Nagu Iisak ütles, sellisel juhul on radika küljes.
Ega siis kui valad jahutusvedeliku radikasse, siis sa ju ei vala otse radikasse vaid ikka paisupaaki.
Kui on salongiseina küljes või porikoopa küljes, siis ikkagi on tegemist rõhu all süsteemiga.
Ei lõhke ega plahvata midagi kuskil, kui ka on mingi probleem, siis kas on viga tihendis, pragulises plokikaanes või üle normi valatud jahutusvedeliku koguses!
Datsunile ja zigullile käib eraldi niinimetatud "paisupaak", aga BMW tüüpi autole küll mitte.
- Foorumi pealeht Tehniline 5. seeria
- Otsi
-
- Tänane kuupäev on 16.06.2024 21:52 05
- Kõik kellaajad on UTC+03:00
Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
E34 veepumba probleem
Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Hüppa
- Üldine
- ↳ Üldine
- ↳ Üritused
- ↳ BMW sõidukid
- ↳ Foorumist
- ↳ In English
- Tehniline
- ↳ Üldine tehniline
- ↳ Multimeedia
- ↳ 1. ja 2. seeria
- ↳ 3. ja 4. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 6. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ 8. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ Z seeria
- ↳ M seeria
- ↳ i seeria
- ↳ TSI - Tee See Ise
- Ost/Müük/Vahetus
- ↳ Autod
- ↳ Ostuabi
- ↳ Teenused
- ↳ Multimeedia
- ↳ Varuosad
- ↳ Müük
- ↳ 3. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ M seeria
- ↳ Muud seeriad
- ↳ Ost
- ↳ 3. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ M seeria
- ↳ Muud seeriad
- ↳ Veljed ja rehvid
- ↳ Müük
- ↳ Ost
- ↳ Kalender 2012 tellimine
- ↳ Kalender 2013 konkurss
- ↳ Kalender 2013 tellimine - MÜÜK LÕPPENUD!
- ↳ MÜÜK - TEST