e34 525i läks keema ...
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27
e34 525i läks keema ...
Juhtus siis selline õnnetus,et sõitsin ühele pidurile tagant sisse õrnalt,nii et juhipoolne tuleklaas puruks ja tiib pisut sees...peale seda aga sõitsin rahulikult edasi,kõik töötas normaalselt.jätsin auto kohapeale seisma,et sooja saada ja kui oli mingi 20 minutit töötanud,hakkas järsku mingit hullu kärsa haisu tuppa ajama,vaatasin et temp oli enamvähem normis,panin mootori kinni..pärast kui sõitma hakkasin siis peale 1 km sõitu läks järsult temperatuur punase peale ja tosool tuli survega lõdvikust välja..aga kas siis läks see lõdvik ülekuumenemisest katki või oli ta juba enne katki minemas ?
Ühesõnaga on see loogiline,et kui lõdvik katki ning saab õhku sisse siis läheb kohe keema ? või on vigane termostaat vm..aga siis oleks pidanud ju paisupaagi kork õhu välja laskma ?
ei teagi siis,kas oli see kerge kõks selle asja taga või lihtsalt proov mu kannatused proovile panna
Ühesõnaga on see loogiline,et kui lõdvik katki ning saab õhku sisse siis läheb kohe keema ? või on vigane termostaat vm..aga siis oleks pidanud ju paisupaagi kork õhu välja laskma ?
ei teagi siis,kas oli see kerge kõks selle asja taga või lihtsalt proov mu kannatused proovile panna
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Mingi surve on alati süsteemis sees ja veepump ajab tosooli ringi!sellest ka esialgne ehmatus!
Tosooli kallad nii palju kui läheb,paned soojenduse max peale(vent põhja ja kuumus ka max) ja lased mootoril norm töötemperatuuri saavutada!siis hakkad õhutus kruve lahti kruvima!lased nii kaua kuni õhuasemel tosooli tulema hakkab!kordad seda protseduuri iga mõne ajatagant paar korda!
Isiklikult soovitan veel kallakupeale minna(nina ülespoole)sest õhk ronib alati kõige kõrgema kohapeale ja saad hästi õhu kätte!
Tosooli kallad nii palju kui läheb,paned soojenduse max peale(vent põhja ja kuumus ka max) ja lased mootoril norm töötemperatuuri saavutada!siis hakkad õhutus kruve lahti kruvima!lased nii kaua kuni õhuasemel tosooli tulema hakkab!kordad seda protseduuri iga mõne ajatagant paar korda!
Isiklikult soovitan veel kallakupeale minna(nina ülespoole)sest õhk ronib alati kõige kõrgema kohapeale ja saad hästi õhu kätte!
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Enda autol vahetasin ka hiljuti.... sa muudkui vala peale mudi voolikuid ja veelparem tõsta esiots õhku.... ü.s. läheb aega ennem kui tulema hakkab... Ise olin ka juba pabinas kuid siis järgku hakkas sealt tulema ... Ja termostaadi korpuse küljest õhutus ava hoia niikaua lahti kuni jooksma hakkab... ei tohi õhku vahele visata siis saab hea ...wunderbaum kirjutas:aga panin tosooli sisse ja ei tulnud seealt midagi,seda siis külma mootoriga ja ilma õhutamiseta..
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27
Tänud Teile..
ajutiselt aitas mäkkaiveri teip ja ei läinud keema,sooja puhus ka kenasti..
aga sealt õhutus ventiilist hakkab alles siis tosooli välja tulema ,kui paisupaak kõrini täis panna ..ja siis enam vähemaks ei lähe seda tosooli paisupaagist,aga see ei ole ju normaalne,et teda seal liiga palju sees on ?
ajutiselt aitas mäkkaiveri teip ja ei läinud keema,sooja puhus ka kenasti..
aga sealt õhutus ventiilist hakkab alles siis tosooli välja tulema ,kui paisupaak kõrini täis panna ..ja siis enam vähemaks ei lähe seda tosooli paisupaagist,aga see ei ole ju normaalne,et teda seal liiga palju sees on ?
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
www.realolem.com järgi nagu ei ole!
Samatüübi uuematel mootoritel muidu veel termostraadi korpuseküljes üks ventiil/õhutuskork!Aga sinu 1993a masinale seal ei näita midagi!
Samatüübi uuematel mootoritel muidu veel termostraadi korpuseküljes üks ventiil/õhutuskork!Aga sinu 1993a masinale seal ei näita midagi!
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27
Sinu autol peaks olema ainuke õhutusnippel detail nr 8wunderbaum kirjutas:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
aga kas detail nr 9 ei või olla ?
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Detail nr 9 on see koht kust sa saad kõik jahutusvedeliku radikast välja lastawunderbaum kirjutas:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
aga kas detail nr 9 ei või olla ?
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27
Siis lase mootori ploki punn ka lahti, enamus vett on ikkagi seal sees. Salongi radikast sai ka vist natuke välja puhuda Muidu kui jahutusvedeliku sisse kallad jääb segu liiga lahjaks. Vb on parem kontsentraati panna, arvestada siis selle järgi palju sisse peaks mahtuma ja pärast veega lõpuni täita.
F11
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Ma võin kyl leksida aga see punn asus vist kuskil väljalaske kollektori lähedal!kui juba täiesti tühjaks tahad sis võid mõlemad punnid küljes kruvida!wunderbaum kirjutas:hmm..kus see mootori ploki punn on ?kuidas ta siis kõige mõistlikum veest tühjaks saada on ? keeran siis selle radikaküljest ja mootori ploki punni lahti ?
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27
Kui kuskil kasvõi pisike leke, siis kipuki pidevalt kuumaks minema. Mul vana radikaga viskas ka suvel pidevalt tosooli välja ja läks kuumaks. Lõpuks avastasin et radika peal, õhutuskorgi augu keermeosal oli väike mõra sees ja sellest piisas. Peale radikavahetust on kõik probleemid kadunud.
BMW E34 525i touring
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27
mure nüüd selline,et lasin veest täiesti tühjaks..keerasin selle punni lahti,panin nüüd tosooli peale,mingi 8 liitrit aga sooja ei puhu ? mootori töötemperatuur normis,ülemine lõdvik hästi kuum ja alumine ka suht kuum,aga puhub ainult külma tuppa veega nagu töötas kõik,püsis mootori temp normis ja ka sooja puhus
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27
Õhutusavaast tuli vedelikku välja küll,kui mootor kuum...aga kas siis ikka kuskil õhk sees,tosooli tase on ka üsna kõrge..
ja kui ma seda lõdvikut korra pumpasin siis paisupaak hakkas julmalt paisuma..ei julgendki rohkem midagi teha.
Kas pean siis tosooli veel juurde valama,kõrini välja ja nipplist kõik vedeliku välja laskma ?
ja kui ma seda lõdvikut korra pumpasin siis paisupaak hakkas julmalt paisuma..ei julgendki rohkem midagi teha.
Kas pean siis tosooli veel juurde valama,kõrini välja ja nipplist kõik vedeliku välja laskma ?
Siitsamast foorumist otsingut kasutades copy-paste:
Alustuseks täida ja õhuta süsteem normaalselt ära. Kylma mootoriga. Syyde sisse, temp nupp max peale, salongi vent nr 2 peale. õhutuskork keera paar pööret lahti ja hakka aeglaselt vett sisse valama. Vala nii palju kui läheb, kuni enam tase ei alane paisupaagis, st paak jääb kõrini täis ja õhutuskorgist mulle ei aja. Täitmine võtab 15...30 min. Teadmiseks, et BMW mootor õhutub täitmise ajal. Kui on täis, siis 6hutuskork kinni, aga radika kork jäta maha. Mootor käima ja 4-5 korda lyhidalt tuuri 4000...5000 rpm-ini. Mootor seisma. nüüd peaks vedeliku tase normaalse lähedale olema langenud. Systeem täidetud ja õhutatud. radika kork peale ja proovisõit. V6id ka kohapeal soojaks lasta. Jälgi termomeetri seierit ja uuri kapoti all ega lekkeid ei ole.
Kui paisupaak punni läheb uuri ka radikakorgi korrasolekut.
Alustuseks täida ja õhuta süsteem normaalselt ära. Kylma mootoriga. Syyde sisse, temp nupp max peale, salongi vent nr 2 peale. õhutuskork keera paar pööret lahti ja hakka aeglaselt vett sisse valama. Vala nii palju kui läheb, kuni enam tase ei alane paisupaagis, st paak jääb kõrini täis ja õhutuskorgist mulle ei aja. Täitmine võtab 15...30 min. Teadmiseks, et BMW mootor õhutub täitmise ajal. Kui on täis, siis 6hutuskork kinni, aga radika kork jäta maha. Mootor käima ja 4-5 korda lyhidalt tuuri 4000...5000 rpm-ini. Mootor seisma. nüüd peaks vedeliku tase normaalse lähedale olema langenud. Systeem täidetud ja õhutatud. radika kork peale ja proovisõit. V6id ka kohapeal soojaks lasta. Jälgi termomeetri seierit ja uuri kapoti all ega lekkeid ei ole.
Kui paisupaak punni läheb uuri ka radikakorgi korrasolekut.
BMW E34 525i touring
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27
-
- Huviline
- Postitusi: 259
- Liitunud: 03.05.2008 13:19 38
- Peamine sõiduk: 540i/6
Ei pea midagi välja laskma, korda õhutamis protsessi mitu korda.Või tule tallinnasse ja teeme ärawunderbaum kirjutas:mis ma pean selle 8 liitrit tosooli nüüd kõik välja laskma ja uuesti otsast pihta hakkama v ? või kannatab teda veel kuidagi paremini õhutada ?
2. astmele raske panna,kliimaautomaatik
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27