E39 oil pressure?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
leits
Huviline
Postitusi: 1030
Liitunud: 21.03.2008 11:22 13

E39 oil pressure?

Postitus Postitas leits »

Nonii autos 2003a e39 530d touring automaat. täna teist kodselt auto käima panes, ütles stop engine oil pressure. Ennem oli see 3 nädalat tagasi. nüüs soomes olled auto seisma pannes ütles, et check oil level. vaatasin nii sooja kui ka külma mootoriga, et korras. mis värk on, kas andur paneb segast või hakkab midgai hullu juhtuma? ehk oskab keegi kommenteerida?


Milles asi võiks olla?
Kasutaja avatar
Mulk
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
Asukoht: Vantaa-Viljandi

Postitus Postitas Mulk »

Anduri viga võib olla vabalt, kui varras näitab, et kõik ok.
leits
Huviline
Postitusi: 1030
Liitunud: 21.03.2008 11:22 13

Postitus Postitas leits »

nonii, kontrollisin veel ommikul õlitaset, maximum. krr ei kujuta ette mis jama, koju tulen käin um'st läbi, tartus rsk kedagi muud asjalikku pole, kõik need diagnostikud ju tallinnas, või kui kellelgi oleks aega vaadata kolmapäeva õhtu poolikul? mingi 8 paiku? jõuan siis tlna ..
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas Alari. »

sul pm teema pealkiri ja teema sisu erinev!
Oil level on jah õli tase aga oil pressure tähendab,et sul on mootori õli rõhuga probleeme :?
ma looda,et ma väga mööda ei pannud!
Kasutaja avatar
djarx
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 01.05.2006 13:42 38
Asukoht: Saue

Re: E39 oil pressure?

Postitus Postitas djarx »

leits kirjutas:Nonii autos 2003a e39 530d touring automaat. täna teist kodselt auto käima panes, ütles stop engine oil pressure. Ennem oli see 3 nädalat tagasi. nüüs soomes olled auto seisma pannes ütles, et check oil level. vaatasin nii sooja kui ka külma mootoriga, et korras. mis värk on, kas andur paneb segast või hakkab midgai hullu juhtuma? ehk oskab keegi kommenteerida?


Milles asi võiks olla?
erinevaid asju nu näidanud..esimenekord ütles ju ,et jäta mootor seisma..õli survega ja teine kord kontrolli õlitaset..
E39 530D
leits
Huviline
Postitusi: 1030
Liitunud: 21.03.2008 11:22 13

Postitus Postitas leits »

just nii..
leits
Huviline
Postitusi: 1030
Liitunud: 21.03.2008 11:22 13

Postitus Postitas leits »

kes saaks mind ette võtta ca 7-7.30 õhtul 23.07.08 (kolmapäeval), patrik ei saand kahjuks aidata.
ehk ps vms
Kasutaja avatar
timps00
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 12.07.2008 15:40 53

Postitus Postitas timps00 »

endal 528ja täpselt samaprobleem.
esineb seda harva ,et nii ütleb kuid siiski.sain niipalju teada ,et kui asi oleks tõesti nii siis üle paari kilomeetri sõita ei saaks oleks mootor koos.
usun ,et anduri viga.
bmw 528,e39
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

timps00 kirjutas:endal 528ja täpselt samaprobleem.
esineb seda harva ,et nii ütleb kuid siiski.sain niipalju teada ,et kui asi oleks tõesti nii siis üle paari kilomeetri sõita ei saaks oleks mootor koos.
usun ,et anduri viga.
paari kilomeetri? kasutusjuhend lubab peale teadet 50km sõita ja reaalselt veel pikemaltki enne kui midagi juhtuma hakkab. mina kontrolliks ikka vardaga üle.
leits
Huviline
Postitusi: 1030
Liitunud: 21.03.2008 11:22 13

Postitus Postitas leits »

no ma ie eta ma mingi 300km l2bi uhanud .. ja ei midgai ... varas n2itab õigesti .. st korras.
Kasutaja avatar
indre425
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 20.05.2007 10:52 31
Asukoht: vändra, pärnumaa

Postitus Postitas indre425 »

no ega õli vardaga õli survet ei mõõdeta juu
Indrek
E39 523i 98a
leits
Huviline
Postitusi: 1030
Liitunud: 21.03.2008 11:22 13

Postitus Postitas leits »

no karta on, aga siis ta ütleks seda mulle igal k2ivitamisel .. fak .. peab ikka esindusee mienma, kõigil on mingi pooli tarkvara jms .. .S
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

kas said käidud ? esinduses kontrollis? täna otsustas mu masin sama nalja teha. alguses viskas kirja et õli survega jamad ja siis, et kontrolli õli taset. muideks tasemega kõik OK.





Postituse täiendus!

Sai puhastatud õli anduri pistik mis oli õli täis ja viga kadus hetkel. eeldatavasti ikkagi viga anduris. muidugi tuleks igaks petteks ka kontrollida (minu aparaadi puhul ka õlipumba poldid 4,4 V8) igathes hetkel ei oska rohkem kontrollida midagi. Vaatab mis juhtub.
leits
Huviline
Postitusi: 1030
Liitunud: 21.03.2008 11:22 13

Postitus Postitas leits »

ei ole jõudnud ma veelkuhugile .. homme maabun eestis ..
Kasutaja avatar
Kristjan.K
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 17.10.2006 16:33 22

Postitus Postitas Kristjan.K »

Mul oli vilkuva õlitule probleem...ja veateade, OELDRUCK! Motor stop. Vahetasin anduri ikka jamas. (käsitsi mõõtes oli kõik ok) Siis ükskord viskas temperatuuri seieri keskelt kuskil punase ja sinise vahele, ja siis hakkas mul hirm. Nii 540 ja jahutus tuksis, Bimmerforums ja muu selline lahti ja need autod pole just kiidetud oma juhtussüsteemi töökindlusega. (õlitemperatuur ja mootori temp on omahel seotud)

Seejärel puresin lahti oma auto pardaarvuti, ja hakkasin varjatud näitusid lugema ja selgus, et mootori töötemp on normaalse 105 kraadipealt tõusnud 117 peale. Ja vesi kees üle, senikaua kuni ükskord pani paugu, ja lõhkine voolik pluss üleuputatud mootoriruum. (kusjuures, seier hakkas alles siis liikuma, kui temp oli tõusnud kuskil 115 C, peale seda kaks kraadi ja Oligi punase ja sinise vahel)

Pakuti kõikvõimalikke asju, ja eeldati, et on viskosidur. Ma seda ei uskunud, sest siis peaks ju maanteel olema rahulik sõita, ja pakkusin termostaati mille ka ükspäev ära vahetasin (UM 1100 .- kopikatega) Peale seda seisis auto temp ilusti 105 C ja õlitule probleem oli ka kadunud. Voolikud palju pingevabamad kui ennem. See on see koht kus Bemmutsitega tuleb ettevaatlik olla, sest ma arvasin, et ma suutsim oma plokikaaned õhtale lasta.

Moraal. Kellel on variant kontrollida topelt digitaalselt oma mootori töötemperatuuri armatuurilt, soovitan seda teha, et enneaegselt avastada ja säästa ennast sellisest pornost. Kui õli kuskilt ei tilgu ja tase on normis on vägagi võimalik, et mootori jahutus hakkab saba andma ja sellepärast mängib õlituli lolli jms. Veel on variant katsuda oma jahutusvoolikuid, kui tunduvad kuidagi pinges on mingi jama.

Ca 200 000 antakse ümmarguselt ühele jahutusssüsteemile, veepump, termostaat, visko, radika kork. (Usas lendavad meestel isegi radikad ribadeks, nii nad vähemalt kirjutavad) Kui keegi arvab, et on OT vabandan ette. :roll:
Original BMW Teile
tramtram
Huviline
Postitusi: 655
Liitunud: 15.09.2007 14:40 24

Postitus Postitas tramtram »

väga palju huvitavat lugemist, aga ühte asja ei saanud aru: kuidas te seda kindlaks teete, et plokikaan kõver? on selleks mingi 100% kindel testimise meetod nagu silindrites kompressiooni saab mõõta?
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

selles suhtes et näiteks 4,4 V8 normaaltemp on seal 105 - 115 kraadi vahel. Seier enne 115 kraadi ennast liigutama ei hakka. Hull peaks olema kes sellise tembi juures radika korki näppima läheb seega ettevaatust uuemate mootorite omanikud. Seal juures on ka uued R6 3.o töö temp tõstetud üle 100`C. Seega ei maksa väga kohe seda korki torkima hakata. Kui koormus mootorile tõuseb siis langeb ka töö temp. Jah mida kõrgem temp seda suurem on ka rõhk süsteemis. Igatahes minul radika küljest eraldus see toru jupp kuhu voolik kinnitub.
Eks ta selline tulega mängimine ole!

põhjus asjal on selline, kõrgem töö temp. väiksem kütusekulu!!!! ;)
Kasutaja avatar
Kristjan.K
Huviline
Postitusi: 231
Liitunud: 17.10.2006 16:33 22

Postitus Postitas Kristjan.K »

Normaalsõidul, peaks mootori töötemp stabiliseeruma selle temperatuuri juures kus termostaat avaneb, 540i ja 740i 105 kraadi, mul jäi maanteel 90 sõites 117 peale, see polnud enam normaalne! meil v8 meestel on termostaat ju elektrooniline ju siis on kuidagi seotud omavahel. :?

Ükskõik palju piitsa autole ka ei anna, siis jahutussüsteemi sisemine rõhk ei saa lõpmatuseni tõusta, kork laseb ju vahepeal välja üleliigse rõhu. Mul torud koguaeg ühesuguse survega.

Plokikaaned lähebvad tavaliselt siis kui mitu korda kuuma saavad, ja sümptomid on, kehv käivitumine, hunnik valget suitsu tagant, jahutusvedelik õlis, või vastupidi, pidev uuesti ülekuumenemine ja surve jahutussüsteemis. :
Original BMW Teile
Vasta