K: e34 kapoti eemaldamine ?
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
K: e34 kapoti eemaldamine ?
mis järjekorras midagi lahti tuleb kruvida ja mis asjadega tuleb täpselt arvestada nende detailise eemaldamisel kui lahti võtta.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
aga poldid jäävad allapoole . Ehk siis on neerupleki taga peidus. Muidu saaks jah nii lihtsalt. aknapesurid on sojendusega. autoteemas lisavarustuse nimekirjas see täitsa olemas. Et siis huvitabki et mismoodi neerupleki eest saab et poltidele ligi saada. Ei taha midagi ära lõhkuda seetõttu ka ennetav infopäring foorumlastelt .Veljo_V kirjutas:kui sul on soendusega aknapesurid siis nende juhtmed siis voolikud ja siis keera poldid välja ja ongi kõik!
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kõige kindlam viis, et midgi ära ei lõhu- võta stange ees, siis näed neerupleki esitulede alla ulatuva osa otsas plastnagasid, mis kinnitavad neerupleki ''prillide'' külge. Pleki ''neerude'' külge jääv osa on nagadega kinnitatud neeruvõre külge. Üldiselt on nii, et kui nats loogilist mõtlemist on, siis stange eest võtmisel hammustad ise ka läbi asja...
http://home.comcast.net/~winstonfong/re ... emoval.htm ehk on abiks.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=35
Aknapesija voolik mootori küljest lahti ja sikuta välja, et saaksid kapoti maha tõsta ja nr 28(kapoti avamis vedru jääb kere külge) ja 17(amort kapoti poolt lahti, nii oli mugavam) mõlemalt poolt lahti, aga seda ei tea kuhu düüside soenduse juhe välja jookseb, seda peaks uurima.
Aknapesija voolik mootori küljest lahti ja sikuta välja, et saaksid kapoti maha tõsta ja nr 28(kapoti avamis vedru jääb kere külge) ja 17(amort kapoti poolt lahti, nii oli mugavam) mõlemalt poolt lahti, aga seda ei tea kuhu düüside soenduse juhe välja jookseb, seda peaks uurima.
F11
Ei saa nüüd aru kas mul on autodel midagi puudu olnud, aga neeruplekk pole vähimalgi määral seganud.
1) Kõigepealt keera lahti mürasummutusmatt kapote küljest
2) võta küljest klaasipesuvoolikud ja nende soojendusjuhtmed
3) päästa lahti kapotet üleval hoidvad amordid mõlemalt poolt (selleks lükka stopper eest ja toksi tift välja
4) nüüd saad lükata kapote piisavalt ette ja kaks polti kapote esiotsast keskelt lahti keerata. Lihtsam on seda teha padrunvõtmega, aga on teostatav ka lehtvõtmega, lihtsalt rohkem nikerdamist kuna ei saa isegi veerand pööret ühe hooga teha.
Keerad mõlemad poldid vindist lahti, aga ära välja toksi. Lase kapote alla lihtsalt kuid ära kinni lükka. Nüüd tõmba poldid välja. Siis ei ole ohtu et kapote kukub kuskile.
1) Kõigepealt keera lahti mürasummutusmatt kapote küljest
2) võta küljest klaasipesuvoolikud ja nende soojendusjuhtmed
3) päästa lahti kapotet üleval hoidvad amordid mõlemalt poolt (selleks lükka stopper eest ja toksi tift välja
4) nüüd saad lükata kapote piisavalt ette ja kaks polti kapote esiotsast keskelt lahti keerata. Lihtsam on seda teha padrunvõtmega, aga on teostatav ka lehtvõtmega, lihtsalt rohkem nikerdamist kuna ei saa isegi veerand pööret ühe hooga teha.
Keerad mõlemad poldid vindist lahti, aga ära välja toksi. Lase kapote alla lihtsalt kuid ära kinni lükka. Nüüd tõmba poldid välja. Siis ei ole ohtu et kapote kukub kuskile.