E39 ei käivitu hästi

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
kristoz
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 06.05.2007 08:57 23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

E39 ei käivitu hästi

Postitus Postitas kristoz »

Mure selles , et igal hommikul kui hakkan autot käivitama , ei lähe auto eriti käima. Tavaliselt alles kolmandal korral saan käima ja pärast seda kui üks kord on auto käima saadud läheb nagu naksti käima. Äkki oskab keegi öelda milles viga olla võib? Auto on -97a, 525tds
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

kas keerad kohe käima, või lased eelsüüte küünaldel soojaks ka minna ?
kui kohe ketrama kukud siis ei lähegi käima. Näidikuteblokis peaks eelsüüte küündalde tuli ennem käivitust ära kustuma. Tuli läheb siis põlema kui süüde sisse keeratud.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

lostol õigus aga lihtsam oleks alustada oma teemat siin .. http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=38094 ;)
kristoz
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 06.05.2007 08:57 23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kristoz »

Jah, ootan ikka ära et eelsüüteküünal ära kustuks , olen isegi nii proovind et kui eelsüüteküünal ära kustub siis keeran võtme tagasi ja ootan uuesti ära kui küünal kustub natuke paremaks läheb aga käima ei taha ikka kohe minna , peab suht pikal ketrama et üldse lubaks käima minna....
kristoz
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 06.05.2007 08:57 23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kristoz »

H_Margus kirjutas:lostol õigus aga lihtsam oleks alustada oma teemat siin .. http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=38094 ;)
Lugesin ka seda ennem , aga ma ei saa aru mis viga olla võiks nii kui ükskord auto on käima läinud , siis auto käivitub kui paugupill...

Üks sõber arvas, et vesi on paagis , kas see võib põhjuseks olla?
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

kas eelsüüte küünlad on üle kontrollitud ?,
ahjaa.. üks viga võib olla ka paagisisene pump. Seda näed kapoti alt. Võtad näiteks enne kütusefiltrit vooliku lahti , keerad süüte sisse ja siis peaks voolikust kütet peale voolama hakkama. Kui ei voola, siis on põhjuseks, et paagipump on omadega õhtal. See tähendab seda, et kõrgsurve pump peab topelttõõd tegema ja paagist kütte üles imema. Minu 7mekal läks sellega käivitumine tiba paremaks.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
zopp
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 22.11.2004 21:03 43
Asukoht: tartu

Postitus Postitas zopp »

kui kaua Sul eelsüüteküünalde tuli põleb. mul kustub kohe peale süttimist ja viskab teksti "vorlüghen" ja käivitumisega sama jama... enne probleemi tekkimist mäletan et põles küünalde tuli ikka korralikult, külmalt umbes 5 -20 sek
Kasutaja avatar
tanel25
Huviline
Postitusi: 771
Liitunud: 29.05.2007 19:28 18

Postitus Postitas tanel25 »

viga: eelsüüteküünlad
4x6=1x nädalas
zopp
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 22.11.2004 21:03 43
Asukoht: tartu

Postitus Postitas zopp »

kuidas nii kindlalt tead et küünaldes viga.? kas pole nii et kui 6-est küünlast mõni läbi siis hoiab küünalde tuld ikka taga aga lihtsalt läheb halvemini tööle?
minul nii et tuli kustub kohe ja aru saada et ei võta ütki küünalt taha..
mõni päev proovin releed vahetada, vaatan kas saan veast lahti. kui ei aita siis proovin küünlad ära vahetada.
soojalt laksab ära et pole vaja küünlaid ja siis jääb ka "vorlüghen" ära.
Mikk_O
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 21.07.2005 00:29 24
Asukoht: pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Mikk_O »

käi parem testriga küünlad üle, mitte ära hakka releed vahetama!
zopp
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 22.11.2004 21:03 43
Asukoht: tartu

Postitus Postitas zopp »

kuidas siis on, kas nii et kui kasvõi 1 küünal läbi siis ei võta teisi ka järgi või peaks olema nii et kasvõi mõne korras küünlaga hoiab eelsüüteküünlaid taga??
Kasutaja avatar
tanel25
Huviline
Postitusi: 771
Liitunud: 29.05.2007 19:28 18

Postitus Postitas tanel25 »

Kui käima läheb kas siis puterdab ka nii u. 2-3sek.
4x6=1x nädalas
zopp
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 22.11.2004 21:03 43
Asukoht: tartu

Postitus Postitas zopp »

mitte eriti, kui siis 1-2 sek jah..
Kasutaja avatar
tanel25
Huviline
Postitusi: 771
Liitunud: 29.05.2007 19:28 18

Postitus Postitas tanel25 »

No siis ikka eelsüüteküünlad.
4x6=1x nädalas
zopp
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 22.11.2004 21:03 43
Asukoht: tartu

Postitus Postitas zopp »

kus asub muidu andur mis mõõdab temperatuuri, et kas on vaja eelsüüteküünlaid või mitte?
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

sisselaske kollektori all plokikaanes

terv
erich
zopp
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 22.11.2004 21:03 43
Asukoht: tartu

Postitus Postitas zopp »

ei saa midagi! homme käin DIA-s ära eks siis näha kas on osavad poisid ja leiavad vea.
täna vaatas elektrik küünlad üle ja ütles et töötavad. ja kaitse olevat ka terve.
Desty
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 17.09.2007 11:11 42

Postitus Postitas Desty »

zopp kirjutas:kui kaua Sul eelsüüteküünalde tuli põleb. mul kustub kohe peale süttimist ja viskab teksti "vorlüghen" ja käivitumisega sama jama... enne probleemi tekkimist mäletan et põles küünalde tuli ikka korralikult, külmalt umbes 5 -20 sek
Huvitav see ...

Et mul ütles ka Vorglühen.Panin asja Ingliskeele peale ja nüüd ütleb Pre-Heating, mis sis tähendab soojendab vms.Tuli kustub suht kiiresti ära mulgi. Käima ei lähe kohe, aga kui ootan mingi 5 secci, et Pre-Heating teada ära kustub, läheb tööle perfectselt.
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Pre-Heating=Eelsoojendus ja loomulikult peadki ära ootama selle tsükli enne käivitamist.
zopp
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 22.11.2004 21:03 43
Asukoht: tartu

Postitus Postitas zopp »

jah oleks mul nii lihtne... olen proovind oodata ja mitu korda lasta ja veel sada nippi aga ei halligi... täna sain auto vaevalt tööle. oli seisnud 3 päeva, mida kauem seisab, seda raskemalt käivitub. :?

loodan et saan homme targemaks.
zopp
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 22.11.2004 21:03 43
Asukoht: tartu

Postitus Postitas zopp »

nii.. käisin täna diagnostikas ära. öeldi et küünlaid hoiab taga ilusti ja küünlad töötavad.(kuigi armatuuris küünalde tuli kutu). Soovitasid panna kütte pealevoolule tagasivoolu klapi. ja ka pihustite ülevoolu voolikud ära vahetada.
arvasid et küte vajub alla kui kauem seisab. samas kui vaadata filtri ja pumba vahelist voolikut siis see alati ilma mullideta kütet täis.
ostsin klapi 140.-
lähiajal paigaldan ja eks siis annan teada.. kas see klapp muidu eeltoitepumpa ei keera tuksi?? päris rakse on sealt läbi puhuda...ja kuna originaalis pole ette nähtud siis see pumbale lisakoormus.
kui keegi oskab seletada, et filtri ja pumba vahel voolik kütet täis aga sümptomid nagu allavajunud küttel. käivitamisel teeb törtsu, nagu tahaks tööle minna ja siis edasi jupp aega vaja starterit(20 sek) enne kui käivitub
Kasutaja avatar
murka390
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 27.07.2008 23:49 33
Asukoht: Tartu, Rakvere

Postitus Postitas murka390 »

mul 98.a e39 paagipumbaga oli jama ja sai see ära vahetatud uue vastu, misjärel läks auto esimesest matsust kohe ilusti käima. Nüüd olles umbes 500km sõitnud juba, ei käiviti enam nii hästi... ootan verglüheni ära, keeran süüdet, aga mingi 3-4 sekundi pärast läheb alles käima. Vaatasin nüüd ka seda voolikut ja see suht mulle täis ka... aga vähem siiski, kui enne pumba vahetamist. Teistkordsel käivitamisel läheb veidi kiiremini käima, aga päris korralikult ikka mitte.
Eeldusel, et paagipump on korras, siis kust need õhumullid sinna ikkagi tulevad??
Never argue with an idiot, they will drag you down to their level and then beat you with experience.

BMW 525tds 11.98 automaat.
peeter3000
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 11.08.2008 13:24 37
Asukoht: Tallinn Nõmme

Postitus Postitas peeter3000 »

zopp kirjutas:nii.. käisin täna diagnostikas ära. öeldi et küünlaid hoiab taga ilusti ja küünlad töötavad.(kuigi armatuuris küünalde tuli kutu). Soovitasid panna kütte pealevoolule tagasivoolu klapi. ja ka pihustite ülevoolu voolikud ära vahetada.
arvasid et küte vajub alla kui kauem seisab. samas kui vaadata filtri ja pumba vahelist voolikut siis see alati ilma mullideta kütet täis.
ostsin klapi 140.-
lähiajal paigaldan ja eks siis annan teada.. kas see klapp muidu eeltoitepumpa ei keera tuksi?? päris rakse on sealt läbi puhuda...ja kuna originaalis pole ette nähtud siis see pumbale lisakoormus.
kui keegi oskab seletada, et filtri ja pumba vahel voolik kütet täis aga sümptomid nagu allavajunud küttel. käivitamisel teeb törtsu, nagu tahaks tööle minna ja siis edasi jupp aega vaja starterit(20 sek) enne kui käivitub
kahju,et tulemustest ei viitsita kirjutada.et mis edasi sai.
Mul sama viga...
oleks huvitav olnud lugeda kuidas auto korda sai.
..aga alustan paagi-ja vahepumbast..
andre731
Huviline
Postitusi: 678
Liitunud: 09.08.2005 22:15 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas andre731 »

mul 98.a e39 paagipumbaga oli jama ja sai see ära vahetatud uue vastu, misjärel läks auto esimesest matsust kohe ilusti käima. Nüüd olles umbes 500km sõitnud juba, ei käiviti enam nii hästi... ootan verglüheni ära, keeran süüdet, aga mingi 3-4 sekundi pärast läheb alles käima. Vaatasin nüüd ka seda voolikut ja see suht mulle täis ka... aga vähem siiski, kui enne pumba vahetamist. Teistkordsel käivitamisel läheb veidi kiiremini käima, aga päris korralikult ikka mitte.
Eeldusel, et paagipump on korras, siis kust need õhumullid sinna ikkagi tulevad??
Eeldusel, et mullid on seal kogu auto töötamise vältel mitte ainult käivitades julgeksin pakkuda kütusefiltri korpust.

Vastasel juhul kõige lihtsam variant tagasivooluvoolikud aga võib olla mis iganes (ksp tihendid, pihustid, torustik paagi ja filtri vahel jne...)
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

vaheta eelsüüte küünlad ära ja ka kütte filter. muls ama teema,et kui esialgu ootan ära eelsüüte küünalde märgi ja võtit annan siis korra turtsub ja siison vaikus majas. 3 korda uuesti eelsüütega mängida ja siis voilaa käib kui paugupill. Ehk siis vaheta eelsüüte küünlad ära :)
Kasutaja avatar
murka390
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 27.07.2008 23:49 33
Asukoht: Tartu, Rakvere

Postitus Postitas murka390 »

andre731 kirjutas:
Eeldusel, et mullid on seal kogu auto töötamise vältel mitte ainult käivitades julgeksin pakkuda kütusefiltri korpust.

Vastasel juhul kõige lihtsam variant tagasivooluvoolikud aga võib olla mis iganes (ksp tihendid, pihustid, torustik paagi ja filtri vahel jne...)

Kas siis ei peaks kütusefilter diisliga koos olema väljast ka?
Never argue with an idiot, they will drag you down to their level and then beat you with experience.

BMW 525tds 11.98 automaat.
andre731
Huviline
Postitusi: 678
Liitunud: 09.08.2005 22:15 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas andre731 »

Alati ei pruugi olla, kui tõmbab natuke õhku vahele ülevalt poolt filtri korpusest või selle ühendustest, sest antud kohas on juba kõrgsurvepumba kütuse "imemise" efekt suurem kui etteandepumba pumpamise oma.

Aga juhul kui mullid käimise ajaks ära kaovad siis ilmselt ikka midagi muud...
Kasutaja avatar
murka390
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 27.07.2008 23:49 33
Asukoht: Tartu, Rakvere

Postitus Postitas murka390 »

Aga kui peale paagipumba vahetamist ikkagi mingi 15 liitri kütuse olemasolekul sõidu pealt välja sureb ja enam käima ei lähe, mida see näitab? :/
Ei tahaks uskuda, et kohe uus pump ka rikkis. Kui panna sisse mingi 30liitrit või üle selle, siis mullid voolikust kadunud.
Never argue with an idiot, they will drag you down to their level and then beat you with experience.

BMW 525tds 11.98 automaat.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

murka390 kirjutas:Aga kui peale paagipumba vahetamist ikkagi mingi 15 liitri kütuse olemasolekul sõidu pealt välja sureb ja enam käima ei lähe, mida see näitab? :/
Ei tahaks uskuda, et kohe uus pump ka rikkis. Kui panna sisse mingi 30liitrit või üle selle, siis mullid voolikust kadunud.
paagisisenepump kutu, ei suuda survepump enam lihtsalt imeda.
Kasutaja avatar
murka390
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 27.07.2008 23:49 33
Asukoht: Tartu, Rakvere

Postitus Postitas murka390 »

No kui tihti juhtub, et uus pump ka kohe rikkis on ? :S
Never argue with an idiot, they will drag you down to their level and then beat you with experience.

BMW 525tds 11.98 automaat.
Vasta