadust elektroonikale ja aju ei saa piisavalt vooluy kätte ning asi on segane.
Mul on just selline probleem,et vahel auto lihtsalt jamaba,ei lähe käima ja mõnikord loobib lambist pöördeid ülesse.
Mul jama muidugi mootori ajuga.
Väntvõlliandur sai vahetatud ka,kuna too oli läbi,panin uue peale,aga vahepeal ikka jamab midagi,ennem võis ka muidugi vigane andur anda ajule vea koode ja aju pole suutnud neid veel ära kustutada,aga samas mul on ka aku küllaltki lahja,mis vajab välja vahetust.
Mul ei jõua väga kipelt starterit ringi vedada,võrreldes sõbra E34 520i,millel korralik aku peal ning väga jõudsalt veab starterit ringi.
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Te võiks siia postitada, et mis siis viga oli asjal. Mul just plaanis e39 osta ja loen siin neid teemasi kuid tulemust selles pole..
Kasutaja avatar
ivar4
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 04.06.2005 13:35 22
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas ivar4 »

Viga ei oska sulle öelda, võtsin nädal tagasi aku juhtmed maha paariks tunniks ja nüüd ei ole enam viga ilmnenud. :cool:

EDIT:
süüteluku põhja klemmid oksüdeerunud. UM-ist uus või ise klemmid puhtaks.
'84 kondimootor
Vasta