E34 tagasilla kanduri pukside vahetus
E34 tagasilla kanduri pukside vahetus
Tere. Auto on E34 520i 12.91. Selgus, et puksid on läbi:
Niisiis paistab, et seal on neid 4. Mis nende täpne nimetus on? Ongi tagasilla kanduri neli puksi? Ja veel, kui raske neid ise vahetada on: press hädavajalik? Keegi võiks lühidalt kirjeldada ka vahetust, peale vaadates tundus, et tuleb kogu krempel maha võtta: summuti, pidurid lahti, gardaan, kandur ise alt ära jms. Suur töö.
Niisiis paistab, et seal on neid 4. Mis nende täpne nimetus on? Ongi tagasilla kanduri neli puksi? Ja veel, kui raske neid ise vahetada on: press hädavajalik? Keegi võiks lühidalt kirjeldada ka vahetust, peale vaadates tundus, et tuleb kogu krempel maha võtta: summuti, pidurid lahti, gardaan, kandur ise alt ära jms. Suur töö.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Pukse läheb 2 tk, väike töö kui õige töörisit olemas, midagi maha katkuma ei pea. Ajakulu vast tunnike kui hästi läheb.
Ürita kasutada otsingut oli alles üks teema nende tagasilla pukside kohta
terv
erich
Ürita kasutada otsingut oli alles üks teema nende tagasilla pukside kohta
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
erikred kirjutas:Pukse läheb 2 tk, väike töö kui õige töörisit olemas, midagi maha katkuma ei pea. Ajakulu vast tunnike kui hästi läheb.
Ürita kasutada otsingut oli alles üks teema nende tagasilla pukside kohta
terv
erich
oleneb palju seal roostet on- kord aega kulub 1-2h kord 4h... paar korda on mul see nr3 polt alla kukkund...
Hiljutine teema 3se kohta. Põhimõte on sama, ainult läbimõõt ja kõrgus on suuremad 5sel.
Osta uued puksid ära, siis saad sealt mõõdud võtta tõmmitsa tegemiseks. Peale pukside ja nr 4 jupi pole midagi muud vaja küljest ära võtta.
Seni kuni tõmmitsat ehitad, torka puksile kummi või masina rihma alla, et sõitmisel ei taoks.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=54074
Osta uued puksid ära, siis saad sealt mõõdud võtta tõmmitsa tegemiseks. Peale pukside ja nr 4 jupi pole midagi muud vaja küljest ära võtta.
Seni kuni tõmmitsat ehitad, torka puksile kummi või masina rihma alla, et sõitmisel ei taoks.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=54074
Sõidurõõm
Kanali või tõstuki peal on mugavam teha. Saab tungraua peal ka. Isegi rattaid pole vaja alt ära võtta. Pole seal rasket midagi. Puksi välja ja sisse pressimine tõmmitsaga on kõige lihtsam osa kogu selle töö juures. Probleemid tekivad korrosioonist:
+ külgjäigastaja (nr 4) kruvid kinni
+ puksi alumiiniumsüdamik kere küljes kinni
+ külgjäigastaja (nr 4) kruvid kinni
+ puksi alumiiniumsüdamik kere küljes kinni
Sõidurõõm
Eelmine nädalavahetus sai ise just vahetatud need puksid ilma tõmmitsata, enam sellist tööd ette ei võtaks Muidu iseenesest lihtne, tagaiste välja, polt nr3 tuleb salongist kätte. põhja alt ka mõni polt. Vana puks sai lihtsalt välja lõhutud kuna tõmmitsat polnud, uus puks silikooniga korralikult kokku ning läks lupsti sisse. Peale sellist n**** oli kaheksate vahetamine lausa lust.
"Raha"
MuiduMees kirjutas:kust sa need puksid veel nii odavalt said-ma kunagi maksin 300 millegigacoiff kirjutas:Mul just tuli auto parandusest. Vahetati tagasilla puksid ära e34-jal.
Puksi hind oli natuke yle 200 krooni ja neid läks siis 2 tk.
Koos tööga läks mul maksma 1000- krooni
See parandus ise tellis..
ivo_s kirjutas:Eelmine nädalavahetus sai ise just vahetatud need puksid ilma tõmmitsata, enam sellist tööd ette ei võtaks Muidu iseenesest lihtne, tagaiste välja, polt nr3 tuleb salongist kätte. põhja alt ka mõni polt. Vana puks sai lihtsalt välja lõhutud kuna tõmmitsat polnud, uus puks silikooniga korralikult kokku ning läks lupsti sisse. Peale sellist n**** oli kaheksate vahetamine lausa lust.
See mis siin inernetis piltide peal on näidatud....seal pole seda 3-ndat polti puudutud.....aga jah tehnikad on erinevad
Siin ka veits juttu sellest:
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... ushing.htm
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... ushing.htm
Nii. Vaja läheb siis 2x http://www.autoladu.ee/varuosa/342/21049/ ehk 760 tootekoodi lõpuga puksi. Aga mis need 903 lõpuga http://www.autoladu.ee/varuosa/342/20407/ on, vahetaks korraga.
Sellel pildil on need näha, nr. 3 siis http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30 Pole kuulnud, et neid eriti vahetataks, kuid kui vahetad, siis vaevalt ilma pressita hakkama saab. Pigem vaheta kaheksad ära. Nr 6 siit http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30 ja kui palju aega ja viitsimist, siis nr 2 ka.
BMW-le kindel
Mina sain aru ülevaatusel. Kuid peale 8 vahetust on auto hulka stabiilsem teepeal. Ennem kippus külgtuulega vänderdama, nüüd hoiab kenasti kurssi.janno89 kirjutas:ja kuidas aru saab, et need kaheksad on läbi?
Once you buy a BMW you will notice that over the years you will slowly become a certified mechanic, your trunk will be filled with coolant, rags and ATF fluid but your life will feel PERFECT
Telli ikka http://www.autoosad.ee -st need puksid, sest seal odavam .tanel1 kirjutas:Nii. Vaja läheb siis 2x http://www.autoladu.ee/varuosa/342/21049/ ehk 760 tootekoodi lõpuga puksi. Aga mis need 903 lõpuga http://www.autoladu.ee/varuosa/342/20407/ on, vahetaks korraga.
E34 177TGI
E32 730i
E53 3.0d
E32 730i
E53 3.0d
Sai siis täna need puksid vahetatud.
paras .... oli küll!
aega kulus ikka 4+ tundi
Puksid olid nii kõvasti kinni et pidi kahe mehe jõudu kasutama.
uute pukside siisesaamisega probleeme polnud
Ja ma kahtlen et seda tööd saab kuskil kodus tungi peal teha.
Nüüd kolks kadunud kohapealt minekul.
Tänud kes siin infot jagasid!
paras .... oli küll!
aega kulus ikka 4+ tundi
Puksid olid nii kõvasti kinni et pidi kahe mehe jõudu kasutama.
uute pukside siisesaamisega probleeme polnud
Ja ma kahtlen et seda tööd saab kuskil kodus tungi peal teha.
Nüüd kolks kadunud kohapealt minekul.
Tänud kes siin infot jagasid!
Sai siis eile samad puksid vahetatud.Bmw525ix kirjutas:Sai siis täna need puksid vahetatud.
paras .... oli küll!
aega kulus ikka 4+ tundi
Puksid olid nii kõvasti kinni et pidi kahe mehe jõudu kasutama.
uute pukside siisesaamisega probleeme polnud
Ja ma kahtlen et seda tööd saab kuskil kodus tungi peal teha.
Nüüd kolks kadunud kohapealt minekul.
Tänud kes siin infot jagasid!
Ja sai seda tehtud just kodus tungi peal......
Aga seda ma ütlen et kui kellelgi tuleb veel idee seda samamoodi kodus põlve otsas teha siis.....UNUSTAGE ÄRA!!!!!!!
Laske see teha kuskil töökojas kus vastavad riistad olemas ja säästate närve lugematul hulgal.
Omal oli vaja ikka järgi proovida aga see oli ka viimane kord elus .
Bmw 520 i 110kw
Mind aitas http://www.carmasters.ee ja oma juppidega oli kahe padja vahetamine 1000 eesti raha!svenman kirjutas:Otsisin küll vanadest teemadest, aga ei leidnud enam. Kus saaks antud puksid ära vahetada? Vedelevad juba pea aasta pagassis. Asukoht võiks olla Tallinnas. Palju raha peaks valmis panema?
Auto: E34 525 89a.
BMW 525tdA 02/94