E39 530d 2000a mootor lonkab külmalt?
Re: E39 530d 2000a mootor lonkab külmalt?
Sai siis alustatud kütusefilti vahetusega ja lisatud paaki STP Diesel Fuel Treatment and Injector Cleaner!
Näišš, sõidan natuke ja vaatan siis edasi!
Osad mehed räägivad,et kui mõni eelsüüte küünal ei tööta siis võib samamoodi teha-endal kogemused puuduvad!
Näišš, sõidan natuke ja vaatan siis edasi!
Osad mehed räägivad,et kui mõni eelsüüte küünal ei tööta siis võib samamoodi teha-endal kogemused puuduvad!
BMW 530d Touring steptronic --2000--
Re: E39 530d 2000a mootor lonkab külmalt?
teema algatajal on tunda lonkamist ka soojalt.
luts kirjutas:Hommikul käivitades siis külmalt lonkab mootor päris kõvasti,kuid kui sõita maha mingi 3 km siis käib enamvahem normaalselt,kuigi kui käik on sees(automaatkast) ja hoida pidurit all siis on ka sooja mootoriga tunda jõnksatusi!
Muidu tagant suitsu nagu ei tule,kui sis ainult käivitamis hetkel aga see peaks diislite puhul norm olema!
Tegu siis prefacelift e39 530d automaat 2000a
Ei oska nagu eriti kuskilt kinni haarata,kust alustada
MASU aeg ja ei tahaks kohe raha tuulde loopima hakata!
Äkki on kellegi olnud sarnast juhtumit ja teab millele tähelepanu põõrata!
Re: E39 530d 2000a mootor lonkab külmalt?
Jah,lonkamine läheb soojenedes küll väiksemaks kuid päris ära ei kao.
Kuidas mootoripadjad mõjutavad mootori tööd?
Järgmise asjana lasen pihustite tagasivoolud ja ka eelsüüte küünlad ära kontrollida!
Kelle pädeva poole Tartus Diagnostikaga põõrduda?(Jätame UM-i viimaseks variandiks)
Kuidas mootoripadjad mõjutavad mootori tööd?
Järgmise asjana lasen pihustite tagasivoolud ja ka eelsüüte küünlad ära kontrollida!
Kelle pädeva poole Tartus Diagnostikaga põõrduda?(Jätame UM-i viimaseks variandiks)
Viimati muutis luts, 01.10.2009 10:55 01, muudetud 2 korda kokku.
BMW 530d Touring steptronic --2000--
Re: E39 530d 2000a mootor lonkab külmalt?
Viga siis II silindris:
Käiguühtlus näitas 1,3,4,5 ja 6 mingeid ala -1 sarnaseid numbreid ja 2 aga +7 .
Eks uuel nädalal saab edasi kaevata,vähemasti on suun käes,näeb kas 2-se silindri tangentsiaalkanali klapp või pihusti!
Muid aktiivseid vigu ei tuvastatud.
Käiguühtlus näitas 1,3,4,5 ja 6 mingeid ala -1 sarnaseid numbreid ja 2 aga +7 .
Eks uuel nädalal saab edasi kaevata,vähemasti on suun käes,näeb kas 2-se silindri tangentsiaalkanali klapp või pihusti!
Muid aktiivseid vigu ei tuvastatud.
BMW 530d Touring steptronic --2000--
-
- Huviline
- Postitusi: 152
- Liitunud: 23.11.2006 12:22 43
- Peamine sõiduk: X5 E70 4.0D
- Asukoht: Rakveres või soomes lapimaal
Re: E39 530d 2000a mootor lonkab külmalt?
530 lükkab eelsüüte küünlad taha alles 0 kraadi või -5-ga ei mäleta enam kuidas oli aga väga külmaga nii et nüüd ei saa küll eelsüüte küünaldes viga olla
530da
Re: E39 530d 2000a mootor lonkab külmalt?
minu 530d-l läheb eelsüüteküünalde tuluke ka suvel palava ilmaga põlema.
Re: E39 530d 2000a mootor lonkab külmalt?
eero6 kirjutas:minu 530d-l läheb eelsüüteküünalde tuluke ka suvel palava ilmaga põlema.
Minumeelest tuleb tekst kirjaga "PREHEATING",vähemasti minu autol,eraldi tulukest näinud ei ole!
Ja seda alla +5 kraadi!
BMW 530d Touring steptronic --2000--
Re: E39 530d 2000a mootor lonkab külmalt?
Viga ikkagi pihustis,klapid kõik omal kohal!
Kas seda sisselaske kollektori kanaleid ja nende klappide pindu võib puhastada Brake cleaneriga vms.!
Pihusti läks kontrolli ja võimalusel remonti aga juhuks kui seda korda ei saa siis kas kellelgi on töökorras pihustit pakkuda?
Peal oli sellise koodiga 13537785984
asendus sellele peaks olema 13537785573
Hetke seis siis selline,et:Pihusti ots vahetatud ja nende klappide labad sai eemaldatud!Võll ja vaakumid jäid kõik taha!Natuke sai ka puhastatud,kuid ei julgenud väga seda cleanerit sinna lasta,nõgi oli ikka väga kõvasti kinni ja selle kõige eemaldamiseks oleks tulnud see cleaneri vanni lahti leotamiseks jätta!
Mootor käib jälle laitmatult,nii et võib teema sulgeda
Kas seda sisselaske kollektori kanaleid ja nende klappide pindu võib puhastada Brake cleaneriga vms.!
Pihusti läks kontrolli ja võimalusel remonti aga juhuks kui seda korda ei saa siis kas kellelgi on töökorras pihustit pakkuda?
Peal oli sellise koodiga 13537785984
asendus sellele peaks olema 13537785573
Hetke seis siis selline,et:Pihusti ots vahetatud ja nende klappide labad sai eemaldatud!Võll ja vaakumid jäid kõik taha!Natuke sai ka puhastatud,kuid ei julgenud väga seda cleanerit sinna lasta,nõgi oli ikka väga kõvasti kinni ja selle kõige eemaldamiseks oleks tulnud see cleaneri vanni lahti leotamiseks jätta!
Mootor käib jälle laitmatult,nii et võib teema sulgeda
BMW 530d Touring steptronic --2000--
Re: E39 530d 2000a mootor lonkab külmalt?
Nüüd siis ühe tuttava BMW 525d-ga (e39,1997a)ka lonkab ja soojalt on pikk käivitus,külmalt käivitub normaalselt!Eelsüüteküünlad on kontrollitud-OK!
BMW 530d Touring steptronic --2000--
Re: E39 530d 2000a mootor lonkab külmalt?
latirõhuandur i pistik üle katsuda,kui ei aita, siis alumise pumbaküljes olev rõhuregulaator.Aga seda alumise pumba andurit näeb edukalt arvuti järgi pannekuga.Kui on ikka jutt d mitte TDS(105kw)
BMW-See On Auto
Re: E39 530d 2000a mootor lonkab külmalt?
97a. oli veel tds.
Re: E39 530d 2000a mootor lonkab külmalt?
Jah tegu olevat 525TDS-ga.Biohazard- kirjutas:97a. oli veel tds.
Kõrgsurvepump (2 aastat tagasi)ja paagipump (1 näd.tagasi)vahetatud.
BMW 530d Touring steptronic --2000--
Re: E39 530d 2000a mootor lonkab külmalt?
Kus asub e39 2000a 530d sedaan eelsüüteküünalde plokk?
Re: E39 530d 2000a mootor lonkab külmalt?
Kui sa eelsüüteküünalde releed mõtlesid, siis see asub kõrvalistuja poolse salogiõhufiltri korpuse all valges karbis.
Re: E39 530d 2000a mootor lonkab külmalt?
Ei hakanud uut teemat tegema ja kaevan vana teema üles.
Autoks 530d automaat aasta 2000.
Hakkas kūlma mootoriga lonkama ja sooja mootoriga teeb vähem, aga siiski lonkab.
Arvuti taha ühendades on ainsaks veateateks vigane välistemperatuuri andur.
Mootori poole peale riagnostiga ligi ei pääse ja viskab errori.
Üritasin latirõhu andurile electro protecti vms lasta, aga see kasu ei toonud.
Kui üldse lasin õigele pistikule(salongi pool sisselaskekolde kūljes). Pistik oli vist kolme klemmiga.
Diagnosti ei saa teha, mis edasi? Sõber kes kaabeldas, siis ütles, et päris tihti probleeme 530ga olnud, et ei pääse ligi. Mingi tüüpveaks muutunud vms?
Autoks 530d automaat aasta 2000.
Hakkas kūlma mootoriga lonkama ja sooja mootoriga teeb vähem, aga siiski lonkab.
Arvuti taha ühendades on ainsaks veateateks vigane välistemperatuuri andur.
Mootori poole peale riagnostiga ligi ei pääse ja viskab errori.
Üritasin latirõhu andurile electro protecti vms lasta, aga see kasu ei toonud.
Kui üldse lasin õigele pistikule(salongi pool sisselaskekolde kūljes). Pistik oli vist kolme klemmiga.
Diagnosti ei saa teha, mis edasi? Sõber kes kaabeldas, siis ütles, et päris tihti probleeme 530ga olnud, et ei pääse ligi. Mingi tüüpveaks muutunud vms?