E39 Automaatkast vahetab käike jõnksutades

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
taavi530d
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 28.07.2007 15:11 59

E39 Automaatkast vahetab käike jõnksutades

Postitus Postitas taavi530d »

Mure siis Steptronic kastiga. Autol läbisõit ca 250k. Umbes aasta tagasi oli sama mure. Sümptomid siis sellised: madalaid käike (1-2 ja 2-3) üles ja alla vahetades käib kastist läbi tuntav jõnks. Viga vahest on, vahest pole. Mingit seaduspära pole suutnud leida. Teinekord on aidanud ka lausa korraks süüde välja ja uuesti käima. Vahest kaob, vahest mitte. Eelmisel korral sai kontrollitud kasti õli taset. UM-is lisati õli ja asi korras.
Hetkel on aga olukord keerulisem. Õlitase UM-is kontrollitud. OK. Lisaks kasti tõmblemisele näidatakse aegajalt ka veateadet "getribeprogramme". Kuskilt lugedes olen aru saanud, et kast peaks sellisel juhul minema mingisse "säästuprogrammi" (3 ja R käik vist?) , aga midagi sellist ei juhtu. Minek on alles ja käigud ka. UM ei suutnud isegi mälust mingit veateadet näha.
Kas kellelgi on olnud kokkupuuteid analoogse olukorraga? Kogemused?
PS! Häda ka veel selles, et display ka sihuke auklik. Esimest veateate otsa võin ainult oletada. Äkki on kellelgi olemas mingi saksakeelne veateadete list, mida jagada :)
530d 2000a.
Tänud ette...
tramtram
Huviline
Postitusi: 655
Liitunud: 15.09.2007 14:40 24

Postitus Postitas tramtram »

Mul umbes sarnane probleem oli, pluss mõnikord näiteks ristmikul võtad hoo maha aga päris seisma ei jää ja siis kui gaasi anda lähevad põõrded kõrgeks ilma, et auto kiirendaks ja ~sek. hilinemisega järsku lööb käigu sisse nii, et auto rappus. UM'is diagnostika vigu ei leidnud aga paar liitrit õli mahtus kasti juurde :? peale seda selline jõnksutamine on kadunud. Kuigi praegugi vahest vahetab käiku jõnksutades.
Kuidas seda kasti õlifiltrit vahetada?
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

Mul ka mingi jama kastiga - ei taha D - ga kohalt minna (sõidab nii meetri kaupa), kui aga 2- sisse siis kõik toimib- pärast lasen juba D ga ringi.... r suurepärane ja ka linnas ei jää kellelegi jalgu... Avarii reziim pole lambist kunagi tulnud(sõiduajal)

Kastiõli sai punnist kontrollitud ja see ääreni täis....Peale 15-20km/h liigub juba D ja S reziimis laitmatult ja kui D peal 20 km/h sõita siis lülitub ka 1 käik.....kuid foori taga seistes ja lapatsit vajutades :mad: :?:

Targad vennad ütlesid et sõida ja las ta olla.... kardan sellist asja: TAHAD TEHA PAREMAKS , KUID PÄRAST EI LIIGU ÜLDSE.... nüüd siis ei tea mida teha- üks ütleb : VAHETA ÕLI .... tein aga : Läheb olukord veel kehvemaks... Muidu on see minu 525tds esimene automaat :D ...
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

Aga veel kui kohalt minna 3- da või S käiguga siis ei liigu... Kuid kui teisega anda 15km-h siis nii S kui 3 käik töötab ilusti....

Kuidas muidu skeemis aru saada kus 1 mese käigu kettad ja klapid muidu? (kus kastis need asuvad), ja palju 1 käigu kettad maksaksid?
tramtram
Huviline
Postitusi: 655
Liitunud: 15.09.2007 14:40 24

Postitus Postitas tramtram »

kui esimese käiguga kiirendades ulub nagu ikarus buss ja peale kõrgemale käiguvahetust enam mitte, kas see on käigukasti või mootori hääl ja tähendab see midagi halba?
mel1
Huviline
Postitusi: 371
Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
Kontakt:

Postitus Postitas mel1 »

sellist häält teeb ka (diffri) hammasrataste vale hambumine,juhul kui kusagil lõtk sees,ilmselt oled kõvasti kummi põletanud ja kusagilt on seega järgi annud :)
tramtram
Huviline
Postitusi: 655
Liitunud: 15.09.2007 14:40 24

Postitus Postitas tramtram »

mel1 kirjutas:sellist häält teeb ka (diffri) hammasrataste vale hambumine,juhul kui kusagil lõtk sees,ilmselt oled kõvasti kummi põletanud ja kusagilt on seega järgi annud :)
ojee, kipub OT aga teada tahaks, kuidas seda diffrit kontrollida ja parandada on selline töö ka kallis lõbu? Kummi põletanud ei ole aga tagumine sild tahtis mingi aeg alt ära sõita, sest pukside ja õõtsade vahetades oli töökoda mingi poldi seal lahti jätnud, peale seda ka imelik rallika hääl salongis, selline urina moodi ei saagi aru kas eest või tagant tuleb ainus on teada see, et kui pöörded kukuvad siis ka see urin muutub madalamaks aga palju aeglasemini kui mootori pöörded. Ei julgegi enam autoga töökotta minna, enne lõtkudega oli auto vaikne, nüüd enam mitte.
taavi530d
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 28.07.2007 15:11 59

Postitus Postitas taavi530d »

Saan aru, et ülalpool on arendatud teemat E34 probleemidest.
Mida ikkagi arvata E39 sellisest anomaalsest käitumisest.
Vastuseks kasutajale " diislijoodik" - viimase paari aasta jooksul
pole vahetatud ei õli, ei filtrit. Krt teab, mis enne seda oli :)
Segaseks teebki asja see, et asi selline kaootiline on. Vahest
jõnksub, vahest mitte, vahest näitab jõnksutades viga, vahest mitte...
Kas üleüldse on olemas mingi variant kasti diagnostikaks või on ainus
võimalus lasta maha võtta ja sisse vaadata?
Vasta