Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
ei tööta siis 3 viimast(ehk salongi poolset) silindrit.Millest ja kuskohast otsida viga?
Küünlad vahetatud ja vaevalt et 3 süütepooli otsustasid korraga läbi minna,kuigi 6st poolist on 2 erinevad.
Või tõesti lihtsaim tee tlnna poole diagnosti?
ahjaa mootoriks siis 2.0 110kw m50
Wilson kirjutas:ei tööta siis 3 viimast(ehk salongi poolset) silindrit.Millest ja kuskohast otsida viga?
Küünlad vahetatud ja vaevalt et 3 süütepooli otsustasid korraga läbi minna,kuigi 6st poolist on 2 erinevad.
Või tõesti lihtsaim tee tlnna poole diagnosti?
ahjaa mootoriks siis 2.0 110kw m50
Omal oli sellinne jama et pele küünalde vahetust vähe aja pärast kadus ka neli silindrit tagant ära.Põhjus:esiteks valed küünlad (ei mäleta mis need olid aga selgus et vähemalt m50 mootor mingeid suvalisi pulki ei söö)ja teiseks klapikambrikaane tihend mis õli sisse lasi küünlaaukudesse.Sai siis kl-ist (kohalik bmw varuosade müüja) uued küünlad tuua,küünlaaugud puhastatud ja uued küünlad peale.Asi jäi korralikult käima.Paar päeva hiljem uued klapikambrikaane tihendid ja asi oli korras.
seal loeb see vist mis süsteem peal on. minu 320 aju pani 520 ilusti tööle mingit vahet polnud kumma oma. vt kõigepealt kas süsteemid ühtivad. siemensi vrs boch . mul suvel jamas ka nii et vahepeal tahtis töötada 4 silindriga. aitasid uued küünlad ja ka klapikambri kaante tihendi vahetus. ometi õli kirme oli väga väike küünla pesades
mul oli esimene ja kuues pütt kadunud, jama tekkis pärast seda kui mul lakkas üks küünal töötamast ja siis vahetasin selle käepärase vastu, pärast seda sain teada et see mootor ei kannata erinevaid küünlaid ja et keerab aju nahka. vahetasin aju ära ja kõik on jälle tipp topp. mine uuri kuskilt romulast prooviks.