E34 525 TDS 94a probleem airbagi tulega
E34 525 TDS 94a probleem airbagi tulega
525 TDS 94a Probleem airbagi tulega. Mure järgmine: auto käivitudes jääb põlema airbagi kontroll-lamp nii 2-3ks minutiks. Kui kiiresti peaks see ära kustuma,võib see olla sensori viga või on midagi mud häda.
Oskab ehk keegi nõu anda, mis tuleks ära vahetada või mida kontrollida, milles viga võiks olla. Tänud
Oskab ehk keegi nõu anda, mis tuleks ära vahetada või mida kontrollida, milles viga võiks olla. Tänud
Lamp peaks kustuma u. 3-10 sek. möödudes, tingimusel, et kõik on airbagiga korras.
Proovi teha arvuti restart. Võta akult klemmid maha ning ühemda need omavahel, jäta kaheks minutiks klemmid ühendusse, see kustutab arvutist vead ära. Kui ei aita saab UM-is täieliku restardi teha (maksab 300 EEK)
Eelnimetatud operatsioonidest on kasu, kui airbagil või anduril pole mingit füüsilist viga.
Proovi teha arvuti restart. Võta akult klemmid maha ning ühemda need omavahel, jäta kaheks minutiks klemmid ühendusse, see kustutab arvutist vead ära. Kui ei aita saab UM-is täieliku restardi teha (maksab 300 EEK)
Eelnimetatud operatsioonidest on kasu, kui airbagil või anduril pole mingit füüsilist viga.
525 TDS 94a Probleem airbagi tulega
Ei saanud täpselt aru mis klemmid ma omavahel kokku pean panema? Kas aku klemmid, kui need on akult maha võetud tuleb omavahel ühendada 2ks minutiks? Füüsiliselt paistab et airbagidega on kõik korras kuigi ega ma päris kindel ka ei saa olla
See võib aga tähendada seda, et avarii olukorras jäävad turvapadjad kinni.skiev kirjutas:oli sama probleem ja on praegugi. lasin vead ära kustutada sai korda kuid kui proovisin nullida õlivahetusvälpa läks uuesti põlema ja enam ei viitsi jännata. Omast vabast ajast põleb:)
Mõtle sellele.
Kui tuli põleb, on kuskil ikka viga. Enne vigade kustutamist siis ei uurinud, mis talle täpselt muret valmistab?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Niimoodi küll "restarti" ei tehta. 2 minutiga ei saa isegi airbagi kondekas tühjaks. Peale selle e34 airbagi veakoode saab kustutada ainult diagnostikaseadmega. Abiks UM või Patrik. Ilmselt teeb keegi veel, Priitv8 vist sai kah airbagi ajuga sõbraks??Zimbo kirjutas:Lamp peaks kustuma u. 3-10 sek. möödudes, tingimusel, et kõik on airbagiga korras.
Proovi teha arvuti restart. Võta akult klemmid maha ning ühemda need omavahel, jäta kaheks minutiks klemmid ühendusse, see kustutab arvutist vead ära. Kui ei aita saab UM-is täieliku restardi teha (maksab 300 EEK)
Eelnimetatud operatsioonidest on kasu, kui airbagil või anduril pole mingit füüsilist viga.
Vea kohta niipalju et kui ta sul 2-3 minutit põleb ja siis kustub on tegemist kõrvalistuja mati veaga, muudel põhjustel peaks ta püsivalt põlema jääma.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Ka truumu sa saab ses suhtes abiks olla. Veakoodide kustutamine maksab tema juures vaid 100.- eeku, kui ma õieti mäletan seda uut hinnakirja.erikred kirjutas:Niimoodi küll "restarti" ei tehta. 2 minutiga ei saa isegi airbagi kondekas tühjaks. Peale selle e34 airbagi veakoode saab kustutada ainult diagnostikaseadmega. Abiks UM või Patrik. Ilmselt teeb keegi veel, Priitv8 vist sai kah airbagi ajuga sõbraks??Zimbo kirjutas:Lamp peaks kustuma u. 3-10 sek. möödudes, tingimusel, et kõik on airbagiga korras.
Proovi teha arvuti restart. Võta akult klemmid maha ning ühemda need omavahel, jäta kaheks minutiks klemmid ühendusse, see kustutab arvutist vead ära. Kui ei aita saab UM-is täieliku restardi teha (maksab 300 EEK)
Eelnimetatud operatsioonidest on kasu, kui airbagil või anduril pole mingit füüsilist viga.
Vea kohta niipalju et kui ta sul 2-3 minutit põleb ja siis kustub on tegemist kõrvalistuja mati veaga, muudel põhjustel peaks ta püsivalt põlema jääma.
terv
erich
PS. Üldiselt leiab antud teema kohta läbi otsingu vasteid küll ja küll, järgmine kord kasuta ennem otsingut kui uue teema teed!
Nr 17:Andrez kirjutas:Kas E34 kõrvalistuja istme padjas on ka see nn. matt andur? Ma mõtlesin, et see ikka E39 ja edasi on.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=52&fg=10
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Nujah siis peab jälgima, et keegi põlvedega istme peal ei roniks vist.priitv8 kirjutas:Nr 17:Andrez kirjutas:Kas E34 kõrvalistuja istme padjas on ka see nn. matt andur? Ma mõtlesin, et see ikka E39 ja edasi on.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=52&fg=10
kusjuures mul põleb samamoodi, ja muuseas pirni välja tõmbamine ei aidanud- ise ka ei tea miks uurisin ja puurisin aru ei saanud miks ta ikka põleb. Ex peab mõnel diagnostikul kunagi ära laskma nullida. Põlema läks sellest et sai kellasid vahetatud, kui aku peal oli
tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
Asukoht: Viljandimaa.
Sellepärast põlebki. Airbagi hoiatustuli ei kustu enne, kui on viga ära kustutatu mälust.rt23 kirjutas:Põlema läks sellest et sai kellasid vahetatud, kui aku peal oli
PS aku peal/maas ei puhu pilli, küll aga see, kui Sa ilma kelladeta süüte kasvõi raadio asendisse keerasid.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Selleks pead minema teenindusse, kus on olemas spetsiaalsed testrid bmw jaoks. Koduste vahenditega seda veakoodi ajust kustutada ei saa, kui sul just Modic'ut kodus ei ole.seix kirjutas:äkki õpetad ??truumu kirjutas:Airbagi veakood kustub AINULT testriga kustutades
Truumul ka oma diagnostika firma, kus saad selle veakoodi lasta kustutada.
Airbagi tule kustutamine
Tänud nõuande eest. Toimisin õpetuse järgi, et akult klemmid maha ning seejärel paariks minutiks akujuhtmed lühisesse. Kui aku tagasi peale panin oli airbagi probleem kustunud. Nüüd põleb airbagi tuli ainult paar sekundit auto käivitudes kustub.
Suured tänud nõuande eest
Suured tänud nõuande eest
Re: Airbagi tule kustutamine
Oled sa kontrollinud, kas Airbag'i veakood ajust ka sellisel viisil kustutatud on, sest tuli võib ju nii õpetatud meetodil ära kustutada, kuid kas ta tegelikult ajust ka kadunud on? Sest truumu on siis teada tuntud diagnostik ja tõsi ta on et Airbagi veakoodi saab ajust ainult spetsiaalse testriga kustutada!meisakas kirjutas:Tänud nõuande eest. Toimisin õpetuse järgi, et akult klemmid maha ning seejärel paariks minutiks akujuhtmed lühisesse. Kui aku tagasi peale panin oli airbagi probleem kustunud. Nüüd põleb airbagi tuli ainult paar sekundit auto käivitudes kustub.
Suured tänud nõuande eest
Mul tekkis eile hommikul sama jama. Airbagi tuli süttib süüte sisse keeramisel (seda ta peabki tegema). Kui mootor käivitub, kustub pooleks sekundiks ära, aga siis süttib jälle ja jääbki põlema. Varem toimis nii nagu peab, kustus praktiliselt kohe peale käivitust. Auto juures midagi teinud ei ole, läks niisama heast peast üks hommik lolliks, või võis külm öö mõjutada?
Proovin siis kah õhtul akuklemmide ühendamise ära, kui ei aita, siis külastan truumut
Proovin siis kah õhtul akuklemmide ühendamise ära, kui ei aita, siis külastan truumut