Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Postitatud: 08.01.2012 20:40 19
Süüdet sisse keerates on kuulda,et klõbin käib järelikult peaks avanema?
kri5too kirjutas:Süüdet sisse keerates on kuulda,et klõbin käib järelikult peaks avanema?
kri5too kirjutas:Mingit muud klappi,andurit või ükskõik mida ei ole vahepeal?
EinarK kirjutas:Paneks oma mure ka siia.. Tegu 97 aasta jaanuari kuuse diisli variandiga..
Küttel on õhumullid sees, äsja sai vahetatud paagi sisene pump. Kui kütteseier kukub 15L peale siis veab õhu vahele ja vahest sureb välja tänu sellele. Vahel pika käiamise peale lõpuks läheb tööle,kui õhu on vahele võtnud. Küte nagu jookseks maha vms. Alati on nii, kui 15L peal läheb seier, siis veab õhu vahele ja kogu moos, ennem seda pole ühtegi mullikest kui kuskil 20-40L sees on. 15-20L juures hakkab õhku vahele vedama.
Probleem?
Sellepärast , et siis on kütet paagis just niivähe , et pumbst on ainult hel juhul veel pool kütte sees. Hakkab siis ilmselt kas pumba pealmise yhenduse vahelt v6i läbi selle o rõnga õhku vahele t6mbama.EinarK kirjutas:Aga miks ta just siis sedasi teeb, kui ta 15L juurde jõuab ?
No mõistus otsas.Suretusklapile tuleb vool(testriga kontrollitud).Juhtpihusti toru sai lahti keeratud,papitükk alla pandud,kütet sinna peale tuli(kas peab nagu ojast voolama või vähekene?)Õhumulle filtris ei näe.Sai teiselt autolt täiesti täis laetud aku võetud,kuid ketrad ketrad,ei midagi,ei luba isegi.Mida veel kontrollida?Igasugune abi teretulnud. :evil:Enne seda sai sõidetud(suri korra välja ise ketramisega käima ei saanud,tõmmati käima,läksin koju ja peale seda ei lähe käima.kri5too kirjutas:Süüdet sisse keerates on kuulda,et klõbin käib järelikult peaks avanema?
kri5too kirjutas:No mõistus otsas.Suretusklapile tuleb vool(testriga kontrollitud).Juhtpihusti toru sai lahti keeratud,papitükk alla pandud,kütet sinna peale tuli(kas peab nagu ojast voolama või vähekene?)Õhumulle filtris ei näe.Sai teiselt autolt täiesti täis laetud aku võetud,kuid ketrad ketrad,ei midagi,ei luba isegi.Mida veel kontrollida?Igasugune abi teretulnud. :evil:Enne seda sai sõidetud(suri korra välja ise ketramisega käima ei saanud,tõmmati käima,läksin koju ja peale seda ei lähe käima.kri5too kirjutas:Süüdet sisse keerates on kuulda,et klõbin käib järelikult peaks avanema?
Ilmselgelt kui sa ei suuda juba eelsüüteküünlaidki tuvastada , siis on parem kui sa seal rohkem midagi ei näpi , vaid viid asjatundjate juurde.kri5too kirjutas:Ja kust ma nad leida võin?
Nonii,sai kõik küünlad ükshaaval maha võetud ja kontrollitud.Kõik toimivad,hõõguma hakkavad üheaegselt.nikolam32 kirjutas:kri5too kirjutas:No mõistus otsas.Suretusklapile tuleb vool(testriga kontrollitud).Juhtpihusti toru sai lahti keeratud,papitükk alla pandud,kütet sinna peale tuli(kas peab nagu ojast voolama või vähekene?)Õhumulle filtris ei näe.Sai teiselt autolt täiesti täis laetud aku võetud,kuid ketrad ketrad,ei midagi,ei luba isegi.Mida veel kontrollida?Igasugune abi teretulnud. :evil:Enne seda sai sõidetud(suri korra välja ise ketramisega käima ei saanud,tõmmati käima,läksin koju ja peale seda ei lähe käima.kri5too kirjutas:Süüdet sisse keerates on kuulda,et klõbin käib järelikult peaks avanema?
Kontrolli eelsüüde küünlaid, mull oli täpselt sama lugu ei läinud käima aga tõmates läks. järelikult eelsüüde
Proovisin oma tõlla peal asja ära - panin uue vooliku otse paagipumba otsa. Sellega nullisin igasugused O-rõnga ja pumbaotsatihendi jamad ära. Pole mingeid õhumulle ja käib nagu muiste. Ei tundu, et see vooliku kaheks jagamine seal väga elutähtis oleks olnudkri5too kirjutas:Keegi oskab,ehk seletada,miks just nii.
Paagi pumbast läheb voolik kaheks,üks jookseb siis kõrgsurvepumpa,teine aga paagipõhja tagasi.Miks löheb see voolik kaheks?Kas on seda üldse vaja?Mõtlen,et ehk kaotada see lisavoolik ära.
Mina v6tsin pumba ära ja asendasin vasktoruga , mille otsa ühendasin vooliku. Auto sõidab nüüd isegi punase tulega ja mis kõige huvitavam -käivitub igast asendist poolest pöördest.Aak kirjutas:Proovisin oma tõlla peal asja ära - panin uue vooliku otse paagipumba otsa. Sellega nullisin igasugused O-rõnga ja pumbaotsatihendi jamad ära. Pole mingeid õhumulle ja käib nagu muiste. Ei tundu, et see vooliku kaheks jagamine seal väga elutähtis oleks olnudkri5too kirjutas:Keegi oskab,ehk seletada,miks just nii.
Paagi pumbast läheb voolik kaheks,üks jookseb siis kõrgsurvepumpa,teine aga paagipõhja tagasi.Miks löheb see voolik kaheks?Kas on seda üldse vaja?Mõtlen,et ehk kaotada see lisavoolik ära.
Tundub ikkagi map anduri viga olevat. Kui map andurilt vooliku lahti ühendad, kas siis minek läheb veel uimasemaks või ei muutu midagi. Kui jääb minek samaks, siis map anduriga midagi jama.tanel524td kirjutas:Autoks on 1991a. Bmw e34 524td 85kw manuaalkäigukastiga. Mure on siis selline, et üleöö pole autol enam kunagist erksust/ jõudu. Auto ei kiirenda enam nii hästi, lausa uimab. Suuremast mäest ülesse sõites võtab ka natuke hoogu maha, mida enne ei teinud. Samuti ei lülitu alati sisse püsikiirusehoidja. Küttekulus märgatavat erinevust ei esine. Kütuse ja õhufilter on uued, turborõhk on Ok, map- anduri voolik on puhas. Isegi katalüsaator sai tühjaks tehtud. Mootori töötamisele üleliigseid hääli ka lisandunud pole. Jahutusvedelikku ja õli ei võta. Pidurid peale ei jää. Autol on peal elektrooniline kütuse kõrgsurvepump. Auto käivitub ilusti külmalt, kui ka soojalt ja pöörded ei kõigu.
Äkki keegi targem oskab midagi öelda?
EdvinS kirjutas:Tundub ikkagi map anduri viga olevat. Kui map andurilt vooliku lahti ühendad, kas siis minek läheb veel uimasemaks või ei muutu midagi. Kui jääb minek samaks, siis map anduriga midagi jama.tanel524td kirjutas:Autoks on 1991a. Bmw e34 524td 85kw manuaalkäigukastiga. Mure on siis selline, et üleöö pole autol enam kunagist erksust/ jõudu. Auto ei kiirenda enam nii hästi, lausa uimab. Suuremast mäest ülesse sõites võtab ka natuke hoogu maha, mida enne ei teinud. Samuti ei lülitu alati sisse püsikiirusehoidja. Küttekulus märgatavat erinevust ei esine. Kütuse ja õhufilter on uued, turborõhk on Ok, map- anduri voolik on puhas. Isegi katalüsaator sai tühjaks tehtud. Mootori töötamisele üleliigseid hääli ka lisandunud pole. Jahutusvedelikku ja õli ei võta. Pidurid peale ei jää. Autol on peal elektrooniline kütuse kõrgsurvepump. Auto käivitub ilusti külmalt, kui ka soojalt ja pöörded ei kõigu.
Äkki keegi targem oskab midagi öelda?
viga leitud ja parandatuddjerocdrah kirjutas:probleem 525tdsa ga auto käima saamiseks tuleb pikalt käiata kui auto käima läheb siis töötab ca minuti ja sureb uuesti välja. etteande pump töötab kütusesüsteem on puhtaks lastud ja uus filter pandud.
eelmine nädal käivitus vabalt poolest pöördest. Ooskab keegi tarkka öelda.
Et yhes6naga see o-rõngaga toruots ei olnud omas pesas`?djerocdrah kirjutas:viga leitud ja parandatuddjerocdrah kirjutas:probleem 525tdsa ga auto käima saamiseks tuleb pikalt käiata kui auto käima läheb siis töötab ca minuti ja sureb uuesti välja. etteande pump töötab kütusesüsteem on puhtaks lastud ja uus filter pandud.
eelmine nädal käivitus vabalt poolest pöördest. Ooskab keegi tarkka öelda.
veaks oli oma lollus panin ette ande pumba valesse asendisse ja vabavoolu toru jäi küttest kõrgemale. käivitades andis etteande pump kütte kätte siis lülitab ette ande pump end välja ja peaks vabavoolu torust kütust võtma ja kuna mul oli see valetpidi lukustatud siis ei saanud kütet kätte paagis oli 20l
jep oli teisepoolkiller666 kirjutas:Et yhes6naga see o-rõngaga toruots ei olnud omas pesas`?djerocdrah kirjutas:viga leitud ja parandatuddjerocdrah kirjutas:probleem 525tdsa ga auto käima saamiseks tuleb pikalt käiata kui auto käima läheb siis töötab ca minuti ja sureb uuesti välja. etteande pump töötab kütusesüsteem on puhtaks lastud ja uus filter pandud.
eelmine nädal käivitus vabalt poolest pöördest. Ooskab keegi tarkka öelda.
veaks oli oma lollus panin ette ande pumba valesse asendisse ja vabavoolu toru jäi küttest kõrgemale. käivitades andis etteande pump kütte kätte siis lülitab ette ande pump end välja ja peaks vabavoolu torust kütust võtma ja kuna mul oli see valetpidi lukustatud siis ei saanud kütet kätte paagis oli 20l
Oma kogemusest ja siit foorumist loetu põhjal julgen öelda et umbes 99% tõenäosusega on põhjuseks paagisisese pumba otsatihend ja/või seal kõrval asuv O-rõngastihend.kevyn kirjutas:Minu autol siis selline probleem, et samamoodi, kui kütet on sinna 17l kanti siis sureb poole sõidu pealt välja. Käiguga tööle tõmmates või pikalt käiates saab auto jälle ilusti käima. Alles vahetatud paagi sisene pump ja pihustite juures olev väljavoolu toru. Pihustite sissevoolus ilmselt ka asi olla ei saa, kuna siis ta ju praeguse külmaga ei käivituks üldse. Võibolla on varem mainitud siin teemas, kuid polnud aega kogu teemat läbi lugeda...