E34 525tds '92 mootor ajab õli välja

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
ahv
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 30.06.2006 13:38 18

E34 525tds '92 mootor ajab õli välja

Postitus Postitas ahv »

lasin Karksi Nuia töökojas keti vahetada,lootsin,et proffid... :evil: :evil:
igapäev voolab järjest rohkem õli mootori esikaane vahelt
töökotta enam ei lähe, katsuks ise teha ?
või leida korralik töömees,aidake! 5537219
BMW
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Postitus Postitas jargo »

mina läheks just tagasi ja laseks korda teha!
maini vähemalt teistele ka kus selline professionaalne töökoda asub!


ise ma ei ole seda tihendit kunagi vahetanud aga usun et seal on päris palju lammutamist!pingutid,rullikud jms.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Re: e34 525tds -92 mootor ajab hullult õli välja,appi!

Postitus Postitas elm »

ahv kirjutas:...esikaane...
Klapikaanest jutt w?
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Ju inimene ikka rinnakaant mõtleb. Pandi ehk vana tihend kerge hermetsiga ja loodeti et peab küll.
525 TDS´a EXECUTIVE
ahv
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 30.06.2006 13:38 18

Postitus Postitas ahv »

Töökojas oli minu meistriks Margus :evil: et asun jälle Tallinnas ei viitsi (vastik)minna sinna töökotta vaidlema .Pealegi tunnistati,et tehti 2 katset
õli peatamiseks.Õli peaks lekkima esirinnaku kaanevahelt ,nii jubedalt,et
on piinlik looduse ees :oops:
Mida teha õli peatamiseks?
BMW
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Maiks kirjutas:Ju inimene ikka rinnakaant mõtleb. Pandi ehk vana tihend kerge hermetsiga ja loodeti et peab küll.
Tds-il pole esirinna tihendit vaid on ainult silikoon!!!

Arvatavasti ei pandud korralikult silikooni!
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

Veljo_V kirjutas:
Maiks kirjutas:Ju inimene ikka rinnakaant mõtleb. Pandi ehk vana tihend kerge hermetsiga ja loodeti et peab küll.
Tds-il pole esirinna tihendit vaid on ainult silikoon!!!

Arvatavasti ei pandud korralikult silikooni!
huvitav, mul on küll selline tihend garaazi riiulisolemas...
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

ahv, äkki pöördudki näiteks Valdeku poole ;)
ahv
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 30.06.2006 13:38 18

Postitus Postitas ahv »

Vahepal sanin targemaks,see

pidi olema mandlioperatsioon päraku kaudu,
kas tõesti nii võimatu?
BMW
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

ahv kirjutas:Vahepal sanin targemaks,see

pidi olema mandlioperatsioon päraku kaudu,
kas tõesti nii võimatu?
Kuidas nii, saab ju esirinna lahti võtta ja vaadata mis seal toimub, äkki lõhkusid vennad sul esirinna ära, kuidagi!
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

nn esirind tahab tihendivahetust iga kord kui ta lahti võetakse, minul õnneks oli nii korralik töömees kes kasutab hermetsi võimalikult vähe, temal kulub seda üks tuub aastas. Olen ise seda tihendit käes hoidnud ja julgen öelda et seda tihendit ei ole võimalik testkordselt kasutada. Samas on ka reaalne et kukutati see kate sul mingilt x kõrguselt maha ja seal on mõra sees. Loodan et leiad oma murele lahenduse. Valdekut julgen oma foorumi ja sõprade kogemustepõhjal soovitada küll. Isiklikult pole tema juurde küll jõudnud

terv
erich
ahv
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 30.06.2006 13:38 18

Postitus Postitas ahv »

käisin Veltsi töökojas ,avastas,et õli lekib enamuses kõrgsurvepumba tihendi vahelt .Pumpp oli Karksi Nuia töökojas jäetud pingutamatta.Peale seda tuli vana viga välja (TOSSAB)st.TULEB PUMPPA REGULEERIDA.
BMW
Vasta