E34 535 mootori probleemid
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
E34 535 mootori probleemid
88 535 155kw....
s6ites vahetavahel lööb ABS tule p6lema ja siis jätab moto bagu korraks vahele , kestab see jama mingi sekundi umbes:(
teine jama on see , et tyhikäik t6useb umbes 1500rpm ja siis hakkab seal pendeldama, t6mbasin (vist) lambda juhtme lahti , aga siis jätkus sama jama:(
kas v6ib olla viga lambdas , aga siis peaks viga ju ilma lambdata kaduma...
ja samas s6ites kui lasta gaas maha , siis nagu alla selle 1500 pöörde , nagu pihustid sulguksid , nagu mingi j6uetu hetk tekib samas kui siis gaas p6hja vajutada , siis hakkab jälle vedama , nagu gaasi maha lastes tekib mingi surnud hetk vahepeal , yhes6naga ma ei oska seda seletada , aga nii see ei pea olema yhes6naga...
lähen proovin uuesti järgi siis s6nastan oma jutu uuesti...
s6ites vahetavahel lööb ABS tule p6lema ja siis jätab moto bagu korraks vahele , kestab see jama mingi sekundi umbes:(
teine jama on see , et tyhikäik t6useb umbes 1500rpm ja siis hakkab seal pendeldama, t6mbasin (vist) lambda juhtme lahti , aga siis jätkus sama jama:(
kas v6ib olla viga lambdas , aga siis peaks viga ju ilma lambdata kaduma...
ja samas s6ites kui lasta gaas maha , siis nagu alla selle 1500 pöörde , nagu pihustid sulguksid , nagu mingi j6uetu hetk tekib samas kui siis gaas p6hja vajutada , siis hakkab jälle vedama , nagu gaasi maha lastes tekib mingi surnud hetk vahepeal , yhes6naga ma ei oska seda seletada , aga nii see ei pea olema yhes6naga...
lähen proovin uuesti järgi siis s6nastan oma jutu uuesti...
Soovitaks ka reeglid teinekord üle lugeda!kimmo kirjutas:3. Foorumi ametlik keel on eesti keel. "Eesti keel" nende reeglite mõistes tähendab ametlikku kirjakeelt vastavalt ametlikele õigekeelsusnormidele. Internetijututubade slängi (ks = x, ü = y, ts = c, s = z, a la �teeks yhe zuicu�) kasutamine Foorumis on äärmiselt ebasoovitav. Keelatud on teiste Foorumikasutajate otsene solvamine ja halvustamine. Samuti on keelatud kasutada ebatsensuurseid sõnu, kui vähemalt ühte tähte nendes ei asendata tärniga � väga soovitatav on selliseid väljendeid üldse mitte pruukida. Postitused peavad olema korrektselt kirjutatud, niiet neist on võimalik aru saada - punktid, komad, tühikud, suured algustähed jne.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
ja mille vastuma eksisin?Rain530 kirjutas:Soovitaks ka reeglid teinekord üle lugeda!kimmo kirjutas:3. Foorumi ametlik keel on eesti keel. "Eesti keel" nende reeglite mõistes tähendab ametlikku kirjakeelt vastavalt ametlikele õigekeelsusnormidele. Internetijututubade slängi (ks = x, ü = y, ts = c, s = z, a la �teeks yhe zuicu�) kasutamine Foorumis on äärmiselt ebasoovitav. Keelatud on teiste Foorumikasutajate otsene solvamine ja halvustamine. Samuti on keelatud kasutada ebatsensuurseid sõnu, kui vähemalt ühte tähte nendes ei asendata tärniga � väga soovitatav on selliseid väljendeid üldse mitte pruukida. Postitused peavad olema korrektselt kirjutatud, niiet neist on võimalik aru saada - punktid, komad, tühikud, suured algustähed jne.
mul mingi imelik klaver ja siin Õ Ü Ö ei ole ja ei viitsi neid igale poole copypastetada kahhh..
on siis vaja iga pisiasja pärast 6iendada ?pigem risustab selline hädaldamine ja hädaldamise vastu vaidlemine rohkem foorumit ,kui asi vÄÄrt on.
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Rohkem oli viidatud sellele, et sinu teksti on raske lugeda, olgu sealt täpitähed või numbrid osade tähtede asemel.
Proovi kirjavahemärke kasutada nii, et nad annaksid lugejale selgema pildi sinu murest. Sul aga 1 lause neljarealine.
Ja arvesta kriitikaga, mis sulle edastatakse, mitte ära võta seda isiklikult ning ära kasuta selle peale kohe taktikat "parim kaitse on rünnak"!.
Vaata oma tekst kriitilise pilguga üle ja küll siis abistavaid poste ka rohkem lisandub siia.
Proovi kirjavahemärke kasutada nii, et nad annaksid lugejale selgema pildi sinu murest. Sul aga 1 lause neljarealine.
Ja arvesta kriitikaga, mis sulle edastatakse, mitte ära võta seda isiklikult ning ära kasuta selle peale kohe taktikat "parim kaitse on rünnak"!.
Vaata oma tekst kriitilise pilguga üle ja küll siis abistavaid poste ka rohkem lisandub siia.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Ühesõnaga on jama.
Sai päev otsa lambda pistikut lahti hoida ja sealt kuivas ka vesi seest ära. Nüüd nagu seda pöörete kõikumist ei ole, aga tühikäik on 1000(pööret minutis) ja natukene isegi üle selle.
Katsetamise pärast lasin tuulutuse vahelt lisaõhku ka ligi ja siis pöörded küll langesid ,aga käik muutus ebaühtlaseks.
Samas lambaga ja lambata(:D:D:D) nagu mingit erinevust mootori töös ei täheldanud.
Ahjaa sumbutaja lekib kuskilt tagantpoolt ka päris j6hkralt , ega see ometi minu hädade p6hjustaja saa olla?
Sai päev otsa lambda pistikut lahti hoida ja sealt kuivas ka vesi seest ära. Nüüd nagu seda pöörete kõikumist ei ole, aga tühikäik on 1000(pööret minutis) ja natukene isegi üle selle.
Katsetamise pärast lasin tuulutuse vahelt lisaõhku ka ligi ja siis pöörded küll langesid ,aga käik muutus ebaühtlaseks.
Samas lambaga ja lambata(:D:D:D) nagu mingit erinevust mootori töös ei täheldanud.
Ahjaa sumbutaja lekib kuskilt tagantpoolt ka päris j6hkralt , ega see ometi minu hädade p6hjustaja saa olla?
Mida see lamda mittetöötamine antud mootoril mõjutab?redline kirjutas:selle mootroriga ongi nii, et ei tunne seda, kas sul on lambda korras või mitte, ta töötab enamvähem samamoodi ilma kah
Endal justkui kõik korras aga eelmise tankimisega (~32 l) sain sõita 160km , ei mäleta küll ei niiväga vajutand oleks.
Bmw E46 330D