E39 elektriseadmed salongis streigivad
E39 elektriseadmed salongis streigivad
kohati töötavad el. lisad kõik hästi kuid väga tihti kui panen auto tööle siis ei hakka järgnevad lisad tööle: istmesoojendus, raadio, navi, püsikiirusehoidja, mf rool, kompuuter, signaal. söidu ajal vilgutab salongitulesid kah agaralt. iga kord kui rooli istun siis on nagu loterii, joppab või mitte. Olen tähele pannud, et kui enne süüte välja keeramist lülitada raadio ja displey välja siis on suuremad saansid, et taaskäivitamisel el. lisade streik puudub. Kas siin aitab ainult diagnostika või oskab keegi virtuaalselt abistada? Vahel on ka nii, et sõidu ajal hakkab raadio mängima ja teised lisad on ka rivis jälle. kummaline
ise ei ole autol midagi "tuuninud" ega juhtmeid kuhugi vedanud, ega ühendanud. tegu on kasutatud autoga saksast. tänud ette kõigile, kes aitavad suht masendav
E39 530d touring
ise ei ole autol midagi "tuuninud" ega juhtmeid kuhugi vedanud, ega ühendanud. tegu on kasutatud autoga saksast. tänud ette kõigile, kes aitavad suht masendav
E39 530d touring
'84 kondimootor
uus 100 amprine aku sai ostetud kohe kui auto sain, selle viga ei saa olla. Massijuhtmed, niipalju kui oskasin neid leida, olid kõik ilusti kinni ja oksiidi ega muid vigastusi visuaalselt ei tuvastanud. Mida aga olen viimasel kahel päeval täheldanud on see, et kui istun autosse siis käib mingi "naks" istme all nagu mõni vedru tuleks kuskilt tagant maksti ära vms. Siis kui kergitan tagumenti ja istun uuesti tagasi ja alles siis keeran süüte sisse ei ole seda elektriseadmete jama. Peaks vist istme alla kaema?!?
'84 kondimootor
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Minul mingil määral sarnane probleem.
2 päeva tagasi lambist hakkasid kojamehed tööle, siis läks põlema Airbagi tuli ja siis jäi raadio vait.
Järgmisel päeval tuli ka veateade et käigukast on avariirezhiimis.
Laupäeva öösel võtsin akujuhtme terveks ööks maha. Ei aidanud.
Pühapäeva öösel laadisin aku igaks juhuks uuesti täis. Ei aidanud.
Siis seadsin sammud Truumu juurde, kes nullis ajust veateated ära. See tundus aitavat. Aga kuni järgmise käivituseni. 15 minutit hiljem tegin ühe peatuse ja kui auto uuesti käima panin, olid vead kõik rõõmsalt tagasi.
Ei tööta signaal, raadio, MF rool, tagakojamees, Airbagi tuli põleb, kast on avariirezhiimis. Airbagi tuli aeg ajalt hõõgub, siis põleb selgelt, siis kustub jälle ära.
Massi juhe üle kontrollitud, peaks kinni olemas. Muud juhtmed, millele ligi pääsesin, ka korralikult kinni.
Oskab keegi midagi veel soovitada?
2 päeva tagasi lambist hakkasid kojamehed tööle, siis läks põlema Airbagi tuli ja siis jäi raadio vait.
Järgmisel päeval tuli ka veateade et käigukast on avariirezhiimis.
Laupäeva öösel võtsin akujuhtme terveks ööks maha. Ei aidanud.
Pühapäeva öösel laadisin aku igaks juhuks uuesti täis. Ei aidanud.
Siis seadsin sammud Truumu juurde, kes nullis ajust veateated ära. See tundus aitavat. Aga kuni järgmise käivituseni. 15 minutit hiljem tegin ühe peatuse ja kui auto uuesti käima panin, olid vead kõik rõõmsalt tagasi.
Ei tööta signaal, raadio, MF rool, tagakojamees, Airbagi tuli põleb, kast on avariirezhiimis. Airbagi tuli aeg ajalt hõõgub, siis põleb selgelt, siis kustub jälle ära.
Massi juhe üle kontrollitud, peaks kinni olemas. Muud juhtmed, millele ligi pääsesin, ka korralikult kinni.
Oskab keegi midagi veel soovitada?
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
`Indrek_M kirjutas:Patrik?hanno kirjutas:Minul mingil määral sarnane probleem.
2 päeva tagasi lambist hakkasid kojamehed tööle, siis läks põlema Airbagi tuli ja siis jäi raadio vait.
Järgmisel päeval tuli ka veateade et käigukast on avariirezhiimis.
Oskab keegi midagi veel soovitada?
Süüteluku põhi?
Patrik puhkusel ja peale jutu kirjutamist viitas Kimmo ka süüteluku põhja teemale.
Enda autol on ka ikka sama viga veel küljes, paar nädalat ei andnud märku, ega streikinud kuid jälle tagasi. Ootan Patriku puhkuse lõppu, eks näis mis elukogenud mehed räägivad ja aparaadid näitavad. See viga autol hakkab pinda juba käima.
Niipalju olen selle vea koha pealt targem, et kui süüte sisse keeran ja turvapadja tuli põlema ei hakka siis keeran aga süüte välja. Siis jälle sisse ja seda nii kaua kuni tuli põlema hakkab (siis hakkavad teised seadmed ka funktsioneerima mis muidu ei tõõta). Vahel kulub selleks ainult üks välja-sisse keeramine vahel aga 10-15 korda sama protseduuri. Nagu ennegi mainitud - tüütu.
Niipalju olen selle vea koha pealt targem, et kui süüte sisse keeran ja turvapadja tuli põlema ei hakka siis keeran aga süüte välja. Siis jälle sisse ja seda nii kaua kuni tuli põlema hakkab (siis hakkavad teised seadmed ka funktsioneerima mis muidu ei tõõta). Vahel kulub selleks ainult üks välja-sisse keeramine vahel aga 10-15 korda sama protseduuri. Nagu ennegi mainitud - tüütu.
'84 kondimootor
-
- Huviline
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 10.03.2007 12:30 31
Mul kll E34 ,aga ka jama elektroonikaga.
Eelnevalt siin mainitud,et liigselt lahja aku võib tekitada segadust elektroonikale ja aju ei saa piisavalt vooluy kätte ning asi on segane.
Mul on just selline probleem,et vahel auto lihtsalt jamaba,ei lähe käima ja mõnikord loobib lambist pöördeid ülesse.
Mul jama muidugi mootori ajuga.
Väntvõlliandur sai vahetatud ka,kuna too oli läbi,panin uue peale,aga vahepeal ikka jamab midagi,ennem võis ka muidugi vigane andur anda ajule vea koode ja aju pole suutnud neid veel ära kustutada,aga samas mul on ka aku küllaltki lahja,mis vajab välja vahetust.
Mul ei jõua väga kipelt starterit ringi vedada,võrreldes sõbra E34 520i,millel korralik aku peal ning väga jõudsalt veab starterit ringi.
Eelnevalt siin mainitud,et liigselt lahja aku võib tekitada segadust elektroonikale ja aju ei saa piisavalt vooluy kätte ning asi on segane.
Mul on just selline probleem,et vahel auto lihtsalt jamaba,ei lähe käima ja mõnikord loobib lambist pöördeid ülesse.
Mul jama muidugi mootori ajuga.
Väntvõlliandur sai vahetatud ka,kuna too oli läbi,panin uue peale,aga vahepeal ikka jamab midagi,ennem võis ka muidugi vigane andur anda ajule vea koode ja aju pole suutnud neid veel ära kustutada,aga samas mul on ka aku küllaltki lahja,mis vajab välja vahetust.
Mul ei jõua väga kipelt starterit ringi vedada,võrreldes sõbra E34 520i,millel korralik aku peal ning väga jõudsalt veab starterit ringi.