E39 528 probleem käivitamisega

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Gunnar
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 17.07.2006 00:14 34

E39 528 probleem käivitamisega

Postitus Postitas Gunnar »

Käivitumise asemel hakkab esitulesi vilgutama ja kojamehed üritavad paar liigutust teha aga auto käima ei lähe :(
salongist ja mootoriruumist on kuulda plõksimist ja valgustus on nõrk.

head ideed on oodatud, auto hetkel suht üksildases kohas.. ööbime teda sinna ei tahaks jätta.
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Kõlab nagu tühi aku või siis oksüdeerunud akuklemm. Puhasta akuklemmid ära ja proovi uuesti, kui ei parane, siis tõmba käima või anna teise auto pealt juhtmetega voolu ... kehva aku probleemi see muidugi ei lahenda.
Indrek
Kasutaja avatar
unn23
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 30.05.2005 21:43 12
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas unn23 »

kinldasti aku,,hea et see praegu endast märku andis,kuna miinus kraade poleks ta kannatanud.kui sa sõidad lühikesi otsi on soovitav vahepeal laadida,ons sul ikka õigesuurusega aku 2,8 on originaal aku päris suur ja see toimib hästi.Esmalt kontrolli akut!
Gunnar
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 17.07.2006 00:14 34

Postitus Postitas Gunnar »

Tundub tõesti aku viga olevat, sai aku sõbra juurde viidud ja proovisime laadida ...
kuigi näitude järgi nagu oleks pidanud aku ok olema, tirisin aku autosse tagasi ja oh imet, auto käivitus :?

Aga millega on seletatav esitulede vilkumine (polnud sisse lülitatud) ja kojameeste meeleheitlik katse majandama hakata ?
DiaLAB
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 05.11.2006 20:46 43
Asukoht: Tartu, Tähe 127 Boks 16
Kontakt:

Postitus Postitas DiaLAB »

Kui voolu pole piisavalt, siis suudavad elektroonilised juhtmoodulid vahepealses staadiumis igasugu huvitavaid asju teha. On olnud juhuseid, kus immo suudab võtmete rolling koodi vigaselt kirjutada, kuna akus polnud piisavalt voolu. Seega tuleks autot ostes (miks ka mitte ennem külmade ilmade tulekut) veenduda, kui heas olukorras on aku, kuna pole tegemist enam Zigulidega ja hiljem võib kahjusumma olla kordades suurem, kui hea või väga hea aku ostu hind.
Gunnar
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 17.07.2006 00:14 34

Postitus Postitas Gunnar »

Tekkis veel üks küsimus, hetkel 80Ah aku kas oleks mõtet panna uueks 90Ah ?
Kasutaja avatar
unn23
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 30.05.2005 21:43 12
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas unn23 »

mul pani immo ka segast pärast aku TÜHJENEMIST suunad vilkusid jne .OSTA SEE AKU MIS ORIGINAALIS(aasta tagasi ostsin u.1200 krooni exide ) SEAL PEAKS PEAL OLEMA,EHk SIIS KÜSI POEST (EI PEA UM IST SOETAMA)
Gunnar
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 17.07.2006 00:14 34

Postitus Postitas Gunnar »

Originaalis ongi 80AH-ne aku kui see on ok, siis peale ta lähebki.
Vaatasin esinduse hinda ka (Aku 80Ah 1796.22 ) eks tuleb alternatiive ka uurida kuigi tundub, et hinnavõit ei ole teab mis suur.
Kasutaja avatar
Joel_H
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 05.08.2003 10:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joel_H »

Gunnar kirjutas:Tekkis veel üks küsimus, hetkel 80Ah aku kas oleks mõtet panna uueks 90Ah ?
90Ah-se võid täiesti vabalt panna, aga olulisem näitaja on käivitusvool - vaata palju originaalil on ja osta uus sama näitajaga ;)
Gunnar
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 17.07.2006 00:14 34

Postitus Postitas Gunnar »

Nujahh :)

Saabuva talve puhul võiks muidugi UM akudele pisukese ale teha :D
Kasutaja avatar
Yello
Huviline
Postitusi: 286
Liitunud: 10.12.2006 12:52 46

Postitus Postitas Yello »

palju see originaal käivitusvool on?
Vasta