e39 isetäituv intensiivpesupaak

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Joel_H
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 05.08.2003 10:42 10
Asukoht: Tallinn

e39 isetäituv intensiivpesupaak

Postitus Postitas Joel_H »

Täiesti müstiline probleem:
autol peal esitulede pesurid ja sellega seonduvalt ka eraldi intensiivpesupaak .. sinna mõeldud vedelikku aga juurde valada ei saa, kuna paak täitub iseenesest :D
mingi valemiga imeb sinna põhipaagis olevat (tava)klaasipesuvedelikku ja lausa nii, et see intensiivikas ajab juba üle :shock: :shock: :shock:
on kellelgi mõtteid, millest lammutamist alustada :) :?:
E30 318i ´83 -> E34 520i ´93 -> E39 525i ´01 -> E60 523i ´05 -> F10 528i ´12 -> G30 530d XDrive -> G02 xDrive20d /M
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Mingi klapp tuksis ... et kui tavapaagi pump lööb, siis mitte ainult esiklaasile vaid ka intensiivpesupaaki.
E39 puhul paistab, et kaks torusüsteemi saavad kokku alles klaasipesudüüsides ehk siis düüsist lüüakse tagasi ... äkki.
Viimati muutis Indrek_M, 21.02.2008 12:14 51, muudetud 2 korda kokku.
Indrek
Kasutaja avatar
Joel_H
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 05.08.2003 10:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joel_H »

mhmh. kõlab loogiliselt, aga kas keegi ütleks kus ja milline klapp?
kuidas tavapaagile ligi saab .. tuleb logar eemaldada?

niipalju veel lisaks, et intensiivika pump oli tuksis (tilkus), see on uus.
E30 318i ´83 -> E34 520i ´93 -> E39 525i ´01 -> E60 523i ´05 -> F10 528i ´12 -> G30 530d XDrive -> G02 xDrive20d /M
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Kusjuures minu eelmisel e39-l oli täpselt sama müstika ja juurde oli vaja valada ainult põhipaaki, tulede oma oli koguaeg pilgeni täis. Aga kuna tulede peale viskas korralikult ja samuti klaasi peale, siis ma rohkem uurima ka ei hakanud. P.S faceliftiga kadus vist ka eraldi tulede tarvis mõeldud pesupaak?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

E39-l peaks need tagasilöögiklapid olema klaasipesuri enda sees (juba viimased, mis ma E34-le ostsin olid sellised), seega tuleb soetada uued detailid nr. 1
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/54 ... l-61_0143/
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Joel_H
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 05.08.2003 10:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joel_H »

Tänud sulle Priit - selle peale poleks ise küll tulnud :oops:

Vaatasin, et põhipaagil on mingi tuulutusklapp küljes, kas selles ei või viga olla?
Või kui asi siiski pesurites endas, siis kuidas diagnoosida, kumb neist või mõlemad tuksis?

Kusjuures mul sama teema, et kõik pesurid pritsivad kenasti ja täpselt nii nagu peab .. muud häda polekski, aga see intensiivikas ajab juba konkreetselt üle ääre :lol: ja tahaks sinna ikkagi õiget vedelikku valada ;)
E30 318i ´83 -> E34 520i ´93 -> E39 525i ´01 -> E60 523i ´05 -> F10 528i ´12 -> G30 530d XDrive -> G02 xDrive20d /M
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

E34-l oli asi lihtne: kuna intensiivpesu polnud, siis jäid ka kummalgi pesuril kaks otsikut üle, mis jäid ka lahti.
Sealt ei tulnud piiskagi vett läbi.
E39-l tuleks samuti kontrollida: intensiivi otsad maha ja kui klaasi pestes vabadest otstest vesi tuleb, on asi pekkis.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Joel_H
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 05.08.2003 10:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joel_H »

Suurimad tänud veelkord Priit!!!
E30 318i ´83 -> E34 520i ´93 -> E39 525i ´01 -> E60 523i ´05 -> F10 528i ´12 -> G30 530d XDrive -> G02 xDrive20d /M
Kasutaja avatar
Joel_H
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 05.08.2003 10:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joel_H »

Autol siis nüüdseks üks lisa vähem - isetäituvat intensiivpesupaaki enam pole :P :D

Priidu teooria pidas 100% paika - kiskusin intensiivika otsad düüside küljest lahti ning lasin aknale tavalist vett, parempoolsest düüsist pritsis intensiivika (sisendi) poolt sama agaralt, kui aknale suunatud otstest ..
Ei muud kui hoiupõrsas kaasa ja UM-i. 430 tugriku eest loovutati mulle uus düüs ja sellega probleem lahenes :)

Tagantjärgi tarkus - lammutasin vana düüsi lahti (käib täiesti ametlikult osadeks), sealt hüppas välja väikse vedru otsas kummist klapp .. ma arvan, et see oli surve all lihtsalt paigast ära nihkunud ja seetõttu ka see jama .. panin asja uuesti viisakalt kokku ja usun, et see võiks nüüd jälle kenasti toimida, aga olen piisavalt laisk, et proovida ei viitsi :D

PS! Kui keegi arvab, et tal võiks seda soojendusega düüsi vaja minna (juhul kui intensiivikat pole, siis saab sinna poole pimeda ette panna ja asi toimetab kenasti) - siis 4-packi eest olen nõus loovutama ;)
E30 318i ´83 -> E34 520i ´93 -> E39 525i ´01 -> E60 523i ´05 -> F10 528i ´12 -> G30 530d XDrive -> G02 xDrive20d /M
Vasta