528 radiaatori ja paisupaagi vaheline leke?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Aivar
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 28.03.2004 15:43 10
Asukoht: Tallinn - Viimsi

528 radiaatori ja paisupaagi vaheline leke?

Postitus Postitas Aivar »

Täna juhtus suvalisel hetkel mahlad välja pressima (jahutusvedelik), jõudsin märgata, et vist (ainult?) sealt tuligi - radiaatori ja paisupaagi vahelt.

Kuu aega tagasi kuulsin veidi kahtlast muksumist, kui keerasin süüte välja ja mootor seiskus. Väliselt kõik normis ja kuiv.

Mida teha: kas ainuke võimalus on uus radiaator ja paisupaak? Kuidas need omavahel seal kinni istuvad? Mis hoiab seda ühendust tihedana?

Palun kommentaare ja märkuseid.
E39 528I fjordgrau met.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kui see on sama süsteemiga kui E34 R6 mootoriga variantidel, siis paisupaagi alumine ots on tihendi kaudu radikaga ühendatud ja ülevalpool on plasttoru, mis samuti tihendiga on radika küljes oleva kõriga ühendatud.
Aga see on sel juhul, kui see on sama süsteem.
Kui sul see ülemine toru lekib, siis äkki heal juhul pääsed tihendi või paisupaagi vahetusega.
Paisupaak tuleb lihtsalt üles tõmmates ära, kuigi tihendid hoiavad seda üsna kõvasti kinni.
Ehk on see diagramm abiks :)
Kasutaja avatar
Aivar
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 28.03.2004 15:43 10
Asukoht: Tallinn - Viimsi

Postitus Postitas Aivar »

Tänud.

Hetkel on süsteem õhutatud ja üsna hea ports jahutusvedelikku juurde valatud. Silma jäi immitsev kõige ülemise plastlõdviku jahutusventiil, mille keerasin lõpuks kinni.

Proovisõit koos paraja "kuumutamisega" oli edukas.

Nüüd jääb üle erilise hoolega jälgida olukorda ja nuputada, kuskohast selline ports õhku sisse tuli, vaevalt et juhuslikult.

Momendil süsteem normis, väliselt kuiv, erilist rõhku pole lõdvikutes(süsteemis) ja kõik tundub toimivat normaalselt.

Õhutades tuli õhku ka ikka suhteliselt palju, peaaegu oleks jäänud osa sisse, kui poleks sihikindlalt jantinud (tuuritamine ja ventiilidest õhu laskmine, jahutusvedeliku juurdevalamine).
E39 528I fjordgrau met.
Vasta