E 34 automaat kast ei suuda otsustada mis käiku vaja
E 34 automaat kast ei suuda otsustada mis käiku vaja
Autoks siis e 34 1995 2.5 tdsa. Automaatkast ei suuda otsustada 90km juures millist käiku kasutada 100km probleeme pole. Kickdown ei tööta ka alati vahast loobip 2 käiku alla vahest ei. Yks vana teadis rääkida et se juhtub kikwdown trossidest et need on venind kuid tegu ei old siis bmw automaat kastiga.
terv Janek
terv Janek
BMW 530D 2004a; BMW 525 TDS 1994a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
ei ole vaja vajutada kuna selleks se ongi kickdown et kui löön pöhja 2 korda siis lööb 2 käiku alla.freddy21 kirjutas:ma olen kuuld midagi mingist andurist mis kuskil kaasipedaali juures on Endal oli taoline viga E39saga,hiljem läks küll kast laiali ja uue kastiga seda muret pole seega ei saandki täpselt veasse süveneda!
Kuid selle kickdown probleem peaks möödasõidul vms mööduma kui asetad kangi spordi peale?
BMW 530D 2004a; BMW 525 TDS 1994a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
90km/h juures loobib ta sul arvatavasti hüdromuhvi lukustust sisse ja välja. Ehk siis kui ühtlaselt 90 sõita lukustab ära, kuid kui tõus või koormus tuleb, siis jääb jõust vajaka ning võtab lukust lahti. 85km/h sõites ei tohiks lukustada ning 100 km/h sõites üldiselt enam lukust ära ei viska (kui just suurem tõus pole).
Kickdowni kohta aga samal kiirusel mõnikord 1, teinekord 2 käiku? siis võibolla see lüliti mis pedaali all on, ei toimi.
Kickdowni kohta aga samal kiirusel mõnikord 1, teinekord 2 käiku? siis võibolla see lüliti mis pedaali all on, ei toimi.
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
kuid ta hakkab jõnksutama 90 km juures ei sobi yks voi teine käik siis vahetab neid pidevalt just siis kui hoida 90km/hBronco kirjutas:90km/h juures loobib ta sul arvatavasti hüdromuhvi lukustust sisse ja välja. Ehk siis kui ühtlaselt 90 sõita lukustab ära, kuid kui tõus või koormus tuleb, siis jääb jõust vajaka ning võtab lukust lahti. 85km/h sõites ei tohiks lukustada ning 100 km/h sõites üldiselt enam lukust ära ei viska (kui just suurem tõus pole).
Kickdowni kohta aga samal kiirusel mõnikord 1, teinekord 2 käiku? siis võibolla see lüliti mis pedaali all on, ei toimi.
BMW 530D 2004a; BMW 525 TDS 1994a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
kas ka täiesti siledal (ilma tõusuta) teel?bmw530td kirjutas:kuid ta hakkab jõnksutama 90 km juures ei sobi yks voi teine käik siis vahetab neid pidevalt just siis kui hoida 90km/hBronco kirjutas:90km/h juures loobib ta sul arvatavasti hüdromuhvi lukustust sisse ja välja. Ehk siis kui ühtlaselt 90 sõita lukustab ära, kuid kui tõus või koormus tuleb, siis jääb jõust vajaka ning võtab lukust lahti. 85km/h sõites ei tohiks lukustada ning 100 km/h sõites üldiselt enam lukust ära ei viska (kui just suurem tõus pole).
Kickdowni kohta aga samal kiirusel mõnikord 1, teinekord 2 käiku? siis võibolla see lüliti mis pedaali all on, ei toimi.
Kui jah, siis ei oska midagi pakkuda, ei ole sellist nalja enda auto teinud.
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
ka siletatel teedelBronco kirjutas:kas ka täiesti siledal (ilma tõusuta) teel?bmw530td kirjutas:kuid ta hakkab jõnksutama 90 km juures ei sobi yks voi teine käik siis vahetab neid pidevalt just siis kui hoida 90km/hBronco kirjutas:90km/h juures loobib ta sul arvatavasti hüdromuhvi lukustust sisse ja välja. Ehk siis kui ühtlaselt 90 sõita lukustab ära, kuid kui tõus või koormus tuleb, siis jääb jõust vajaka ning võtab lukust lahti. 85km/h sõites ei tohiks lukustada ning 100 km/h sõites üldiselt enam lukust ära ei viska (kui just suurem tõus pole).
Kickdowni kohta aga samal kiirusel mõnikord 1, teinekord 2 käiku? siis võibolla see lüliti mis pedaali all on, ei toimi.
Kui jah, siis ei oska midagi pakkuda, ei ole sellist nalja enda auto teinud.
BMW 530D 2004a; BMW 525 TDS 1994a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a
Olnud 318 84a, 327 86a, 327 88a, 530D 99a