Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Probleem järgmine, et kui autoga sõita kiiremini kui 60 km/h, siis hakkab tagumstest õhuavadest jahedat (mitte külma) õhku puhuma. Kiirusel kuni 60 km/h ei ole see probleemiks ja õhk on samasuguse temperatuuriga, kui ees.
Kui temperatuuri tõsta, siis hakkab ka taga soojemat õhku puhuma, kuid ees muutub olemine suht koht võimatuks.
Kas kellelgi on kokkupuuteid sellise probleemiga ja teab, mis võib põhjuseks olla, et asja korda saaks.
Pigem käin jala kui vahetan oma BMW mingi romu vastu
on jah mul teistsugune see seal taga........aga topsihoidjaid küll ei ole.....vist...polegi vaadanud homme lähen kohe tsekkan et milline enda omal see välj apaistab....kui viitsin teen pildi ka siis hea siis kõrvale panna kohe
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan Fack The Fuel Economy
Mina olen ikka kahe rullikuga variante näinud. Võibolla siis tõesti on mõnedel mudelitel ainult ühega. See on nn kolmetsooniline lahendus, kus juht ja kõrvalistuja saavad määrata oma temperatuurid ning tagumise rea reisijatel on võimalik rullikud pööritades sättida omakorda kõrvalistuja seadeid endale mugavamaks kasutamiseks.
Sooja õhku tuleb sealt ilusti, kuid selles ongi see probleem, et kiirustel umbes üle 70 km/h kaob see soojus ära. Kui kõrvalistuja temperatuuri tõsta nt 26° C, siis hakkab taga uuesti soojemat õhku puhuma, kuid kõrvalistujal täiesti ebamugav. See on mingi viimase aja nähtus, sest varasemalt seda ei olnud.
Pigem käin jala kui vahetan oma BMW mingi romu vastu
alex525 kirjutas:Mina olen ikka kahe rullikuga variante näinud. Võibolla siis tõesti on mõnedel mudelitel ainult ühega. See on nn kolmetsooniline lahendus, kus juht ja kõrvalistuja saavad määrata oma temperatuurid ning tagumise rea reisijatel on võimalik rullikud pööritades sättida omakorda kõrvalistuja seadeid endale mugavamaks kasutamiseks.
Sooja õhku tuleb sealt ilusti, kuid selles ongi see probleem, et kiirustel umbes üle 70 km/h kaob see soojus ära. Kui kõrvalistuja temperatuuri tõsta nt 26° C, siis hakkab taga uuesti soojemat õhku puhuma, kuid kõrvalistujal täiesti ebamugav. See on mingi viimase aja nähtus, sest varasemalt seda ei olnud.
kas ka siis tuleb sõidu ajal tagant külma kui ees on punase peale keeratud?
endal selline probleem, et vihmaste ilmadega tõmbab aknad uduseks, et uste sees olevatest puhuritest tuleb väga minimaalselt sooja ainult. Kas võib midagi kuskil umbes olla? Salongifiltrid muidu ok