bmw 524td

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Suletud
erki518
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 23.03.2008 18:37 20

bmw 524td

Postitus Postitas erki518 »

Minul selline küsimus,et kas keegi oskaks üelda milles asi.524-al läheb tühikäigul kipub keema minema.Võibolla oskab keegi üelda milles asi.
soldat
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 14.01.2008 20:47 48
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas soldat »

Küllap asi siis jahutusventikas on. Kui sõites kõik normis püsib.
jackpuuk
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 27.02.2007 00:00 08

Postitus Postitas jackpuuk »

Krt. pigem termostaadiga jama, selliste ilmadega ei tohiks diisel keema minna, isegi tundide kaupa kohapeal lõksutades.
3 takti: imeb, surub ja kohe läheb!
Kasutaja avatar
Marko
Huviline
Postitusi: 1431
Liitunud: 18.06.2006 22:43 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Marko »

Sul see tiiviku ümber plastik olemas radika küljes, kui seda pole võib ka kohapeal keema kippuma ;)
Kui sul pole 3.0 liitrist BMW-ed, siis sa pole mitte mingi mees (nali)
E32 740iA
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

kriips2 kirjutas:Sul see tiiviku ümber plastik olemas radika küljes, kui seda pole võib ka kohapeal keema kippuma ;)
ei ole võimalik, mul ilma selleta ja kohapeal tunde tiksunud. Pigem ikka termosidur läbi või siis termostaat....
jackpuuk
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 27.02.2007 00:00 08

Postitus Postitas jackpuuk »

ei tohiks diisel keema minna selliste ilmadega, katsu, kas radikas läheb soojaks ikka ja kas soojendusest sooja tuleb ikka, peab tulema, nii et kätt ei kannata pikalt ees hoida, kui juba keema hakkab minema! Sul õhk äkki sees, või suurem probleem plokikaane tihendi või plokikaane enda näol hoopis :roll: Kuidas probleem tekkis üldse?
3 takti: imeb, surub ja kohe läheb!
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

Üht tean kindlasti: Lambist ükski probleem ei tekki :!: ikka algus on - või siis põhjus näiteks tosooli lekked, kaua pöördes hoitud, veepumba- termostaadiga seotud probleemid- näiteks isegi kuu pärast- tuleb välja et kaanetihend sai kannatada tänu paar kuud tagasi veepumba katkimineku pärast.....
Tavaliselt minul on nii : kui auto ostan siis ootan millal hakkab kaaneprobleem pihta ja peale ostu tavaliselt on suur tõenäosts et läheb keema kuna mõnivend tegi autoga pulli... see siis 524td on olnud mul ja ka e32 3.0- millel seierid kippusid kõrgemale... peale remonti võisin kui tahes palju pöördeid ja jõudu rakendada kuid temp püsis keskel - siia maani need kestavad
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6404
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

palun tee teema pealkiri vähe informatiivsemaks, kere tüüp võiks ka ära mainitud olla!
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Pane sõna "keema" otsingusse ja leiad 3 lehekülge teemasid samal küsimusel. Loe need läbi, saad kindlasti targemaks.
Suletud