E39 530d 99a kas on turbo peal

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

priitv8 kirjutas:Mis siin leiutada. Vaata oma auto tüübitähist. S.t. 2 tähte ja 2 numbrit VIN-i alguses, kohe peale tähti VBA, kirjuta see siia ja ma ütlen Sulle, mis mootor on.
Mis sellest VIN-ist ikka uurida (selle järgi tegu ju 530d, M57, 1999/07, manuaal, sedaan), pigem tuleks leida üles mootori tähed mootori ploki pealt. Arvan mina, kui mitte spets.? :roll:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

Näedsa...TiitR jõudis ette juba.

VIN näitab ju ainult seda, millise mootoriga tehasest välja tuli auto. Mootorit on võimalik autol vahetada ja see VIN koodi ei muuda. Praegu on üks selge, et tehnilises passis on viga. Kui on 3,0 mootor, siis on kw vähem passi saanud ja kui on 2,5, siis on mootori kubatuur vale.
Vahet pole, mida see pass ja VIN kood näitab, ega nende järgi ju reaalselt aiste vahel olevat mootori tüüpi ei saa alati tuvastada.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

No VIN näitab, kuidas ta tehasest tuli. Ja tuli M57D30 mootoriga, s.t.
2926ccm (84x88,0mm)
135kW@4000rpm
390Nm@1750..3200rpm
Kui keegi seda saksas muutis (mootorivahetus), siis pidi see ka Fahrzeugbrief-i sisse kantud olema.
Kui Eestis, siis peaks ju vähemalt ARK-is see kuskil registreeritud olema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
rax1
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 28.10.2003 15:00 34
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rax1 »

Nii,et järeldada võib sellest kõigest seda,et autol ikkagi peal M57B30 ja keegi on lihtsalt kunagi kW määramisel mingi näpuka teinud.95%kindel,et kW ikkagi 135 nagu peab.Kapoti alla vaadates tõesti pole võimalik uuema 2,5 (120 kW)ja vanema 3,0 (tegelikult 2,9 135 kW) vahel vahet teha :)


Päikest!
BMW 530 d
Kasutaja avatar
Zimbo
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 24.07.2007 09:44 32
Asukoht: Jõhvi

Postitus Postitas Zimbo »

Leidsin sellise huvitava info

Power CC Produced from until
155 Kw 2993 cm3 7/1/2003
160 Kw 2993 cm3 7/1/2003
170 Kw 2993 cm3 7/1/2003
120 Kw 2926 cm3 12/1/1995 8/1/1999
135 Kw 2926 cm3 12/1/1995 8/1/1999
120 Kw 2926 cm3 9/1/1999 6/1/2003
135 Kw 2926 cm3 9/1/1999 6/1/2003
142 Kw 2926 cm3 9/1/1999 6/1/2003

Info on võetud siit>>> http://www.keepthepressureup.com/tirepr ... 89&mark=21

Tuleb välja, et 3.0d mootor on ikkagi 120KW olemas
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Kt. need on küll väga imelikud andmed.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

priitv8 kirjutas:No VIN näitab, kuidas ta tehasest tuli. Ja tuli M57D30 mootoriga, s.t.
2926ccm (84x88,0mm)
135kW@4000rpm
390Nm@1750..3200rpm
Kui keegi seda saksas muutis (mootorivahetus), siis pidi see ka Fahrzeugbrief-i sisse kantud olema.
Kui Eestis, siis peaks ju vähemalt ARK-is see kuskil registreeritud olema.
Arvad sa tõesti, et kui siin kellelgi mootor kotti jookseb ja selle lammari motoga asendab, et ta siis kohe varmalt ARK-i jooksb ja ümber vormistama kukub? :D
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
Zimbo
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 24.07.2007 09:44 32
Asukoht: Jõhvi

Postitus Postitas Zimbo »

TiitR kirjutas:
priitv8 kirjutas:No VIN näitab, kuidas ta tehasest tuli. Ja tuli M57D30 mootoriga, s.t.
2926ccm (84x88,0mm)
135kW@4000rpm
390Nm@1750..3200rpm
Kui keegi seda saksas muutis (mootorivahetus), siis pidi see ka Fahrzeugbrief-i sisse kantud olema.
Kui Eestis, siis peaks ju vähemalt ARK-is see kuskil registreeritud olema.
Arvad sa tõesti, et kui siin kellelgi mootor kotti jookseb ja selle lammari motoga asendab, et ta siis kohe varmalt ARK-i jooksb ja ümber vormistama kukub? :D
:lol: :lol: Kiiindlasti mitte :D
Kasutaja avatar
Zimbo
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 24.07.2007 09:44 32
Asukoht: Jõhvi

Postitus Postitas Zimbo »

Lihtsalt huvitav fakt, et 3,0d mootor on 120KW-ga olemas
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

Ilmselt lihtsalt mingi deforsseeritud mootori variant.
Neid on olnud varem ja ilmselt tehakse ka edaspidi

EDIT:
Piltidelt vaadates jäi silma üks kindel erinevus, 530d kapoti all on parema amordikannu juures diagnostika pistik (parandage kui eksin!)
Uema aastakäigu 525d'l seda pole, leides ajusopis teadmise et uuema tüübi 530d diagnostika pistiku leiab autost seest siis ilmselt mingist aastast kolis see pistik autosse sisse. Ehk siis koos faceliftiga?

terv
erich
Kasutaja avatar
Zimbo
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 24.07.2007 09:44 32
Asukoht: Jõhvi

Postitus Postitas Zimbo »

erikred kirjutas:Ilmselt lihtsalt mingi deforsseeritud mootori variant.
Neid on olnud varem ja ilmselt tehakse ka edaspidi

EDIT:
Piltidelt vaadates jäi silma üks kindel erinevus, 530d kapoti all on parema amordikannu juures diagnostika pistik (parandage kui eksin!)
Uema aastakäigu 525d'l seda pole, leides ajusopis teadmise et uuema tüübi 530d diagnostika pistiku leiab autost seest siis ilmselt mingist aastast kolis see pistik autosse sisse. Ehk siis koos faceliftiga?

terv
erich
Hea märkus. 525 ei olegi kapoti all diagnostika pistikut. Imelik, et varem seda keegi tähele ei pannud ))

Pilt
Minu mootori pilt
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

erikred kirjutas:Ilmselt lihtsalt mingi deforsseeritud mootori variant.
Neid on olnud varem ja ilmselt tehakse ka edaspidi

EDIT:
Piltidelt vaadates jäi silma üks kindel erinevus, 530d kapoti all on parema amordikannu juures diagnostika pistik (parandage kui eksin!)
Uema aastakäigu 525d'l seda pole, leides ajusopis teadmise et uuema tüübi 530d diagnostika pistiku leiab autost seest siis ilmselt mingist aastast kolis see pistik autosse sisse. Ehk siis koos faceliftiga?

terv
erich
Tulede aktiivpesu paaki ka ei paista 2,5d-l :roll:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

TiitR kirjutas:
erikred kirjutas:Ilmselt lihtsalt mingi deforsseeritud mootori variant.
Neid on olnud varem ja ilmselt tehakse ka edaspidi

EDIT:
Piltidelt vaadates jäi silma üks kindel erinevus, 530d kapoti all on parema amordikannu juures diagnostika pistik (parandage kui eksin!)
Uema aastakäigu 525d'l seda pole, leides ajusopis teadmise et uuema tüübi 530d diagnostika pistiku leiab autost seest siis ilmselt mingist aastast kolis see pistik autosse sisse. Ehk siis koos faceliftiga?

terv
erich
Tulede aktiivpesu paaki ka ei paista 2,5d-l :roll:
Miks ei paista? Seesama, kus see sinine vedelik sees on - punase korgiga pisike paak vasakul. Suur paak ei ole näha - suure paagi täitetoru on ABS-ist salongi poole see valge kork seal.
Indrek
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

erikred kirjutas:Piltidelt vaadates jäi silma üks kindel erinevus, 530d kapoti all on parema amordikannu juures diagnostika pistik (parandage kui eksin!)
Uema aastakäigu 525d'l seda pole, leides ajusopis teadmise et uuema tüübi 530d diagnostika pistiku leiab autost seest siis ilmselt mingist aastast kolis see pistik autosse sisse. Ehk siis koos faceliftiga?

terv
erich
Facelift 530d puhul on jah diagnostikapistik salongis.
Indrek
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Tulede aktiivpesu paaki ka ei paista 2,5d-l :roll:[/quote]
Miks ei paista? Seesama, kus see sinine vedelik sees on - punase korgiga pisike paak vasakul. Suur paak ei ole näha - suure paagi täitetoru on ABS-ist salongi poole see valge kork seal.[/quote]
Ma mõtlesin siis 2,5d pilti, mulle nagu ei paistnud sealt vastu. :roll:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

TiitR kirjutas:Ma mõtlesin siis 2,5d pilti, mulle nagu ei paistnud sealt vastu. :roll:
Ah see seal ülevalpool ... pole jah - ju siis lahjemas varustuses. See pole ainult tulede aktiivpesu vaid esiklaasile ka :)
Indrek
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Indrek_M kirjutas:
TiitR kirjutas:Ma mõtlesin siis 2,5d pilti, mulle nagu ei paistnud sealt vastu. :roll:
Ah see seal ülevalpool ... pole jah - ju siis lahjemas varustuses. See pole ainult tulede aktiivpesu vaid esiklaasile ka :)
Kusjuures minu eelmisel (e39-l) võttis tuledele eraldi, s.t et tulede pesu kopsik oli alati täis ja tühjaks sai enne esiklaasi vedeliku anum? talvel näiteks panin tulede tarvis konsentraati ja esiklaasile segu...minul olid nad paagis igastahes eri värvi :roll:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

TiitR kirjutas:
Indrek_M kirjutas:
TiitR kirjutas:Ma mõtlesin siis 2,5d pilti, mulle nagu ei paistnud sealt vastu. :roll:
Ah see seal ülevalpool ... pole jah - ju siis lahjemas varustuses. See pole ainult tulede aktiivpesu vaid esiklaasile ka :)
Kusjuures minu eelmisel (e39-l) võttis tuledele eraldi, s.t et tulede pesu kopsik oli alati täis ja tühjaks sai enne esiklaasi vedeliku anum? talvel näiteks panin tulede tarvis konsentraati ja esiklaasile segu...minul olid nad paagis igastahes eri värvi :roll:
Mul on üks suur 7L veepaak ja siis see pisike 1L intensiivpesu konsentraadi paak. Niisama kojamehe kangi tõmmates paneb alati suurest nii tuledele kui klaasile ... kangi otsas nuppu vajutades paneb esimese puraka pisikesest paagist ja siis loputab suure paagi veega üle. Eraldi tulede jaoks paaki ei ole ... ega ei saa ka eraldi tulesid pesta.
Indrek
Vasta