e39 tõmbab aku tühjaks!
- rauli
- Huviline
- Postitusi: 246
- Liitunud: 26.10.2006 17:38 21
- Peamine sõiduk: E70 4.8is
- Asukoht: Tallinn
Re: e39 tõmbab aku tühjaks!
Tekkis küsimus nende pagassis asuvate kaitsemte üle ka, et kuidas see järjekord paika pandud on. Lihtsalt järjest ülevalt alla v vastupidi? Et loen sealt siseküljelt kaitsme ning siis vaatan mitmes see järjekorras on?
EI suutnud ise leida, et kaitsmepesas mingeid nr kirjas oleks v on?
Ning mis kaitse on 12, telefon ongi?
EI suutnud ise leida, et kaitsmepesas mingeid nr kirjas oleks v on?
Ning mis kaitse on 12, telefon ongi?
Käes on hommik, sa tegid ära juba voodi, istud mugavas tugitoolis,
ühes käes ajaleht, teises kohv!
ühes käes ajaleht, teises kohv!
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: e39 tõmbab aku tühjaks!
No nr. 12 (loed ju ikka vasakult paremale) ongi telefoni oma. Minu auto puhul järgi proovitud ja aku enam tühjaks ei jooksnud.rauli kirjutas:Tekkis küsimus nende pagassis asuvate kaitsemte üle ka, et kuidas see järjekord paika pandud on. Lihtsalt järjest ülevalt alla v vastupidi? Et loen sealt siseküljelt kaitsme ning siis vaatan mitmes see järjekorras on?
EI suutnud ise leida, et kaitsmepesas mingeid nr kirjas oleks v on?
Ning mis kaitse on 12, telefon ongi?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- rauli
- Huviline
- Postitusi: 246
- Liitunud: 26.10.2006 17:38 21
- Peamine sõiduk: E70 4.8is
- Asukoht: Tallinn
Re: e39 tõmbab aku tühjaks!
Jah, panin ise lampi, mõtlesingi seda, et vasakult paremale ikka.
Tõmban täna õhtul välja, eks annab hommikul tunda, tänud ette igaljuhul!
Tõmban täna õhtul välja, eks annab hommikul tunda, tänud ette igaljuhul!
Käes on hommik, sa tegid ära juba voodi, istud mugavas tugitoolis,
ühes käes ajaleht, teises kohv!
ühes käes ajaleht, teises kohv!
Re: e39 tõmbab aku tühjaks!
Võtad akul "pluss" juhtme maha ja ühendad testeri aku ja plusskaabli vahele, siis saad tarbimise teada!rauli kirjutas:Kus üldse asuvad e39 kaitsmed?
Pagassis? Pardekas ning veel ksukil?
kellelgi mingit joonist pole, et kus, mis on?
Ning, kuidas saab mõõta kodutestriga voolutarbimist?
Saan aru, et testris tuleb keerata amprite peale, kuid kuhu tuleb see ühendada? Sest tavatester kannatab ainult 10A pinget ju, ehk siis otse aku külge ma seda ühendada ei saa! Krt koolis füüsika polnud ka kõige tugevam!
Olen Igasuguse abi eest väga tänulik!
tel. 53 43 76 44
Re: e39 tõmbab aku tühjaks!
Sellega tasuks väga ettevaatlik olla."Kodutestrid" on tavaliselt 3.A.(mõned ka 10.A.) max.voolutugevuse mõõtmiseks.Ühendusmomendil,kui ka kõik tarbijad tagant ära on,tahavad need mitmed-kümned moodulid,mis auto küljes on ka hetkeliselt kokku mitmeid-kümneid ampreid eneste "elustamiseks".
Tester ei pruugi seda üle elada.
Tester ei pruugi seda üle elada.
52 72 989