E34 525tds Kollektori tihendite vahetus ja tagajärjed

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
confu
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.12.2007 23:38 40
Peamine sõiduk: e34 M51
Asukoht: Pärnu - Harjumaa
Kontakt:

E34 525tds Kollektori tihendite vahetus ja tagajärjed

Postitus Postitas confu »

vahetasin täna siis kollektori tihendeid ja just käisin proovimas ka teha paar kiiremat.. aga nädsas.. peale kollektori tagasi panemist minek kadund.. vajutad gaasi põhja.. siis turbo nagu eriti nõrgalt iniseks.. kõik voolikud ja andurid said tagasi topitud.. :S milles viga..
algul jäi nats õhku ka sisse küttesüsteemi.. nüüd lännu see.. ses suhtes et kohapeal tuksub ilusti..
nu kollaktoris oli ka palju kakki mida nats eemaldatud sai ja samas otsapeal kollektoril mingi andur sai ka lapiga pihtamaks tõmmatud..
Kasutaja avatar
confu
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.12.2007 23:38 40
Peamine sõiduk: e34 M51
Asukoht: Pärnu - Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas confu »

kas tegu võib olla lekkega?
kui kõvasti tuleks kollektor kinni keerata?
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Jutt käib siis sisse- või väljalaske omast(kollektor)?
Tegu võib vabalt olla lekkega, kui rõhk maas on.
Ja kinnitamise kohta nii, et ikka kinni oleks. Kindlasti väljalaske omale uued mutrid panna(kui seda vahetasid).

Soovitaks Sul uuest pilk sellele tehtud tööle heita ja kontrollida, kas tihendid ikka ilusti ja pinnad ikka puhtaks said, ning kollektor kõver poleks.
Viimati muutis Cert85, 27.02.2008 21:53 40, muudetud 1 kord kokku.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
confu
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.12.2007 23:38 40
Peamine sõiduk: e34 M51
Asukoht: Pärnu - Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas confu »

ahjaa.. ikka sisselase.. minu viga..
aga kinni nagu et siis nanomeetriga keerasin 4N kinni..

ei no nii kollektori kui ka ploki poolsed küljed said ilusti puhtaks.. ja tihendid korrektselt paika.. ses suhtes kahtlust pole.. aga just kui kõvasti kinni keerata kahtlesin, ei taha nagu katki ka keerat.. alumiinium siiski..
dan666
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 07.04.2007 12:50 51
Asukoht: võru

Postitus Postitas dan666 »

aga kinni nagu et siis nanomeetriga keerasin 4N kinni..
ikkagi njuutonmeetervõtmega vist
ei ole küll ise sellist riista kasutanud aga 4N tundub kahtlaselt väike
BMW 525i e34 141kw
Kasutaja avatar
confu
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.12.2007 23:38 40
Peamine sõiduk: e34 M51
Asukoht: Pärnu - Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas confu »

no kui tõmbasin siis tundus küll hästi..
aga okei.. homme tõmban siis nats rohkem.. kui keegi teab paljuga keerata võiks teada anda.. oleks äärmiselt tänulik..
dan666
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 07.04.2007 12:50 51
Asukoht: võru

Postitus Postitas dan666 »

Cert85 kirjutas:Soovitaks Sul uuest pilk sellele tehtud tööle heita ja kontrollida, kas tihendid ikka ilusti ja pinnad ikka puhtaks said, ning kollektor kõver poleks.
Cert85 jutus on iva sees
BMW 525i e34 141kw
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

MAP anduri ehk sisselaske kollektori rõhuanduri voolik katki või lahti. Käib hästi ebamugavas kohas kollektori all. Teine ots jookseb amordikannu kõrvale andurisse

terv
erich
Kasutaja avatar
confu
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.12.2007 23:38 40
Peamine sõiduk: e34 M51
Asukoht: Pärnu - Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas confu »

erikred kirjutas:MAP anduri ehk sisselaske kollektori rõhuanduri voolik katki või lahti. Käib hästi ebamugavas kohas kollektori all. Teine ots jookseb amordikannu kõrvale andurisse

terv
erich
see isegi sai vaadatud kohe, ja ei ole katki ega lahti.. ennem töötas kõik ideaalselt.. aga pritsis tihendite juurest lihtsalt paska mootorile.. :S
see elektrooniline anduri andur on kinni.. see mingi toru.. ma nüüd ei teagi mis ta õieti on mis sinna kollektorile selle MAP anduri vist siis.. selle vastu.. see ka kinni.. aga tundus et sealt mingid heitgaasid tulevad.. sest tahmane oli..

aga ma just mõtlen et kui ma seda MAP anduri vart mis seal oli kaltsuga üle lasin, et äkki see piix jäi teisele poole ja mõjub kuidagi halvasti.. sest ma ei tea kuidas see andur töötabki..
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

selgituseks siis pilt, jutt oli sul maru arusaamatu
Pilt

punase ringi sees siis map andur, sealt jookseb vaakumvoolik kollektori alla kust võtab rõhu signaali. kontrolli see üle

terv
erich
Kasutaja avatar
confu
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.12.2007 23:38 40
Peamine sõiduk: e34 M51
Asukoht: Pärnu - Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas confu »

täitsa lõpp.. ja oligi just see lahti voolik lahti :D ole mis tahes tähele panelik aga ikka miskit läheb meelest ikka..
aga suured tänud erikred :D

põhimõtteliselt teema lõpetatud
.
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

:D vahepeal saab isegi foorumi kaudi vigasid diagnoosida, hea et korda said

tänud muidugi marko_s'ile pildi eest

terv
erich
Kasutaja avatar
confu
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.12.2007 23:38 40
Peamine sõiduk: e34 M51
Asukoht: Pärnu - Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas confu »

siiski vaevab üks asi.. mingi vilin on nüüd juurde tekkinud.. pole turbo oma.. selline ikka madalam vile.. aga sõidu ajal lööb välja ca 2000+ pööretel, park asendis 3500+ pööretel.. tühikäigul siis..
vähemalt hea et minek tagasi on..
.
Kasutaja avatar
confu
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.12.2007 23:38 40
Peamine sõiduk: e34 M51
Asukoht: Pärnu - Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas confu »

vaatasin et siiski õli nats välja tulnud sealt tihendite vahelt.. kui kõvasti umbes tuleb kinni keerata kollektor siis? keegi ikka teab või ei tea???
.
Kasutaja avatar
confu
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.12.2007 23:38 40
Peamine sõiduk: e34 M51
Asukoht: Pärnu - Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas confu »

pmst AutoData'st vaatasin järgi et
Intlet manifold to cylinder head

Important note
M6 = 10Nm
M7 = 15Nm
M8 = 22Nm

Mida need M# tähendavad??
ja ma keerasin 4Nm kinni.. tundus et paraja tugevusega :D
.
joffe
Huviline
Postitusi: 1992
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

M#- keermemõõt? Mida suurem keere, seda suurema jõuga? Arvatavasti :? .
Kasutaja avatar
confu
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.12.2007 23:38 40
Peamine sõiduk: e34 M51
Asukoht: Pärnu - Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas confu »

võimalik.. ei no ma ei julgeks üle 10 keeratagi.. ma ei julenud isegi 5'ni keerata :S
.
Kasutaja avatar
confu
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.12.2007 23:38 40
Peamine sõiduk: e34 M51
Asukoht: Pärnu - Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas confu »

aga mul siiski see vene võti veel mis näitab tegelt kilogrammides mitte njuutonites.. arvan et pingutamise viga miks välja voolab..
.
Kasutaja avatar
kenwood1
Huviline
Postitusi: 3198
Liitunud: 18.04.2007 22:39 19
Asukoht: Keila / Helsinki

Postitus Postitas kenwood1 »

confu kirjutas:pmst AutoData'st vaatasin järgi et
Intlet manifold to cylinder head

Important note
M6 = 10Nm
M7 = 15Nm
M8 = 22Nm

Mida need M# tähendavad??
ja ma keerasin 4Nm kinni.. tundus et paraja tugevusega :D
need seal siis poldi suurusjärgud, et siis kes ei tea m6 on tavaline kuuene pold kuhu otsa istub nr.10 mutikas ja m8 on näiteks polt kuhu istub nr 13 mutikas, aga igaljuhul selle tabeli järgi võid julgelt kinni kruttida! Oma töös tuleb ka palju ette N-M võtme kasutamist, ning vaat kindlasti et võtme peale ikka nm-i jälgid mitte mingit teist ühikut :D endal korra selline asi juhtunud et sai valet saja jälgitud. Aga jah seda tabelit usalda julgelt!
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Kasutaja avatar
confu
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.12.2007 23:38 40
Peamine sõiduk: e34 M51
Asukoht: Pärnu - Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas confu »

pmst keerasin kinni nii kuini tihendid kuivaks hakkasid jääma.. mis tähendab et ühe vindi keerasin maha :mad:
siiski tuleb vahelt läbi..
jah ma juba sain aru et need m6 ja asjad on vindi suurus..
nüüd siis varsti peab raha jälle investeerima :(

aga ok.. siiski tänud... rohkem ma ise ei viitsi näppida neid asju praegu :D
.
Vasta