Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
E39 523 1999a Sõidust tulles ,kui süüte välja keerad jääb kollane õli tuli põlema,kui korraks sisse tagasi keerata ja uuesti välja kustub. Varda järgi õli normis. Keegi midagi öelda oskab ,andke teada.
Minujaoks esimene kuulmine, et e39-l on selline asi olemas nagu kollane õlituli. Aga kui näitab see tulpadega õlivahetuse indikaator kollast, siis tuleb varsti õlivahetus. Minuomal tuleb kompuutrisse kiri CHECK OIL LEVEL, kui õlitase on langenud. Mingi tuli küll põlema ei hakka.
Koller sul on pikk kompu seal kirjutab jah mis viga on Muidu kui õli vähe siis peaks põlema punast värvi õlikankuga kujutis Minu mäletamist mööda oli see ikkagi punane ehk siis hoiatav kuna kohe jäin seisma Aga sellest aasta juba möödas niiet võin ka eksida värvi suhtes
Ei ole oil service tulpade rivi ,oil servic mul hiljuti nullitud ja rohelised veel ees. Aga jah kollane õli tuli jääb kannuga õlitule pilt,ka punane on armatuuris olemas kui ei eksi,hetkel jääb põlema kollane. Tarkpead.
Mõõdad seda õlitaset ikka külma mootoriga ? On sul see tase seal kahe kriipsu vahel kuskil ? Äkki siis mingi andur paneb segast Proovid äkki diagnosti minna näiteks www.truumu.com
Nii palju kui mina tean siis, sellistel mootoritel tähendab kollase tule süttimine seda, et õlitasemeandur on läbi. Ennemgi olnud foorumis selliseid teemasid, peale anduri vahetust on see kõigil kustunud.
Oli ka minu eelmisel masinal sama probleem. Alguses viskas kollast tuld, kui õli vähe oli. Siis sa asjast jagu õli lisamisega. Hiljem aga jäi sooja käivituse korral umbes 10 sek. see kollane tuli põlema. Siis oli juba probleemiks nivooandur.
kollane tuli süttib minu autol umbes kolmveerandi aja jooksul õlivahetuste vahel. Lahendus on õli peale valamine, minu autole piisab umbes 0,8L. See on täiesti normaalne ja UM-st õli ostes küsitakse ka, "milleks, pealevalamiseks".