525tds e39 keeb
525tds e39 keeb
BMW 525tds e39 97a. lakkas eile töötamast . Lugu ise siis selline: ostsime selle mingi kaks aastat tagasi ja eelmine aasta hakkas jama tosooliga peale ja siis tuligi välja, et plokikaas kõver. Lasime keevitada ja vahetasime seal selle jahutussüsteemis igasugu muud jupid ka ära vahetada. Eile aga hakkas uuesti keema,jäin seisma lasin jahtuda ja valasin tosooli peale. Sain sõita 5km jätsin seisma, mingi 15 minuti pärast panin uuesti käima ja siis ajas tagant valget suitsu välja aga lasi veidike sõita ja siis läks uuesti keema. Paar inimest vaatas üle, vist päris mootorisse asi veel jõudnud ei ole...Kas äkki oskate öelda kust saaks plokikaane mõistliku hinnaga? Või siis äkki teate, äkki on ka võimalik see auto kusagile sellises olukorras maha müüa?
Ja palju siis oleks "sellises olukorras" auto hinnaks?
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Aitaks kui oskaks!Nii,kaugjuhtimise teel on väga raske kedagi aidata mootori remondil.Kõik oleneb konkreetsetest asjaoludest millele on võimatu vastata enne kui ei ole näinud selle mootori sisemusse.Aga ega ilma plokkikaane vahetuseta seda masinat uuesti kohe kindlasti sõitma ei saa.Samas ei ole ka võimatu,et viga on mootori plokis (mõni kanal kinni),et ta nii moodi plokikaant sööb.Kui on soovi veel remontida siis kaan maha ja võrrelda eelmiseid ja praeguseid vigu.Kuigi minul ei ole usku nendesse keevitatud kaantesse,sest iialgi ei kuumene erinevad metallid ühtlaselt ja erinev metall ongi keevitus.Lihtsam variant ongi see,et need samad keevitused on järgi andnud.Siis uus (kasutatud) kaan ja asi korras.Samas ei või väita,et sellega see kadalipp lõpeb.Mina üritaks otsida ikkagi teist mootorit ka ja seda siit foorumist mitte romulast.Siin on vähemalt võimalik teada saada ka natuke auto ajalugu mida romulast ei ole võimalik saada.Romulas ju kõik asjad viimase peal korras nagu automüügi platsil auto ajalugu uurides saad üldjuhul vastuseks -"EELMINE OMANIK OLI MINGI 80+ VANAHÄRRA"!
Ja nüüd siis teise küsimuse vastus.
Kuna tunnen ise ka "sellises olukorras" auto hinna vastu huvi siis ei ole kõige õigem inimene sellele küsimusele vastama.
EDU!!!
Ja nüüd siis teise küsimuse vastus.
Kuna tunnen ise ka "sellises olukorras" auto hinna vastu huvi siis ei ole kõige õigem inimene sellele küsimusele vastama.
EDU!!!
Viimati muutis vaikeboa, 16.06.2008 22:56 37, muudetud 1 kord kokku.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Esiteks tuleks moto ikkagi lahti võtta ja siis edasi!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Ära aja inimest segadusse!Oli ju esimeses postis kirjutatud:"mingi 15 minuti pärast panin uuesti käima ja siis ajas tagant valget suitsu välja aga lasi veidike sõita ja siis läks uuesti keema".freddy21 kirjutas:Vaevalt sul see plokikaas taaskordselt nii kiiresti otsa sai!vaata ja uuri ikka kõik asjad korralikult läbi!
Vaata kas pump ikka lööb tosooli ringi ja termostraati kontrolli kodus keeva vee sees(kas avaneb täielikult v mitte!)!Vahest võib lihtsalt termostraat kinni joosta!
Ikka kaan maha ja siis edasi juppe otsima!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
See suits võis olla petlik!kondents,niiskest ilmast tingitud,vb klapisääre tihendid väsind ja pole ennem märgand seda!Tegureid võib olla oi kui palju!siin mehi küll näind kes ilmaasjata kaaned maha kisuvad ja samatarga näoga kokku panevad!lihtsalt ütlesin oma arvamuse!eks kui lammutamiseks läheb siis pump ja termostraat niivõinaa vaja kontrolliks maha kakkuda!vaikeboa kirjutas:Ära aja inimest segadusse!Oli ju esimeses postis kirjutatud:"mingi 15 minuti pärast panin uuesti käima ja siis ajas tagant valget suitsu välja aga lasi veidike sõita ja siis läks uuesti keema".freddy21 kirjutas:Vaevalt sul see plokikaas taaskordselt nii kiiresti otsa sai!vaata ja uuri ikka kõik asjad korralikult läbi!
Vaata kas pump ikka lööb tosooli ringi ja termostraati kontrolli kodus keeva vee sees(kas avaneb täielikult v mitte!)!Vahest võib lihtsalt termostraat kinni joosta!
Ikka kaan maha ja siis edasi juppe otsima!
No offence!
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Ma ntks enda autol kerget õli suitsu tagant ei näind(ei pand tähele)!alles siis hakkasi hoolikamalt vaatama kui sõber ütles!võtsin laiali ja selgus,klapikambri kaane tihendid läbi omadega ning küünlad õlised!Railir kirjutas:Seda valget suitsu ple enne minu arust küll olnud..
Kas keegi äkki oskaba ka öelda, kus/kes ostaks selle auto??? Lihtsalt enam ei viitsi sellega sõita
Tee automüügi kuulutus ja vea tõttu hind veidi sootsamaks kui turu hind!
?ok kas keegi paneks otselingi kes kui palju müüb plokikaasi?Omal jama sama ainult et pole veel lihvinud ega keevitanudaga praod on sees ja kindlasti kõver ka.
JA Kinni mähitud plastikute alt näha sõnaotsene õli vann.ps viimane tuleb ka välja vahetada.
kahe kohapeal praod näha.
JA Kinni mähitud plastikute alt näha sõnaotsene õli vann.ps viimane tuleb ka välja vahetada.
kahe kohapeal praod näha.
Viimati muutis msnuser, 09.07.2008 18:52 03, muudetud 2 korda kokku.
Ja kui Sinu "naisterahva aju" seal juures veel midagi tarka "kinni püüab" siis pane aga siia kõik kirja.Jääme huviga ootama.
EDU!
EDU!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM