Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Autoks E34 Touring. Nimelt valves olles kipub auto vahel lampi häiresse minema. Peal on nii originaal (võtmega lukku keerates ka signa peale läheb), kui ka DEFA signa. Jamama hakkas ta kui aku katte küljes olevalt andurilt juhtmed lahti tulid istme all. Sai otsad kokku keeratud (aga mitte joodetud). Kas võib olla võimalik asi otsade kinnijootmise ja isoleerimisega lahendada, või siis tuleks lüliti ikka vahele panna ja kas see lüliti sellel aku kattel on ikka signaga seotud, et istme alune eraldi tsoon.
Kui joodad otsa kinni ja asi jätkub, kontrolli juhiukse lüliti seisukorda. Võimalik, et see kulunud ja see pärast ka häiresse minek. Nim. lüliti alati esmane, mis seda põhjustab.
Ära ole nii kindel. Aastad tagasi oli mul sama kala e36 signaga ja lõpptulemus oli ikka juhiukse lüliti. Alul pani arusaamatult signa näkku ja poole aasta pärast hakkas auklikul teel ka salongi valgustus õrnalt plinkima. Signa häireks pole palju vaja.
ok uurin selle lüliti üle, aga küsimus siis veel kas on originaalsignal muidu see tagumise istme alune ka tsoon (selle lüliti järgi aku kattel võiks eeldada)
tagumise istmealuse osas jään vastuse võlgu, kui seal aga lüliti on siis arvan, et võid selle rahuliku südamega üldse ära kaotada, kui salongis mikrolaine andur olemas. Muidugi kui see seal istme all peetis on, võib ka see segast peksta aga selles osas kogemus puudub, kuna minu e39´l aku bagassis ja salongis tehase alarmil mikrol. andur.
tagumise istme alune on eraldi tsoon. Viga võivad veel anda originaalsigast kaldeandur ja akende andurid. Originaal signa on ka diagnoositav mingil määral.