Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_0112/
jupid nr 9,10,11,12
Nimelt ma ei tea kas ma olen kokku pannes selle valesti külge pannud või midagi aga kui auto töötab siis alt august loobib õli välja
Mis jupp see on üldse ja mis selle jupi otstarve on?
seal raudrõngas ja kummitihend mis muidu seda toru kinni hoiavad aga sealt ei tohiks tulla sellistes kogustustes õli nagu mul sealt tuleb.nüüd garaazi ja algul kaan maha ja siis ka plokk.
Sealt peabki õli tulema, kui sul see toru paigast ära on ! Näiteks kui mõnel Ladal võtta mootori töötamise ajal õlivarras välja, siis ka hakkab sealt õlivarda august õli välja pritsima.
omega kirjutas:Sealt peabki õli tulema, kui sul see toru paigast ära on ! Näiteks kui mõnel Ladal võtta mootori töötamise ajal õlivarras välja, siis ka hakkab sealt õlivarda august õli välja pritsima.
ma ei tea mis Lada mootoritega sa tegelenud oled mul pole ühestki tulnud kuigi olnud neid 8 ja mootoreid vahetand oma 6korda! Kui ladal võtad ära karterituulutuse toru ei tule sealt pm tilka ka õli. Lada ja Bmw ehitus kindlasti erineb teineteisest! Eks kõige paremini saaks teada kui surved ära mõõta!
Kuidas see toru seal üldse olema peab? kellelgi mingit pildimaterjali ei leidu? ei oska kuidagi otsida ka :S
Selle toru asetus on vaata kui madalal ploki sees ja mõni ime siis pole et sealt avast õli välja lahmab. Tee see toru avade suhtes hermeetiliseks ja kui siis on ikka mingi jama siis kontrolli surved üle.
See toru peab olema kindlasti mõlema poolega ühendatud.
Ei oska sulle selgitada kahjuks selle vedru täpset otstarvet!
Ehk keegi targem teab.
Vb oled sa pannud selle karterituulutuse süsteemi valesti kokku.
aga mul see toru ei ulata alla välja ei mingit moodi
no lähemalt siis:
sai vahetatud kaas.ja see toru jäi algul panemata. Pärast märkasin et see jäi üle ja panin külge.aga kui selle panen üles vastu sisselaske kollet siis alt jääb karterist puudu oma 4-5 cm?
Praegu loodan et on selle viga,tegelt peaks IGAKSJUHUKS üle vaatama ka silindrite surved!
hello22 kirjutas:proovi toru teistpidi ?
vedru ülesanne oleks et hoida toru pinge all
esimese postituses pildilt ju näha kuidas see mootori küljes käima peab!
kas toru peab sis olema ühenduses karteri ja sisselaske kollektoriga täielikult ? nii et kuskilt õli lekkida ei saaks?
Ei tohi lekkida. otsi uus toru, vastavalt kaane ja mootorile
Vb nende torude pikkused on erinevad.
vähemalt omal ajal 2,0 mootoril ei tähendanud mina sellist probleemi karterituulutuse juures.
Milline on mootor vanematüübi või uuema, kaan kas on uuema või vanema ja milline on toru.
torude pikkused olid mõlemal mudelil samad!
praegu mõtlen kus ma leian teise sellise mootoriga isendi
samas võiks ka huvi pärast ära mõõta surved.vb siiski millegi muu viga,ja see karterituulutuse asi korras.
Pm teada tahaks kas sealt alumisest august tohib õli loopida töötava mootoriga või mitte?