E39 touring küsimus õhkpatjade kohta

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Mell3
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 08.01.2008 18:48 31
Asukoht: Tallinn

E39 touring küsimus õhkpatjade kohta

Postitus Postitas Mell3 »

Kas on normaalne, et umbes 12 tunniga (võibolla ka varem) vajub tagaots alla?
Muidu töötab normaalselt, hiljuti pidi olema vahetatud patjade aju.
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Ei ole normaalne. Mingi leke on kuskil. Normaalne on, et paari-kolme päevaga tagumik alla ei vaju.
Indrek
Mell3
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 08.01.2008 18:48 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mell3 »

Aitäh vastuse eest. Kas peale UM-i seda viga keegi teine ka üles leiab?
E39 pärnu
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 24.12.2007 16:24 43

Postitus Postitas E39 pärnu »

mul just tundub et tagu ots natsa kõrgemal kuigi ette said just saschi uued amordid aga ei muutund midagi??? Huvitav millest see olla võib??
Kasutaja avatar
Bmw525ix
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 27.10.2007 12:21 42
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Bmw525ix »

Mul selline asi et kui auto öö läbi seisnud ja hommikul tööle panen siis tagumine osa tõuseb mingi 1cm umbes.
Tegemist siis E34 ga.
Ja tagumine osa põrutab ikka kõvasti.
Kasutaja avatar
rax1
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 28.10.2003 15:00 34
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rax1 »

Mul selline küsimus,et mille järgi auto tagaotsa kõrgust reguleerib,sillakaalu?Ja kas õhkpadjaga variandi tagaotsa kõrgemale on võimalik tõsta?Kuidagi väga madal on tagant ja rattad ka veidi lääpas.
BMW 530 d
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

rax1 kirjutas:Mul selline küsimus,et mille järgi auto tagaotsa kõrgust reguleerib,sillakaalu?Ja kas õhkpadjaga variandi tagaotsa kõrgemale on võimalik tõsta?Kuidagi väga madal on tagant ja rattad ka veidi lääpas.
Asendi järgi ikka ... hoiab kogu aeg ühel kõrgusel. Õhkpadjaga variandi tagaosa on võimalik kõrgemale tõsta.
Lääpas rattad on muu teema - alusta sealt. Alustuseks sild korda ja siis kui veel vajadust on, siis Patrik saab su auto peput tõsta/langetada nagu ise soovid.
Indrek
Kasutaja avatar
rax1
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 28.10.2003 15:00 34
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rax1 »

Indrek_M kirjutas:
rax1 kirjutas:Mul selline küsimus,et mille järgi auto tagaotsa kõrgust reguleerib,sillakaalu?Ja kas õhkpadjaga variandi tagaotsa kõrgemale on võimalik tõsta?Kuidagi väga madal on tagant ja rattad ka veidi lääpas.
Asendi järgi ikka ... hoiab kogu aeg ühel kõrgusel. Õhkpadjaga variandi tagaosa on võimalik kõrgemale tõsta.
Lääpas rattad on muu teema - alusta sealt. Alustuseks sild korda ja siis kui veel vajadust on, siis Patrik saab su auto peput tõsta/langetada nagu ise soovid.
Ok tänud.Vaatan seda silla värki,kuigi kõik peaks ok olema UM-is kontrolliti ja sillastend näitab ka et ok aga paremat tagumist rehvi sööb seest ja parem ratas natuke palju lääpas ka.Muide,kas seda tagaosa kõrgust saab ka UM-is muuta?
BMW 530 d
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

rax1 kirjutas:Vaatan seda silla värki,kuigi kõik peaks ok olema UM-is kontrolliti ja sillastend näitab ka et ok aga paremat tagumist rehvi sööb seest ja parem ratas natuke palju lääpas ka.Muide,kas seda tagaosa kõrgust saab ka UM-is muuta?
Saab.
Kui ratas niimoodi lääpas ja kõik puksid ok, siis kahtlustan kõverat käändtelge. Minu autol oli see kõver ja üks tagaratas istus lääpas. E39 puhul on tegemist alumiiniumist käändteljega ja kipuvad kõveraks minema meie teedel. Vahetamine ei ole rõõm.
Indrek
Kasutaja avatar
rax1
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 28.10.2003 15:00 34
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rax1 »

Indrek_M kirjutas:
rax1 kirjutas:Vaatan seda silla värki,kuigi kõik peaks ok olema UM-is kontrolliti ja sillastend näitab ka et ok aga paremat tagumist rehvi sööb seest ja parem ratas natuke palju lääpas ka.Muide,kas seda tagaosa kõrgust saab ka UM-is muuta?
Saab.
Kui ratas niimoodi lääpas ja kõik puksid ok, siis kahtlustan kõverat käändtelge. Minu autol oli see kõver ja üks tagaratas istus lääpas. E39 puhul on tegemist alumiiniumist käändteljega ja kipuvad kõveraks minema meie teedel. Vahetamine ei ole rõõm.
Kõverat käändtelge kahtlustan isegi,eks tuleb see vahetus siis ette võtta.Tänud nõu eest Indrek_M!
BMW 530 d
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

rax1 kirjutas:Kõverat käändtelge kahtlustan isegi,eks tuleb see vahetus siis ette võtta.Tänud nõu eest Indrek_M!
Noh ja ole valmis selleks, et käändtelje vahetuse käigus tuleb uus ABS-i andur osta - enamasti seda tervelt kätte ei saada.
Indrek
Vasta