Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Vastik tiks-klõps on sees kuskil plokikaane osas. Olen pannud igat õlilisandeid aga ei miskit. Äkki keegi teab mida seal ära vahetada? Ega see olla ei või kollektori tihend?
ei tea kas on klappidest nii järsku. Natuke aega tagasi käis nii vaikselt et ei saanudki aru, et diisel Enne kürgsurvepumba lõppemist tuli tiks sisse. Ma arvasin siis ehk süütenurk paigast aga peale vahetust ikka. Kas ei või olla kollektori tihend (sisse või väljalase) tuttaval oli pensukal nii.
markx kirjutas:Mõni pihusti ehk lõpetas normaalse tegevuse.....kruvi maha, ma võin nad ära testida sul. Oled ju Tartus?
Oleks tore küll aga hetkel olen autoga igapäev sõidus ja teine auto kah tuksis. Olen juba ära harjunud selle tiksumisega sisse ei kuule ju aga väljas kuuldes ajab närvi. Kas sa ise tegeled mingi remondiga?
Tartu teaduspargis nokitsen pihusteid haltuura korras.
Nukk peab olema ikka tunduvalt üle 1mm maha kulunud, et tekiks teravad hääled. Enda vanal mootoril oli ka nukk jubeda väljanägemisega aga õiges asendis ja hääl oli väga mahe. Ma kardan, et see sõltub sul nuka asendist rohkem kui kulumisest. Kui pump vahetati (või tegid seda ise?) siis kuidas hammasrihm peale pandi ja kas pandi uus rihm? Tegelikult peaks uue rihma paigaldamisel nukaratta lahti laskma ja võlli surnud seisu asendi suhtes 2.5mm vastupäeva fikseerima.....siis rihm peale, asjad paika ja lõpuks nukaratas kinnitada. Vähemalt ametlikud m21 remondimanuaalid käsevad sellist protseduuri järgida. Pole küll kuskil kohanud, et keegi viitsiks nii jännata.....isegi nukka ei fikseerita vaid pannakse silma järgi vahest. Mõni ime siis, et tiksumine sisse tuleb.
See küll vana teema mul aga tiks ikka veel sees. Ma täna mõtlesin, et kas see tiks mul ei või olla vaakumpumbast mis klapikambri kaane all on? Kas saab see tiksuda? Mul eelmisel autol(audi diisel) tegi häält samamoodi tiksus ja kliksus. On ehk arvamusi.