mul juhtus nii!
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Tuleb tosool valada ääreni täis(termostaadipoolne õhutusnippel peab lahti keeratud olema) siis kas voolikut vajutada vms. et õhk välja saaks. peale tuleb valada ikka korralikult. niikaua kuni enam õhku ei tule, ainult vedelikku. siis võib auto käima panna, ning uuesti sama asja teostada sooja mootoriga. kui siis ka enam ei tule, keerata see nippel kinni ning paisupaagi oma lahti. seal tuleb lasta lihtsalt mootoril käia lahtise nipliga ja muidugi kontrolli, et tase ikka ei langeks. külma mootoriga pärast protsessi teostust kontrollida tosooli taset ja kui vaja siis valada juurde.
kui mootor läheb ikka kuumaks, siis järelikult on termostaadi klapp kinni kiilunud, lõdvikus suuremat sorti auk või plokikaanetihendile(kui õieti mäletan) prao sisse löönud.
loodan, et sain kedagi aidata, kes veel ei teadnud, kuidas seda teha.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)