E39 M52 mootori Lambda
E39 M52 mootori Lambda
Küsimus selline:
Auto E39, 528, Mootor M52, sellel on 2 lambda't ja mõlemad ühe koodiga 11781427884 UM'is on selle hind 2858,09
Väidetavalt ei sobi peale UM'ist ostetud lambda anduri sellele mootorile midgi muud.
Küsimus selline, et kui ma tellin e-Bay'st või kuskilt USA netipoest sama koodiga lambda mille hind on/tuleb tellides üle 2 korra soodsam, siis miks need ei peaks töötama sama hästi see kui ma ostan UM'ist? Või ostan NGK poolt sellele mootorile toodetud lambda?
Või peab ikka SIEMENS olema ja UM'ist? Miks?
Ette tänades.
Auto E39, 528, Mootor M52, sellel on 2 lambda't ja mõlemad ühe koodiga 11781427884 UM'is on selle hind 2858,09
Väidetavalt ei sobi peale UM'ist ostetud lambda anduri sellele mootorile midgi muud.
Küsimus selline, et kui ma tellin e-Bay'st või kuskilt USA netipoest sama koodiga lambda mille hind on/tuleb tellides üle 2 korra soodsam, siis miks need ei peaks töötama sama hästi see kui ma ostan UM'ist? Või ostan NGK poolt sellele mootorile toodetud lambda?
Või peab ikka SIEMENS olema ja UM'ist? Miks?
Ette tänades.
Võid panna ka mujalt ostetud lambda peale. Lihtsalt neid on suhteliselt palju pekkis. Mina sellist asja ilma garantiita ei ostaks.ikkamina kirjutas:Mind huvitab just tehniline külg asjal. Miks ei või panna peale UM'ist ostetud lambdade sinna midagi? Tööpõhimõte on ju sama.
Viimati muutis Indrek_M, 05.09.2007 16:51 11, muudetud 1 kord kokku.
Indrek
Vaata, Siemensi lambda on titaandioksiidsensor (muudab oma takistust, mitte ei ole pingeallikas, nagu Boschi tsirkooniumsensor).
Loomulikult võid panna ka mõne teise, mis on samade parameetritega. Boschi tüüpi andur muidugi tööle ei hakka. Titaansensor ongi kallim ja ilmselt selle tõttu ka vähem levinud.
http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sen ... nia_sensor
Loomulikult võid panna ka mõne teise, mis on samade parameetritega. Boschi tüüpi andur muidugi tööle ei hakka. Titaansensor ongi kallim ja ilmselt selle tõttu ka vähem levinud.
http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sen ... nia_sensor
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Nagu selgub, ongi Siemensi MS4x.x juures kasutatav lambda tegelikult NGK TO-19ikkamina kirjutas:Tänud kõigile kes asja selgitasid ning abistasid.
Lambda praeguseks vahetatud ja toimib. Võtsin prooviks lammutusest 300.- eest ühe, läks õnneks.
Lisaks pakub ka NGK sellele mootorile lambdat ca. 1700.- eest. Nii, et enne kui UM'i minna tasub NGK esindusest läbi käia.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!