E34 525i nupud
E34 525i nupud
Tahaks teada mida täpsemalt need kolm nuppu siin pildil tähendavad. Ülemist vajutades läheb see väike tuli põlema ja see peaks mingi soenduse teema olema aga kahe alumise nupu vajutamisel tuld ei süti.
Keegi äkki seletab ära mis nad teevad ja miks need tulukesed seal põlema ei lähe?
Ja veel teine asi, et kella all on mingid avad kust liigub vaikselt mingi õhk ja töötab seal mingi mootor vaikselt aga mis see üldse on?
Tänud!
Keegi äkki seletab ära mis nad teevad ja miks need tulukesed seal põlema ei lähe?
Ja veel teine asi, et kella all on mingid avad kust liigub vaikselt mingi õhk ja töötab seal mingi mootor vaikselt aga mis see üldse on?
Tänud!
Ja sealt kella alt imetakse salongi õhku sisse, et selle temp kindlaks teha. Muidugi ma ei tea, miks see vajalik on klimmaautomaatikata masinale. Võib-olla ei lase konditsioneeri sisse lülitada, kui niigi jahe juba on - ei tea. Ja konditsioneer vist ei tohikski nii jahedate ilmadega tööle minna. Või on ta sul nii tühi lihtsalt- lekib.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Mismõttes vana tüübi? Sellist pandi E34-le peale kuni tootmise lõpuni. Tegu on siis IHKR paneeliga. HR ja IHKA on teistsugused, sest ka funktsionaalsus on erinev.prelude20 kirjutas:vanatüübi kontisioneeri omad kaks alumist. endal samad vidinad 3sel küljes
NB! E34 ajal olid kõik kondiga variandid veel lisavarustuses. Standardis sai ainult HR-i ehk kütteseadet. Ja kliimaautomaatika (IHKA) oli nii mõnelegi ostjale liiga kallis. 5385 DM aastal 1993.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
See punkt 3 nupp on ju kõigil. Keerutab siseõhku, et näiteks tolmusel teel ei imeks väljast tolmu sisse, või siis külma ilmaga saab kiiremini seest soojaks.priitv8 kirjutas:Mismõttes vana tüübi? Sellist pandi E34-le peale kuni tootmise lõpuni. Tegu on siis IHKR paneeliga. HR ja IHKA on teistsugused, sest ka funktsionaalsus on erinev.prelude20 kirjutas:vanatüübi kontisioneeri omad kaks alumist. endal samad vidinad 3sel küljes
NB! E34 ajal olid kõik kondiga variandid veel lisavarustuses. Standardis sai ainult HR-i ehk kütteseadet. Ja kliimaautomaatika (IHKA) oli nii mõnelegi ostjale liiga kallis. 5385 DM aastal 1993.
See on autode algusest peale olnud ja on ilmselt ka lõpuni. Osadel lihtsalt nupuga osadel kangiga.
IMHO konditsioneer/kliimaautomaatika läheb tööle iga ilmaga ja ei ole sõltuv välistemperatuurist, vaid on mõeldud suvel õhu jahutamiseks/kuivatamiseks (sõltuvalt kliimavööndist) ja talvel siis kuivatamiseks. Saab ju ka sooja puhuma panna kui kliima töötab.
See paneelis olev tolmuimejast väike suriseja jääb müstikaks ilmselt paljudele. Miks teda vaja on ja millel ta infot annab - ei oska öelda täpselt vist peale konstruktorite keegi eriti. Antud aparaadil ju veel kõik klapid ja kraanidki manuaalsed. Ju ta siis sellel äkki midagi selle kondiga seotud on.
E39, 523i Touring '97
E34-del kindlasti mitte kõigil, vaid ainult neil, millel kliimaseade peal.Tinavile kirjutas:See punkt 3 nupp on ju kõigil. Keerutab siseõhku, et näiteks tolmusel teel ei imeks väljast tolmu sisse, või siis külma ilmaga saab kiiremini seest soojaks.
Sest Sul on süsteemis külmaaine (ja seega ka rõhk) sees, s.t. korras.Bmw525ix kirjutas:Mul kül põlevad alati kui sisse lülitada nupud.Kustuvad alles siis kui välja vajutanM6llumees kirjutas:Kahe alumise nupu tuli töötab ainult siis kui käivitad ja siis algul paar sekundit töötab ja kustuvad ära. Aga sõidu aeg vajutades ei midagi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ei vaidle vastu, ei pretendeeri ka puhtale kullale oma jutuga. Pole kunagi kokku puutunud E34-ga, igasuguste teiste liikuritega küll.priitv8 kirjutas:E34-del kindlasti mitte kõigil, vaid ainult neil, millel kliimaseade peal.Tinavile kirjutas:See punkt 3 nupp on ju kõigil. Keerutab siseõhku, et näiteks tolmusel teel ei imeks väljast tolmu sisse, või siis külma ilmaga saab kiiremini seest soojaks.
E39, 523i Touring '97
Küsi palun veel korra, ei saanud Su mõttekäigust aru.kriips2 kirjutas:Et siis kondiga ei toimi see kolmas nupp selle õhuvärgiga või kuda ,
Lisa-elektriventika termolüliti on see. 91*C ja 95*C.kriips2 kirjutas: ja mis andur on kus juhtmed küljes tosooli radika parempoolsel küljes, mingi 3 juhet läheb sinna (tulede kõrgusel, aku juures kui on kapoti all) ,
Jälle ei saa aru, mida Sa küsida tahad.kriips2 kirjutas: endal e34 525 141kw kondiga ja ka need nupud, ega need pole kondiga seotud
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
automaatne jah. Kui eessõitev vana liinibuss oma pahvaka üles viskab siis keeratakse välisõhu klapp kinni ja hoitakse siseringluse peal niikaua kuni õhk eespool jälle puhtaks saab
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Priitv8 ehk oskab kommenteerida mismoodi ta selle halva lõhna ära tunneb, ilmselt mingi andur ikka.
Kui viitsid koguaeg ise seda nuppu surkida või ootamatu pahvaka korral tuppa suitsusauna saada siis võid selle kasutamata jätta. Eks ta on sinna mugavuse pärast tehtud.
terv
erich
Kui viitsid koguaeg ise seda nuppu surkida või ootamatu pahvaka korral tuppa suitsusauna saada siis võid selle kasutamata jätta. Eks ta on sinna mugavuse pärast tehtud.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
On jah gaasiandur seal ees (radikakoja küljes kaassõitja pool peaks kandiline ühe pistikuga karbike olema). Keegi juba varem küsis, milliseid gaase ta tunneb, aga ma ei ole suutnud selle kohta veel kuskilt miskit teavet leida. PS pidevat siseringlust antakse maks 12 minutiks, siis on korraks üheks minutiks tuulutus.
http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=76354
http://www.bmwclub.lv/files/07_E85_Heat ... r_Cond.pdf (lk 18 & 24)
http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=76354
http://www.bmwclub.lv/files/07_E85_Heat ... r_Cond.pdf (lk 18 & 24)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!