E39 525 tds 105 kw probleemid käiguvahetusel

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
ok
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 26.11.2006 16:42 46

E39 525 tds 105 kw probleemid käiguvahetusel

Postitus Postitas ok »

Niisiis E39 525 tds 105 kw 1999 aastast. Manuaalkatsiga isendiga on tegu. Probleemi on raske kirjeldada, kuid väljendub see selles, et käigu vahetusel, eriti just 1-2 käigu vahetusel, vabastades siduri pedaal jääb kahe käigu vahele väike jõnks. Justkui vedu ei rakenduks kohe peale siduri vabastamist ja vedu tuleb siis kuidagi järsku ebameeldiva nõksuga uuesti taha.

Loodetavasti sai keegi aru, millest räägin. Paremini ma ei oska olukorda kirjedada.

Kas kellelgi on ehk sama probleem olnud ja teab lahendust?
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

constant velocity joint... mul endal sama mure ja homme läheb vahetusse see jupp. kui vahetatud siis viskan siia mingi kommentaari kas mõjus midagi.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=26&fg=10

nr: 16

käigud lähevad hästi sissemuidu 2ne käik just?
ok
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 26.11.2006 16:42 46

Postitus Postitas ok »

tänud operatiivse vastuse eest. :)
Kusjuures tuleb tunnistada, et esimene käik võiks minna paremini sisse.
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Postitus Postitas jargo »

mul ka samasugune jama.siiamaani olen siduriga leevandand seda jõnksu!suht ebamugav!tahaks ka korda saada :lol:
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Rakvererax22
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 10.03.2007 12:30 31

Postitus Postitas Rakvererax22 »

Aise. Kuidas jupi vahetus siis läks? Ja mis asi maksma läks?
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

Rakvererax22 kirjutas:Aise. Kuidas jupi vahetus siis läks? Ja mis asi maksma läks?
jupp vahetatud, nõks alla 4k UM´s ja kolks kadunud.
Rakvererax22
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 10.03.2007 12:30 31

Postitus Postitas Rakvererax22 »

et siis kõik jupid ja töö nende poolt? Ja mis see asi eesti keeles on muidu :roll: :oops:
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

kõik nende poolt jah. kardaani püsikiiruse liigend
Kasutaja avatar
poleaimugi
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas poleaimugi »

Mul vist sama probleem :o Ühesõnaga esimeselt teisele käiku vahetades käib tobe jõnks läbi ja üritad alati siduriga seda jõnksu leevendada.
Kas keegi antud probleemse jupi tööpöhimõtet oskab seletada?
ok
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 26.11.2006 16:42 46

Postitus Postitas ok »

tundub, et tegemist siis e39 tüüpveaga. Kas keegi teaks kedagi, kes teaks kedagi, kes selle töö veidi soodsamalt ära teeks? Eitea kas ise oleks seda keeruline teha?
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

poleaimugi kirjutas:Mul vist sama probleem :o Ühesõnaga esimeselt teisele käiku vahetades käib tobe jõnks läbi ja üritad alati siduriga seda jõnksu leevendada.
Kas keegi antud probleemse jupi tööpöhimõtet oskab seletada?
sel võib muid asju ka olla mis seda põhjustavad, poolteljed, differ, kast...
http://en.wikipedia.org/wiki/Constant-velocity_joint
ok kirjutas:tundub, et tegemist siis e39 tüüpveaga. Kas keegi teaks kedagi, kes teaks kedagi, kes selle töö veidi soodsamalt ära teeks? Eitea kas ise oleks seda keeruline teha?
kardaan tuleb diffri küljest lahti lasta, jupp ise on äärmiselt lihtsalt kardaani otsas, tolmukatte võru maha ja peenike metallrõngas kardaani otsas ja ongi käes. sumps tuleb maha võtta, muidu ei saa ligi.
Vasta