E39 530d FUEL INJECT. SYSTEM TRANS. FILESAFE PROG.?
E39 530d FUEL INJECT. SYSTEM TRANS. FILESAFE PROG.?
Oh üllatust hakkasin sõitu minema ja käivitasin auto,hetkel kui tuled peale lülitasin,seiskus auto mootor ja displeile tuli veateade"FUEL INJECT. SYSTEM TRANS. FILESAFE PROG."
Ja enam ei käivitu.!!What a f...!
Alles kuu aega tagasi vahetati UM-is kütuse pealeande pump mis ligi 5kilo koos vahetusega oli!Tookord kustus auto UM-i ees parklas.
Äkki keegi teab midagi rääkida
Ja enam ei käivitu.!!What a f...!
Alles kuu aega tagasi vahetati UM-is kütuse pealeande pump mis ligi 5kilo koos vahetusega oli!Tookord kustus auto UM-i ees parklas.
Äkki keegi teab midagi rääkida
Viimati muutis luts, 07.07.2008 16:12 11, muudetud 3 korda kokku.
BMW 530d Touring steptronic --2000--
vigu võib olla nii palju kui on kütusega seotud osi: aga ka näiteks kui aku poolenisti tühi , või küte ei oma sobivat rõhku, mingi klapp kinni.
Kui starter veab ringi- siis võiks vaadata kas küte on üldse pumba sektoris
Seda et pump on all uus- on hea kuid võib olla ka inimlik eksitus (halb kontakt- voolikuklambrid) või ka on veel teine pump mis võib Samuti läbi olla.
Kui starter veab ringi- siis võiks vaadata kas küte on üldse pumba sektoris
Seda et pump on all uus- on hea kuid võib olla ka inimlik eksitus (halb kontakt- voolikuklambrid) või ka on veel teine pump mis võib Samuti läbi olla.
Nagu kaas võitleja "sauh" juba kirjutas,mõõda ära aku pinge.Töötava mootori ja põlevate tuledega ei tohiks aku pinge olla väiksem kui 12,5V.Samas akutuli ei pruugi iga kord põlema minnagi kui laadimine nõrk vaid põleb siis kui laadimine puudub.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Süsteemi pinge peaks ikka olema 13,5 kuni 13.9(14) mitte rohkem ja mitte vähem... See siis vähemalt minul koguaeg on olnud...vaikeboa kirjutas:Nagu kaas võitleja "sauh" juba kirjutas,mõõda ära aku pinge.Töötava mootori ja põlevate tuledega ei tohiks aku pinge olla väiksem kui 12,5V.Samas akutuli ei pruugi iga kord põlema minnagi kui laadimine nõrk vaid põleb siis kui laadimine puudub.
minu rolleril on isegi 14.1V tavaliselt , ja e39 omab nii kavalat generaatorit kus teda ei saa petta ega ka midagi ise aretada- ja seda vähemalt diislite (525 ja 530) peal. Nad erinevad vanematest generaatoritest just elektroonika süsteemi poolest....
Vähe jah, sest täislaaditud aku pinge peakski olema 12,6V. 2,1V plaadi kohta siis. Ütleme nii, et võiks seal 14V lähedale jääda ikka. Paned auto käima, tuled järgi ja vaatad pinget akul. Anna teada tulemus ja siis saab eedasi mõelda.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27
väike jah,aga nagu kasutaja vaikeboa ütles et ei tohiks olla väiksem kui 12,5V,see ju tähendab et võib rohkem ka olla..aga kui ta nii väike on siis ilmselt laeb genekas halvasti..või äkki ei lae üldse,võtta töötava mootori ajal aku pealt pluss klemm maha ja vaata kas mootor töötab veel edasidiislijoodik kirjutas:12,5V töötava mootori puhul on ilmselgelt vähe.vaikeboa kirjutas:Nagu kaas võitleja "sauh" juba kirjutas,mõõda ära aku pinge.Töötava mootori ja põlevate tuledega ei tohiks aku pinge olla väiksem kui 12,5V.Samas akutuli ei pruugi iga kord põlema minnagi kui laadimine nõrk vaid põleb siis kui laadimine puudub.
Ei, seda, mis eelnevalt soovitati, mina seda EI SOOVITA!
Auto on juba sellist elektroonikat täis, et jäta selline asi tegemata. Nii generaatori kui muu elektroonika heaolu nimel.
Auto on juba sellist elektroonikat täis, et jäta selline asi tegemata. Nii generaatori kui muu elektroonika heaolu nimel.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Aga kuidas sul oli, kas palju lühikesi otsi? Viga pole enam ilmnenud?
Ehk oli viga lihtsalt lühikestes otstes ega jõudnud korralikult akut laadida. Palju siin juhuseid olnud, kus kodanikud lihtsalt mõne kuu tagant laevad akut ise, kuna sõidud lühikesed ja käivitamisi palju.
Ehk oli viga lihtsalt lühikestes otstes ega jõudnud korralikult akut laadida. Palju siin juhuseid olnud, kus kodanikud lihtsalt mõne kuu tagant laevad akut ise, kuna sõidud lühikesed ja käivitamisi palju.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- Juhtmejupp
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 21.05.2007 11:44 24
- Asukoht: Loksa
Ma rääkisin sellest,et ei tohi olla väiksem kui 12,5V.Üldiselt peaks olema pinge töötava mootoriga 13,4-13,8V ja olenemata sellest kui palju on hetkel tarbijaid süsteemi lülitatud.
Aku klemmide kallale küll ei tohi töötava mootoriga minna.Korralik genekas on võimeline ilma vastu pingeta (regulaatorita) andma välja kuni 15V pinget ja see on kohe ilmselgelt liig auto elektroonikale.
Kui laadimine korras siis järelikult hakkab aku otsi andma või ehk seisis Sul auto pikemalt.Linnasõidud ei tohiks küll määravad olla aku tühjenemiseks.Endal iga päev 8h ainult linnasõidud,pikem ots kolm-neli kilomeetrit ja kümneid käivitusi.
Aku klemmide kallale küll ei tohi töötava mootoriga minna.Korralik genekas on võimeline ilma vastu pingeta (regulaatorita) andma välja kuni 15V pinget ja see on kohe ilmselgelt liig auto elektroonikale.
Kui laadimine korras siis järelikult hakkab aku otsi andma või ehk seisis Sul auto pikemalt.Linnasõidud ei tohiks küll määravad olla aku tühjenemiseks.Endal iga päev 8h ainult linnasõidud,pikem ots kolm-neli kilomeetrit ja kümneid käivitusi.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: E39 530d FUEL INJECT. SYSTEM TRANS. FILESAFE PROG.?
Kaevaks vana teema üles. Probleem omal selles et laadimine on väiksevõitu. Tühikäigul jääb 13-13,4 vahemikku kuid tarbijatega langeb vastavalt sellele kui palju tarbijaid järgi panen. Lähituledega maanteesõidul 13,3-13,4, pannes lisaks põlema kaugtuled ja udutuled jääb laadimine 13,1-13,2 vahemikku, mis on ilmselgelt liiga vähe. Aku tuld ei ole siiamaani kordagi vilksatanud ja sõitnud olen niimoodi juba ~1000km sealjuures ühel korral akut vahetanud kuna sai tühjaks(ilmselt vähese laadimise näol).
Kas peaks kohe kahtlustama harjasi või/ja pingeregulaatorit või võib viga veel mujal olla?kellelgi kokkupuuteid?
tegu 530d e39
Kas peaks kohe kahtlustama harjasi või/ja pingeregulaatorit või võib viga veel mujal olla?kellelgi kokkupuuteid?
tegu 530d e39
Re: E39 530d FUEL INJECT. SYSTEM TRANS. FILESAFE PROG.?
Kui auto tund aega sõitnud ja pinge alla 13.4V siis peaks uurima
genekat tõesti (tingimusel et aku ise korras on).
Kui ei viitsi raha kulutada diagnoosimise töö peale, võid lihtsalt
osta geneka ja ära vahetada. Kui ei aita, saad maha müüa alati.
genekat tõesti (tingimusel et aku ise korras on).
Kui ei viitsi raha kulutada diagnoosimise töö peale, võid lihtsalt
osta geneka ja ära vahetada. Kui ei aita, saad maha müüa alati.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 530d FUEL INJECT. SYSTEM TRANS. FILESAFE PROG.?
Maanteesõidul arvatavasti vaatas ta pinget varjatud menüüga.
Seal on alati tiba teine pinge, kuid ma võtsingi aluseks varjatud menüü numbrid.
Seal on alati tiba teine pinge, kuid ma võtsingi aluseks varjatud menüü numbrid.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E39 530d FUEL INJECT. SYSTEM TRANS. FILESAFE PROG.?
Tundub,et tulebki see töö proovi mõttes ette võtta kuna jah,kui viga selles polnud siis vähemalt mahavisatud raha see ei ole.
Põhjus,miks ma seda probleemiks pean, peitub selles, et sõites igapäevaselt ~100km, olen alati voltmeetriga peale sõite kontrollinud aku pinge üle ning paraku langeb see iga korraga ~ 0,2v võrra. Aku sai täis laetud 4-5 päeva tagasi ning algselt oli akus pinge 12,9x V. Hetkel pinge 12,1V millest piisab vaevu 3,0d käivitamiseks parajalt külmade ilmadega.
Akus viga arvan mitte olevat kuna teine aku on vähem kui aasta vana 100A Excide, nüüd siis olen kolmandat tiiru akusi vahetanud. Nii enda närvikulu kui akude "tervise" mõttes, ei kannata nii akusi edasi-tagasi ümber tõsta.
Laadimispinget mõõtsin tühikäigul aku klemmidelt ning sõidu ajal siis jah,varjatud menüüst.
Põhjus,miks ma seda probleemiks pean, peitub selles, et sõites igapäevaselt ~100km, olen alati voltmeetriga peale sõite kontrollinud aku pinge üle ning paraku langeb see iga korraga ~ 0,2v võrra. Aku sai täis laetud 4-5 päeva tagasi ning algselt oli akus pinge 12,9x V. Hetkel pinge 12,1V millest piisab vaevu 3,0d käivitamiseks parajalt külmade ilmadega.
Akus viga arvan mitte olevat kuna teine aku on vähem kui aasta vana 100A Excide, nüüd siis olen kolmandat tiiru akusi vahetanud. Nii enda närvikulu kui akude "tervise" mõttes, ei kannata nii akusi edasi-tagasi ümber tõsta.
Laadimispinget mõõtsin tühikäigul aku klemmidelt ning sõidu ajal siis jah,varjatud menüüst.
Re: E39 530d FUEL INJECT. SYSTEM TRANS. FILESAFE PROG.?
Vana teema küll kuid kas jõudsid järeldusele milles viga?
Minul teeb sama moodi aga kahtlen et asi madalas pinges. Enamus kordi asi toimib laitmatult kuid vahel läheb paugust käima ja paari sekundi möödudes sureb välja. Mõned korrad ei ole üldse käima läinud, siis mängin süütega ja käib nagu kellavärk. Milles võib veel viga olla?
Minul teeb sama moodi aga kahtlen et asi madalas pinges. Enamus kordi asi toimib laitmatult kuid vahel läheb paugust käima ja paari sekundi möödudes sureb välja. Mõned korrad ei ole üldse käima läinud, siis mängin süütega ja käib nagu kellavärk. Milles võib veel viga olla?
Re: E39 530d FUEL INJECT. SYSTEM TRANS. FILESAFE PROG.?
Ei jõudnud. Omalegi suure üllatusena kõik siiamaani toimib. Ei teagi mis sellise anomaalia tekitas,
muidu arvaksin et mul oli kaks vigast akut(üks neist siis pool aastat vana excide), aga kuna klemmidelt oleks pidanud ka vigase aku puhul näitama töötava mootoriga aku laadimispinget,siis laadimist ei toimunud.
Võta nüüd kinni milles viga oli.sai võetud kolmas uus excide aku kasutusele ja siiamaani toimib.
muidu arvaksin et mul oli kaks vigast akut(üks neist siis pool aastat vana excide), aga kuna klemmidelt oleks pidanud ka vigase aku puhul näitama töötava mootoriga aku laadimispinget,siis laadimist ei toimunud.
Võta nüüd kinni milles viga oli.sai võetud kolmas uus excide aku kasutusele ja siiamaani toimib.
Re: E39 530d FUEL INJECT. SYSTEM TRANS. FILESAFE PROG.?
Üsna kahtlane et see error oli akust põhjustatud.