E39 jahutuse surve

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
werks
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 30.09.2004 18:07 43
Asukoht: Tallinn

E39 jahutuse surve

Postitus Postitas werks »

kas see on normaalne ,et e39 523a on lõdvikud peaaegu kivikovad?
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Ei, töösooja mootoriga peaks voolikud olema piisava surve all, kuid peaaegu, et kivikõvad ei ole kindlasti normaalne.

Kas valget auru tuleb sõiduajal tagant ? kas koguaeg ? nuusta jahutusvedeliku, ega seal ei ole juhuslikult tunda heitgaaside lõhna, tavaliselt kui kivikõvad, siis lõhn sees. On ka erandeid millel pole lõhna sees. Kas vedeliku kaob ? Kas jahutusvedeliku pump on korras ? kontrolli kindlasti ennem pumpa, ennem kui kaant maha võtma, selistel mootoritel on idiootlikud jahutusvedeliku pumbad, plastist labadega

Kas paisupaagi kork on töökorras ? et laseb üleliigse rõhu välja ?

Kas mootor töötab samahästi, nagu ennem seda probleemi ? värinaid ? vahelejätmisi ? Jõudu vähemaks pole jäänud ?

Esineb üldse mootori töös probleeme, peale selle probleemi tekket ?
tarxwanted
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 03.03.2006 14:32 09
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tarxwanted »

Sooja mootoriga on voolikud päris kõvad,aga peaks suutma ikka kokku pressida. Vaata kas jahutusvedelikul õli pole pinnapeal.
joffe
Huviline
Postitusi: 1990
Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
Peamine sõiduk: E61-2007-525D
Telefon: 56623817
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe »

Avaldan arvamust, et sõltumata põhjusest, miks liigne surve tekib, peab korras kork selle ikka välja laskma.
Kasutaja avatar
werks
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 30.09.2004 18:07 43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas werks »

MairoG kirjutas:Ei, töösooja mootoriga peaks voolikud olema piisava surve all, kuid peaaegu, et kivikõvad ei ole kindlasti normaalne.

Kas valget auru tuleb sõiduajal tagant ? kas koguaeg ? nuusta jahutusvedeliku, ega seal ei ole juhuslikult tunda heitgaaside lõhna, tavaliselt kui kivikõvad, siis lõhn sees. On ka erandeid millel pole lõhna sees. Kas vedeliku kaob ? Kas jahutusvedeliku pump on korras ? kontrolli kindlasti ennem pumpa, ennem kui kaant maha võtma, selistel mootoritel on idiootlikud jahutusvedeliku pumbad, plastist labadega

Kas paisupaagi kork on töökorras ? et laseb üleliigse rõhu välja ?

Kas mootor töötab samahästi, nagu ennem seda probleemi ? värinaid ? vahelejätmisi ? Jõudu vähemaks pole jäänud ?

Esineb üldse mootori töös probleeme, peale selle probleemi tekket ?

Kork , pump(metallist),termostat ja radikas uued. Auru ei tule soites aga kui käivitan siis natsa väristab mootorit(max10sek) ja koik OK. Õli ka ei kao. Selle lõhna kohta ei oska kyl öelda.
Kasutaja avatar
Aivar
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 28.03.2004 15:43 10
Asukoht: Tallinn - Viimsi

Postitus Postitas Aivar »

Minul sama teema. Ainukeseks nõrgaks lüliks on võibolla õhutusventiilid 2tk, üks radiaatori korgi kõrval, teine plastlõdviku küljes, mis suunab jahutusvedeliku tagasijooksu radiaatorisse. Need ei tohiks vast midagi sellist korraldada, aga vahetan homme ära, panen uued.

Kipub survet sisse lööma, ikka natuke liiga pinges on kogu süsteem, sedasi lööb kuskil maanteel lõdvikud laiali ja seisan teeääres kus k.u.r.a.t.

Jõudu ja kõike on täiesti normaalselt ja seda jahutusvedeliku lekkega hetgaasideauru tean vägagi hästi läbi eelnevate autode, see puudub!!!

Ei tahaks uskuda, et plokikaanetihend. :?

Ajaah, radiaatori korgi vahetan ka igaks juhuks uue vastu, homme, siis näeb.
E39 528I fjordgrau met.
Kasutaja avatar
iisak
Huviline
Postitusi: 1702
Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas iisak »

2 varianti:
Pragu plokikaanes;
Plokikaanetihend.
Kõik.
Tihendivahetus ja kaanelihv(loomulikult ka survestamine) niikuinii.
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Kasutaja avatar
Aivar
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 28.03.2004 15:43 10
Asukoht: Tallinn - Viimsi

Postitus Postitas Aivar »

Minu jahutusvedeliku ja surve probleem vist (hakkab) lahenema.

Panin uued õhutusventiilid ja uue paisupaagi korgi.
Korra läks peaaegu keema, lasin susinal õhu läbi ventiili välja ja kui jahtus maha, valasin vedeliku taseme normi, seda oli paar korda vaja teha. Nüüd 500km sõidetud ja kõik normis, lõdvikud ka ei paisu viimse piirini vaid on täiesti normaalsed.

Loodame, et asi lahenes.

Vanad õhutusventiilid olid ikka väga närakad ja ka kummirõngad nende all (mis peaksid tihendi rolli kandma) olid lihtsalt ära pudisenud mingil hetkel.

Võibolla pääsebki plokikaane remondist. Igatahes hoian põialt. ;)
E39 528I fjordgrau met.
soldat
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 14.01.2008 20:47 48
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas soldat »

minu tds'il on voolikud täitsa pehmed,erilist survet ei tähelda,samas temp püsib alati normis ja salongisoojendus töötab ka normaalselt.
Kasutaja avatar
Aivar
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 28.03.2004 15:43 10
Asukoht: Tallinn - Viimsi

Postitus Postitas Aivar »

Nii, nüüd on sõidetud selle "jandiga" 5000km ja põhitunnuseks on vajadus vedelikku igal hommikul sõitu minemiseks natuke peale kallata. See ka veel, kui kliima (külmutaja) sisse lülitada, kipub kohapeal seistes nii 15min järel keemispiirini minema, osutijärgi näidiku järgi mitte, aga lõdvikud kivikõvad ja ikka kohe mölluks minemas.

Leidsin paisupaagi vahetuse juures, et seal pesas (kuhu paisupaak läheb) on radiaatoris vähemärgatav pragu. Arvestades survet, mis jahutussüsteemis soojana on, ongi leke olemas...

Karestasin prao ümbruse ära ja ladusin natuke tugevat epovaiku peale, nüüd on peaaegu enamvähem kõik stabiilne ja normis. Sealt vist tuligi see veekadu ja võimalik süsteemi rõhkude ebamäärasus. See pragu on kehvas kohas ja ega hästi ligipääsu igale poole pole.

Püüan hiljem pildi ka lisada.

Kokkuvõttes: hea, et kohe plokikaant maha võtma ei hakanud, ilmselt peab (hilissügiseks?) uue radiaatori panema, kui mingi leke peaks siiski jääma.

Praegu kõik okei. ;)
E39 528I fjordgrau met.
Kasutaja avatar
Aivar
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 28.03.2004 15:43 10
Asukoht: Tallinn - Viimsi

Postitus Postitas Aivar »

Punasest joonest vasakul jookseb pragu, sealt hakkaski varem pressima jahutusvedelikku välja.

PILT

Hetkel vedelikukadu enam pole, vaja veel mõnda aega sõita ja kontrollida.
E39 528I fjordgrau met.
Kasutaja avatar
525touring
Huviline
Postitusi: 438
Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 525touring »

MairoG kirjutas:Kas mootor töötab samahästi, nagu ennem seda probleemi ? värinaid ? vahelejätmisi ? Jõudu vähemaks pole jäänud ?

Esineb üldse mootori töös probleeme, peale selle probleemi tekket ?
Kas mootori vibratsioon ja jõu kadu võib-olla jahutussüsteemiga seotud?
Kui süsteemis on õhk sees, kas võib tekkida vibratsioon ja jõukadu?

E: või viitad plokikaanele?
Vasta