E39 Kliimaradiaatori ventika vahetus.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
325diisel
Huviline
Postitusi: 182
Liitunud: 01.03.2004 21:56 54

Postitus Postitas 325diisel »

kuidas ma e39 ventika sealt stange tagant kätte saan. mu 530d ka ei tööta.
530d
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

325diisel kirjutas:kuidas ma e39 ventika sealt stange tagant kätte saan. mu 530d ka ei tööta.
Võtad stange eest ära, siis saad :) Muidu ei mahu kuidagi ligi vist.
Indrek
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8462
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

stange tuleb eest ära võtta jah.

Kliima vent ise on nelja mutriga kinni , aga enne tuleb see plastik sealt eest ära võtta.

Omal ei läinud kauem kui 30 minti.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
teet3
Huviline
Postitusi: 383
Liitunud: 21.02.2006 13:24 49
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas teet3 »

Genne kirjutas:ise küsin ise vastan. ventikal on endal kaitse, see oli läbi. läbi oli veel see kurikuulus takisti. ajutiselt võtsin ta vahelt ära ja ühendasin "otse", 1. kiirus paneb kohe täisvõimsusega. muud pole midagi, kuid auto tuletab nüüd häälega tolmuimejat meelde :D
Kus see ventika kaitse asub?
Kasutaja avatar
teet3
Huviline
Postitusi: 383
Liitunud: 21.02.2006 13:24 49
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas teet3 »

meelis244 kirjutas:Kliim ventika saad kätte tuled ,stange eest ära,omal oli kokku puude selle propleemiga vent käis ilusti ringi läbi oli 1 kiirus 2,3 töötasid. Läbi olid takistid UM-is nõks vähem kui 700.-. Asuvad kliima ventika peal.
Kus need takistid e39-sal täpsemalt asuvad, mul ka läbi vist, esimesele astmele vool peale ei tule. Millised nad välja näevad? Kas nagu detail nr. 8? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=55
Rakvererax22
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 10.03.2007 12:30 31

Postitus Postitas Rakvererax22 »

Kristjan_K kirjutas:
Genne kirjutas:kapoti all juhipoolses nurgas kaitsmete ja releede karbis.
Misajast E39 -l kaitsmed kapotiall on? :)
E39 mingid kaitsmed releed siiski kapoti all, kuigi parempoolse filtrikopsiku all :cool:
Kasutaja avatar
teet3
Huviline
Postitusi: 383
Liitunud: 21.02.2006 13:24 49
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas teet3 »

meelis244 kirjutas: Läbi olid takistid UM-is nõks vähem kui 700.-. Asuvad kliima ventika peal.
Kus nad seal peal täpsemalt asuvad e39-sal?
Kas antud pildil on neid näha?
Pilt
namistai
Huviline
Postitusi: 230
Liitunud: 12.01.2005 17:34 48
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas namistai »

teet3 kirjutas:
meelis244 kirjutas: Läbi olid takistid UM-is nõks vähem kui 700.-. Asuvad kliima ventika peal.
Kus nad seal peal täpsemalt asuvad e39-sal?
Kas antud pildil on neid näha?
Mitme juhtmega vent su autol üldse on ?
Kui 3-ga siis pole seal mingeid takisteid ja suurima tõenäosusega pead ostma terve ventika uue. Kaitse (maxifuse 50A) asub kindalaeka taga, suht raskesti ligipääsetavas ja halvas kohas, General Module lähedal.
Kui 4-ga siis need takistid paistavad läbi ventika ülemise võre vaadates, kohe ventika labade taga, mootori peal. Ja kui ikka ei leia siis hakka pistikust edasi minema ventikamootori poole. Terved peavad olema kaitsmed nr. 7(20A), 22(30A) ja 105(100A, aku juures).
E70 N52B30
Kasutaja avatar
teet3
Huviline
Postitusi: 383
Liitunud: 21.02.2006 13:24 49
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas teet3 »

4-ne pistik mul. Kaitsmed kontrollitud, kõik korras, leidsin takistid ka lõpuks üles, peab ikka esiosa lahti võtma, et ligi pääseda.
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

Upitaks siis pisut vana teemat. Autoks siis e39 523 aastast 1999. Probleem siin nimelt selline, et täna kui üle pika aja sai konditsioneer (kliima paneelist) sisse lülitada, ei hakanud see elektrimootor kliima radika ees tööle, vaid tegi mingi veerand ringi ja jäi seisma, mingi aja pärast tegi jälle pool ringi ja jäi uuest seisma jne. Küsimus- et kas see mootor peab kohe tööle minema ja koguaeg töötama, kui koditsinoneer sisse lülitatakse, või hakkab ta teatud aja pärast tööle (nt kui süsteem läheb kuumaks). Iseenesest salongi hakkas kohe ilusti külma õhku tulema.
Kasutaja avatar
jann0
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 31.07.2004 16:29 14
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jann0 »

Mul kliima vent hakkab alles siis puhuma kui pöörded 2500- kuskil ajada ,millest see tingitud on? kohapeal jahutam hakkab teeb kaks tiiru ja jääb uuesti seisma.
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

No vot, mul samamoodi kohapealt seistes vahest teeb tiiru ja kõik. Ootaks ikka veel mõne targema vastust, et millal täpselt see ventikas tööle peaks hakkama.
san
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 28.05.2006 10:51 07
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas san »

Sama mure ka siin pool.
Nimelt ei hakka siis see kliima ventilaator tööle,
et oskab keegi äkki kedagi soovitada kes asja diagnoosida oskaks, et äkki samuti probleem nondes takistites või mõnes kaitsmes - nonde probleemide lahendamine tundub nagu odavam kui venilaator välja vahetada.
Näpuga ringiajades vent ilusti liigub.

Autoks: e39, 525tds, 97a
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

sul väga tõenäoliselt need takistid läbi.

Muidu kas kompressor lülitub siis ka järgi kui näiteks välistemperatuuriga
samale tempile on regullitud salongist või ainult siis kui välistemp kõrgem?
Enne takistite vahetust ei julge 20C peale ka panna, sest väljas kohati soojem ja siis hakkab kondi abil jahutama ise?
Kasutaja avatar
romm
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 24.08.2006 11:48 14
Asukoht: Tartu- Jõgevamaa

Postitus Postitas romm »

Minul lülitab kompressori ilusti järgi, pole vahet mis temperatuur on väljas, või mis temperatuuri ma kliima plokist peale panen.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Jah siis kui sa ta sisse lülitad vastavast nupust aga ma mõtlesin, et kui tahaks lihtsalt õhku salongi ja temp on regullitud samaks või madalamaks kui välistemp. Kuna siis lülitab?
san
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 28.05.2006 10:51 07
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas san »

Keegi mulle rääkis, et kompressor lülitub järgi siis kui välistemperatuur on suurem kui 5C vastasel juhul pidid mingid õhuvõtuavad kinni jäätuma.
Aga jah, minul lülitub samuti kompressor alati järgi kui lumehelbekesega nupu vajutan.
dan666
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 07.04.2007 12:50 51
Asukoht: võru

Postitus Postitas dan666 »

mul e34 kondi vendika kaitse läbi
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=55
pildil nr6
kas teab keegi selle takisti võimsust ja kas on vaja samasugust või võib selle asendada mingi teisega. aretaks vähe juurde ja paneks selle "tavalise"(nagu kaitsmekarbis)
BMW 525i e34 141kw
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

kaitsmekarbis on sul kaitsmed mitte takistid ju?
dan666
Huviline
Postitusi: 202
Liitunud: 07.04.2007 12:50 51
Asukoht: võru

Postitus Postitas dan666 »

jajahh minu viga. on see 6 detail ikka kaitse? tahaks seda siis asendada
BMW 525i e34 141kw
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Võtsin kliima vendi eile maha ja harutasin mootori lahti.
2 magnetit liimist lahti ja 1 pooleks. Liimisin 2 ja pool tagasi.
Mähis sisse tagasi ja käis ilusti vabalt ringi. Probleem tekkis siis
kui kaane tagasi panin. Kuhugi vastu ei käi aga väga raskelt käib nüüd.
Ühes otsas on laager aga seal kaanes on puks ainult. See nagu takistab
vaba pöörlemist.
Kui särtsu anda siis hakkab ringi käima küll aga käivitus momendil tundub liiga palju voolu tarbivat. Aparaat siin üle 10A ei näita aga seieri lööb põhja. Äkki hakkab kaitset läbi kõrvetama?

Kuidas teil mootor ringi käib kes on remontinud, näpuga keerab vabalt?
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

kas 2001 aasta e39´l on ka takistid vahel? realoem ei paku igatahes...
325diisel
Huviline
Postitusi: 182
Liitunud: 01.03.2004 21:56 54

Postitus Postitas 325diisel »

oma masinal(530d) sai ka kliimavent ära vahetatud ja enne paigaldust kontrollisin laua peal ja seal ta töötas, aga auto küljes mitte. pistik oli 3kaabliga. kust peaks viga otsima hakkama.
530d
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

mul oli vent terve siiski, katki oli üks juhtmetest mis jooksis ventikasse, esitule juurest oli pooleks oksüdeerunud.

tänud Patrikule, kes vea leidis ja korda tegi :D
Tuumajaam
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 23.05.2008 22:01 27

Postitus Postitas Tuumajaam »

Minu e39-l hakkab kliimaventikas tööle alles siis kui auto seisab käiva mootoriga päikese käes pikalt.
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

Selline tiba loll küsimus!
Kui vent läbi omadega,siis kas süsteem ikka külma puhub v ei puhu?
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

freddy21 kirjutas:Selline tiba loll küsimus!
Kui vent läbi omadega,siis kas süsteem ikka külma puhub v ei puhu?
Oleneb ilmast. Üldiselt peale paari sooja ilma enam ei puhu.
Kliima vent jahutab kliima radikat. Mootori vent mingil määral jahutab ka kliima radikat aga kuuma ilmaga või ummikus mitte piisavalt. Süsteem kuumeneb ilma jahutuseta üle, laseb surveklapist surve välja, jahtudes on survet liiga vähe, et kliima rakenduks.
Indrek
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

Sellepärast mul vahetevahel kliima jamaski!
Täna lihtsalt käis korra peast läbi,et peaks ventilaatorit kontorllima!
Ventilaator kinni jäänd omadega,kuskil veerand ringi laseb näppudega keerata ja siis jääb järsku tugevasti kinni! :(
Samas olen kuulnud seda ,et kui kliima tühi on siis hakkab E39 salongis kliima nupp vilkuma või ei sütti üldse kui vajutada?!
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

freddy21 kirjutas:Sellepärast mul vahetevahel kliima jamaski!
Täna lihtsalt käis korra peast läbi,et peaks ventilaatorit kontorllima!
Ventilaator kinni jäänd omadega,kuskil veerand ringi laseb näppudega keerata ja siis jääb järsku tugevasti kinni! :(
Samas olen kuulnud seda ,et kui kliima tühi on siis hakkab E39 salongis kliima nupp vilkuma või ei sütti üldse kui vajutada?!
Kliima vendil pidid mingid magnetid jalga laskma - võta lahti, vaata mootorile sisse. Kõlab nagu on magnetid lahti.
Kliima nupp peaks hakkama vilkuma kui kliima rõhk pole piisav. Samas ka minu autol tuli põles kuigi kliima oli tühi. Ei tea ...
Indrek
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

Indrek_M kirjutas:
freddy21 kirjutas:Sellepärast mul vahetevahel kliima jamaski!
Täna lihtsalt käis korra peast läbi,et peaks ventilaatorit kontorllima!
Ventilaator kinni jäänd omadega,kuskil veerand ringi laseb näppudega keerata ja siis jääb järsku tugevasti kinni! :(
Samas olen kuulnud seda ,et kui kliima tühi on siis hakkab E39 salongis kliima nupp vilkuma või ei sütti üldse kui vajutada?!
Kliima vendil pidid mingid magnetid jalga laskma - võta lahti, vaata mootorile sisse. Kõlab nagu on magnetid lahti.
Kliima nupp peaks hakkama vilkuma kui kliima rõhk pole piisav. Samas ka minu autol tuli põles kuigi kliima oli tühi. Ei tea ...
Eelneva jutujärgi arvan ka,et magnetid liimist lahti läinud!
Eks ma homme hakkan esiosa lammutama!Kahjuks suurtähik maakodus ja pean kuidagi esistange eest ära nuputama!
Lugedes ka eelmisi postitusi,siis palju peaks olema terve takisti takistus?!
Pärast on nii,et panen kokku ära ja siis ei toimigi!?
Vasta