E39 Esituli udune
E39 Esituli udune
Teemat on siin eelnevalt puudutatud, aga oma probleemile ei ole ma lahendust ikka saanud.
Autoks on E39 ja probleem on siis selles, et juhipoolne esituli läheb vihmaste ja väga niiskete ilmadega uduseks. Tuulutuskanal on puhas. Tihendis oli tõepoolest väike pragu. Esialgu üritasin ainult seda paigata, aga kuna sellest kasu ei olnud, siis võtsin kätte ja lasin kogu tule silikooniga kinni, nii et ainsaks avaks jäi see tuulutusava.
Ja oh seda rõõmu kui tuli esimene vihm... tuli jälle udune
Ma ei ole ühtegi pragu ka tules leidnud.
Milles võiks probleem olla?
Olen näinud teisigi E39 millel on just juhipoolne esituli udune.
Autoks on E39 ja probleem on siis selles, et juhipoolne esituli läheb vihmaste ja väga niiskete ilmadega uduseks. Tuulutuskanal on puhas. Tihendis oli tõepoolest väike pragu. Esialgu üritasin ainult seda paigata, aga kuna sellest kasu ei olnud, siis võtsin kätte ja lasin kogu tule silikooniga kinni, nii et ainsaks avaks jäi see tuulutusava.
Ja oh seda rõõmu kui tuli esimene vihm... tuli jälle udune
Ma ei ole ühtegi pragu ka tules leidnud.
Milles võiks probleem olla?
Olen näinud teisigi E39 millel on just juhipoolne esituli udune.
FL tuledel ei olevat seal muud kontrollida, kui seda kummilutti lambipirnide ümber.
Ehk siis nr. 2
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/54 ... l-63_0642/
VFL tulel on võimalik ka klaasi tihendit vahetada (nr. 3)
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/54 ... l-63_0301/
Ehk siis nr. 2
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/54 ... l-63_0642/
VFL tulel on võimalik ka klaasi tihendit vahetada (nr. 3)
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/54 ... l-63_0301/
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Väljalaske aasta nimetamine pole selle teema juures enam vist vajalik, kuna terve ilm sõidab oma e39-ga ringi, olenemata aastaarvust, rõngastuledega.Rain530 kirjutas:E39 on erinevaid tulesid ju - on ta sul facelift või mitte, siis oskavad targemad lihtsamini vastata sulle.
Kohustus antud teema puhul kindlasti ka ära märkida auto väljalaske aasta!!!
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Auto on aastast 1998.Rain530 kirjutas:E39 on erinevaid tulesid ju - on ta sul facelift või mitte, siis oskavad targemad lihtsamini vastata sulle.
Kohustus antud teema puhul kindlasti ka ära märkida auto väljalaske aasta!!!
Kahjuks ei tea ma mis on facelift, FL ja VFL (FL ongi ilmselt facelift ). Tean ainult seda, et on tavalised kollaste suunatuledega tuled (mitte xenonid)
Küsin ka oma rumala küsimuse ära, et kuidas seda kummilutti xenonite puhul vahetada? Kuna ise elektri kohapealt täiesti juhm, siis ei tahaks xenoneid lihtsalt lambist näpuga surkima hakata.priitv8 kirjutas:FL tuledel ei olevat seal muud kontrollida, kui seda kummilutti lambipirnide ümber.
Ehk siis nr. 2
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/54 ... l-63_0642/
VFL tulel on võimalik ka klaasi tihendit vahetada (nr. 3)
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/54 ... l-63_0301/
Küll pisut OT, aga mis rolli täidab FL tuledel detail nr.3 ?priitv8 kirjutas:FL tuledel ei olevat seal muud kontrollida, kui seda kummilutti lambipirnide ümber.
Ehk siis nr. 2
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/54 ... l-63_0642/
Ple kül viitsind väga uurida, aga selle korgi peal on jutt parem-vasak liiklusest. Kahtlustan, et see ümberlülitamine käib siiski selle korgi alt. Ehk: nr 3 on kork. Kui ei, siis valgusvihu ümberlüliti parempoolsele liiklusele.Joel_H kirjutas:Küll pisut OT, aga mis rolli täidab FL tuledel detail nr.3 ?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Arvan, et sain probleemile jälile.
Lasin tule küll silikooniga kinni, aga nagu nädalavahetusel selgus ei ole silikoon plassmassile külge hakanud. Tegelikult ongi probleem selles tihendis nr.3 http://bmwfans.info/original/E39/Lim/54 ... l-63_0301/
Vähemalt see on ainus koht mis järgneva katse käigus lekkima hakkas: panin ühe ventilatsiooniava kinni, teise otsa auto jalapumba, tule surusin nii sügavale vee alla kui võimalik ja hakkasin ettevaatlikult õhku sisse pumpama... ja voila... lekke koht oligi käes. Siis nägingi, et silikoon ei olnud plassimassiga üldse nakkunud.
Nüüd lähen ostan tuubi korralikku liimi (ilmselt Moment) ja liimin selle tule lihtsalt kokku Miks ma uut tihendit ei osta? Asi nimelt selles, et mul seal paar klambrit ka katki, mis korpust koos hoiavad ja ainult tihendi vahetus ilmselt ei aita.
Lasin tule küll silikooniga kinni, aga nagu nädalavahetusel selgus ei ole silikoon plassmassile külge hakanud. Tegelikult ongi probleem selles tihendis nr.3 http://bmwfans.info/original/E39/Lim/54 ... l-63_0301/
Vähemalt see on ainus koht mis järgneva katse käigus lekkima hakkas: panin ühe ventilatsiooniava kinni, teise otsa auto jalapumba, tule surusin nii sügavale vee alla kui võimalik ja hakkasin ettevaatlikult õhku sisse pumpama... ja voila... lekke koht oligi käes. Siis nägingi, et silikoon ei olnud plassimassiga üldse nakkunud.
Nüüd lähen ostan tuubi korralikku liimi (ilmselt Moment) ja liimin selle tule lihtsalt kokku Miks ma uut tihendit ei osta? Asi nimelt selles, et mul seal paar klambrit ka katki, mis korpust koos hoiavad ja ainult tihendi vahetus ilmselt ei aita.
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
oui, minu FL juhipoolsel tulel sama viga. Ei ole veel viitsinud tegeleda, kuna soovitati mõlemad tuled (nn. klaas) ära vahetada, kuna on suhteliselt kriimustatud. Kas keegi teab, mida see vahetus endast kujutab, kui keeruline, kas tuleb osta kogu esitulede komplekt, palju maksab, kas peab UMist ostma või saab ka lammutusest? Tulede väljavahetamine lahendaks ka uduse esitule probleemi
FL tulel ei ole klaas vahetatav - ainult koos terve tulega. Esinduses maksab esituli päris palju. Lammutuses neid eriti ei ole. Tuuningutuled muidugi on odavamad kui originaalid.Elli kirjutas:oui, minu FL juhipoolsel tulel sama viga. Ei ole veel viitsinud tegeleda, kuna soovitati mõlemad tuled (nn. klaas) ära vahetada, kuna on suhteliselt kriimustatud. Kas keegi teab, mida see vahetus endast kujutab, kui keeruline, kas tuleb osta kogu esitulede komplekt, palju maksab, kas peab UMist ostma või saab ka lammutusest? Tulede väljavahetamine lahendaks ka uduse esitule probleemi
Indrek
FL tulel klaasi eraldi vahetada jah ei saa!Elli kirjutas:oui, minu FL juhipoolsel tulel sama viga. Ei ole veel viitsinud tegeleda, kuna soovitati mõlemad tuled (nn. klaas) ära vahetada, kuna on suhteliselt kriimustatud. Kas keegi teab, mida see vahetus endast kujutab, kui keeruline, kas tuleb osta kogu esitulede komplekt, palju maksab, kas peab UMist ostma või saab ka lammutusest? Tulede väljavahetamine lahendaks ka uduse esitule probleemi
Aga kui uduseks tõmbab, siis kontrolli seda kummilutti, millele priitv8 eespool viitas. Endal läks ka üks uduseks ja oligi kummilutt katki
Sakslased soovitavad veel sellist varianti: ostad eBay'st mõne esitule, mis on mujalt katki, mitte klaasist. Ahjus 85*C-ni soojendades pidi see liim just niipalju pehmeks minema, et saab klaasi eest kätte. Siis tõstetakse klaasid ringi ja liimitakse uuesti.
Asja keerukus seisneb muidugi selles, kuidas olla kindel, et eBay tule klaas ikka parem on, kui su praegune.
PS Poleerimise kohta ütleb tehas ise seda, et plastik pidi eest olema mingi kattekihiga kaetud, mis pindmist tugevust suurendab. Poleerimisel lihvitakse see lihtsalt maha. Aga see on praegu ainult teooria. Praktikas võib ju proovida ja siis teistele ka öelda, kas poleeritud klaasid lähevad kiiremini tuhmiks või mitte.
Asja keerukus seisneb muidugi selles, kuidas olla kindel, et eBay tule klaas ikka parem on, kui su praegune.
PS Poleerimise kohta ütleb tehas ise seda, et plastik pidi eest olema mingi kattekihiga kaetud, mis pindmist tugevust suurendab. Poleerimisel lihvitakse see lihtsalt maha. Aga see on praegu ainult teooria. Praktikas võib ju proovida ja siis teistele ka öelda, kas poleeritud klaasid lähevad kiiremini tuhmiks või mitte.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... o&start=25
mirko poleeris. peab küsima, kuidas tulemus sai.
mirko poleeris. peab küsima, kuidas tulemus sai.
minul ka sama viga juhipoolne udune..
tegin täna korra lahti huvipärast ja tutvusin asjaga.. vett oli isegi natukene sees.. kuivatasin ära... aga see elleks ei ole ma ikka aru saaanud miks see udu sinna sisse ronib....
auto 99a valgesuunaga esituli... lahti käib järgnevalt kui kellelgi vaja teada. yleval tulepeal on neli klöpatsit ja all liist tuleb eemaldada seal ka 3 klöpatsit neid natukene kangutades tuleb klaas eest ära tervet tuld eest vötmata. peab ainult ettevaatlik olema et ei mura midagi seal ära.
kui keegi miskitmoodi probleemist lahti saanud siis oleks informatsioon ikka teretulnud.
tegin täna korra lahti huvipärast ja tutvusin asjaga.. vett oli isegi natukene sees.. kuivatasin ära... aga see elleks ei ole ma ikka aru saaanud miks see udu sinna sisse ronib....
auto 99a valgesuunaga esituli... lahti käib järgnevalt kui kellelgi vaja teada. yleval tulepeal on neli klöpatsit ja all liist tuleb eemaldada seal ka 3 klöpatsit neid natukene kangutades tuleb klaas eest ära tervet tuld eest vötmata. peab ainult ettevaatlik olema et ei mura midagi seal ära.
kui keegi miskitmoodi probleemist lahti saanud siis oleks informatsioon ikka teretulnud.
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1428
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Mina lasin enda autol tuleklaase poleerida umbes aasta tagasi ja tulemus on siiani hea.Annely kirjutas:http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... o&start=25
mirko poleeris. peab küsima, kuidas tulemus sai.
kas see käis nüüd selle kohta et udu seest ära kaoks või aru ma ei saanud??Mirko1 kirjutas:Mina lasin enda autol tuleklaase poleerida umbes aasta tagasi ja tulemus on siiani hea.Annely kirjutas:http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... o&start=25
mirko poleeris. peab küsima, kuidas tulemus sai.
mis selle poleerimise point on... ja mida poleeritakse?
Mina nüüd tean kuidas udust lahti saab - ostsin siit uue kasutatud tuleklaasi ja asi korrasrandolsd kirjutas:minul ka sama viga juhipoolne udune..
tegin täna korra lahti huvipärast ja tutvusin asjaga.. vett oli isegi natukene sees.. kuivatasin ära... aga see elleks ei ole ma ikka aru saaanud miks see udu sinna sisse ronib....
auto 99a valgesuunaga esituli... lahti käib järgnevalt kui kellelgi vaja teada. yleval tulepeal on neli klöpatsit ja all liist tuleb eemaldada seal ka 3 klöpatsit neid natukene kangutades tuleb klaas eest ära tervet tuld eest vötmata. peab ainult ettevaatlik olema et ei mura midagi seal ära.
kui keegi miskitmoodi probleemist lahti saanud siis oleks informatsioon ikka teretulnud.
Re: E39 Esituli udune
*****, enda autol ka üks tuli udutab seest,aga kohe nii hästi, et sissepoole tekivad "piisad" ja teda koguneb sinna. kaugtuledega sõita kauem, siis kuivab ära,aga järgmine päev tagasi. Ei mäleta,et eelmine aasta oleks siukest jama olnud. Mõtlesin algul,et ehk suunatule pesast( üks kinnitus oli nagu oli) ,aga panin tolle ajutiselt prooviks niimodi,et korralikult kinni hoiaks end( et teada, kas on asi selles) ,aga ikka sama.VÕibolla tiba vähem udutab,aga üsna sama seis. Kas tõesti pmt poole aastaga on miski tihend nii ära surnud? Või mida proovida veel. Kevadel kakkusin küll tuled ise lahti,aga sai kenasti kokku tagasi pandud ja teine tuli igati OK. PFL tuledest jutt.
Re: E39 Esituli udune
Robska kirjutas:*****, enda autol ka üks tuli udutab seest,aga kohe nii hästi, et sissepoole tekivad "piisad" ja teda koguneb sinna. kaugtuledega sõita kauem, siis kuivab ära,aga järgmine päev tagasi. Ei mäleta,et eelmine aasta oleks siukest jama olnud. Mõtlesin algul,et ehk suunatule pesast( üks kinnitus oli nagu oli) ,aga panin tolle ajutiselt prooviks niimodi,et korralikult kinni hoiaks end( et teada, kas on asi selles) ,aga ikka sama.VÕibolla tiba vähem udutab,aga üsna sama seis. Kas tõesti pmt poole aastaga on miski tihend nii ära surnud? Või mida proovida veel. Kevadel kakkusin küll tuled ise lahti,aga sai kenasti kokku tagasi pandud ja teine tuli igati OK. PFL tuledest jutt.
Tuli on kiviga mikroprao saanud (tavaliselt vasak esituli, sest see saab rohkem vastutulevalt autolt kive) ja sealt poeb niiskus sisse ja nii ta uduseks läheb. Ise mõtlesin proovida nagu Focustel pidavat tehtama, et panen selle Silca gel padjakese tule korpuse sisse, äkki aitabki.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: E39 Esituli udune
VÕibolla tõesti. Võtsin pühap tule lahti ja minu üllatuseks oli seal suht palju vett. Kuivatasin kõik kenasti ära, ja lisasin tule enda tihendile silikooni. Eks näha, kui neljap. uuesti autot näen, kas on OK või on ikka udune. Kui ikka udune siis tleb uued klaasid hankida..
edit: Nii, tunduvalt parem on seis, kuid hästi õrnalt udutab ikka. aga nii, nagu varem,et lausa veepiisad tule sees olid, ei ole.
edit: Nii, tunduvalt parem on seis, kuid hästi õrnalt udutab ikka. aga nii, nagu varem,et lausa veepiisad tule sees olid, ei ole.
Re: E39 Esituli udune
võtsin ka korduvalt lahti tulesid ja proovisin igat pidi aga nii kui ilmad läksid niiskemaks jälle udu platsis, istus vahvalt klaasi taga . Lõin lõpuks käega ja soetasin täitsa uued tuled ja senimaani rahul. Vanad tuled (oranzi suunaga) istuvad ilusasti keldris ja ootavad oma aega.
E39 520 00
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: E39 Esituli udune
Minu autol pfl depo klaasidel kipuvad just suunatule nurgad uduseks minema vahete vahel.
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55