50. leht 105-st

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 22.01.2013 12:04 39
Postitas Heiki_L
arnis kirjutas:
Heiki_L kirjutas:525tsda 97a
aku laetud auto seisis 10p. läks käima.
Peale seda sai sõidetud ja järgmine hommik enam käima ei tõmmanud. Vedas vaevaliselt mootorit ringi kuni akus enam voolu polnud. Kas 88ah aku tõesti lahja meie kliima jaoks? Kas kusagil võib olla vooluleke?
88Ah aku ei ole lahja KUI see oleks tõesti 88Ah. Pärast 2a õigesti kasutamist on 20% läinud, halval kasutamisel ( et auto käima ei lähe, aku tühi) võib mahtuvus kaduda ühe ööpäevaga 10% no problem. Tühi aku rikneb väga kiiresti. Temperatuur mõjub ka, -20 puhul on pool akust ära külmutatud.
Aga kui 10p seisis ja käivitas. Pärast sõitu (oletame, et akut laeti sõidu ajal, akutuli ei põlenud) auto väljalülitatud ja pärast ei käivitanud, tundub et on ikkagi tarbija taga, näiteks jamav kliimasiil või mingi muu suvaline leke.

Geneka harjad vahetatud alla poole aasta tagasi. Laadimine üle ca 14.4. aku kustus jah kui suured külmad tulid. Eks pean siis ´aku välja vahetama. '

Aga kas see on normaalne kui peale sõitu auto seisma jätta ja kui sajab lund vms siis on esiaknal keskel puhuri laigud. On olnud ka klaasipesu düüsi ümbert ära sulanud. Need ei tohiks töötada ilma süüteta ju?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 22.01.2013 14:03 05
Postitas RK1.0
Kui tassist tee joodud saab, siis kas tass on hetkega külm kohe?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 23.01.2013 19:08 43
Postitas Mario M
Mario M kirjutas:Tervist!

Oman bmw 525tdsi e39 ning auto tagasilda reguleerivad õhkpadjad. Probleem siis järgnev, kuna ratas oli pidevalt koopale lähemal kui teisel poolel siis otsustasin padja ära vahetada, selle vahetusest midagi kasu aga polnud. Auto on ikka sama madalal kui enne, kas viga võib olla kompressoris?

Tänud ette!
:arrow: Mainin ka selle ära et lekkeid kuskil ei tundunud olevat kuid ometigi on üks pool madalam kui teine.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 23.01.2013 22:57 12
Postitas arnis
No kui vedrud on terved, on sama pikkusega/keerdudega, siis vast on midagi paigast ikka selle õhuga.
Kui sa Keila/Tallinna lähedal oled võid proovida midagi lugeda, andurite andmeid võrrelda, proovida kompressori tööd, endal on ka olemas, seega on kohe võrdluseks kõrval midagi.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 24.01.2013 23:29 35
Postitas -br0-
Tervist,kas keegi oskab sellise kysimusega aidata ,et kust ma tdsi pumba tihendeid osta saaks v nende mõõtusid vms ,loogiliselt peaks diislikeskusest need tihendid saama kui mõõdud ja asjad olemas?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 24.01.2013 23:30 51
Postitas -br0-
ja palju neid tihendeid seal yldse on ?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 25.01.2013 20:24 29
Postitas BMW 525
-br0- kirjutas:Tervist,kas keegi oskab sellise kysimusega aidata ,et kust ma tdsi pumba tihendeid osta saaks v nende mõõtusid vms ,loogiliselt peaks diislikeskusest need tihendid saama kui mõõdud ja asjad olemas?
stikkest saab kõike ja eraldi ka kui vaja ;)

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 25.01.2013 21:26 20
Postitas -br0-
see ´´stikkest´´ ytleb mulle vähe,äkki saaks mingi lingi v keegi äkki viitsiks ise need mõõdud siia kirj,ma ei kujuta ette pole ennem kunagi sellise asjaga tegelend :)

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 25.01.2013 21:35 14
Postitas BMW 525
-br0- kirjutas:see ´´stikkest´´ ytleb mulle vähe,äkki saaks mingi lingi v keegi äkki viitsiks ise need mõõdud siia kirj,ma ei kujuta ette pole ennem kunagi sellise asjaga tegelend :)
aga palun: http://www.diisel.ee/?page=tooted" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 26.01.2013 20:57 32
Postitas Mario M
arnis kirjutas:No kui vedrud on terved, on sama pikkusega/keerdudega, siis vast on midagi paigast ikka selle õhuga.
Kui sa Keila/Tallinna lähedal oled võid proovida midagi lugeda, andurite andmeid võrrelda, proovida kompressori tööd, endal on ka olemas, seega on kohe võrdluseks kõrval midagi.
Eile sai proovitud anduri vahetust millest kokkuvõttes abi polnud. Kas seal torustiku vahel on ka mingisugune ventiiliblokk mis nö õhku patjade vahel jagab või kust viga järgmiseks otsida. Kompressor töötab ilusti vahest kui autosse istuda on ka kuulda kuidas kompressor korra tööle läheb nii et selles viga ei tohiks ju ometigi olla?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 27.01.2013 10:04 18
Postitas Kaupo_K
Kui sa viitsiks natuke otsida siis leiaks palju teemasid kus kompressori ümber graanulid niiskust või isegi vett täis. Vaja lahti võtta see elu seal ja kõik ära kuivatada.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 28.01.2013 21:57 26
Postitas arnis
Jap. Niiskus ja lõpuks vesi teevad ka lollusi. Kui auto saaks sooja kohta või panna mingi soojapuhur pagassi ja vaikselt kuivatama hakata, siis võibolla midagi aitab, aga lahti võtmine on see õige meetod.
Mina kasutan kevadel ja sügisel kui õues plussid, autos paljureklaamitud õhukuivatajat :D
Mingi imevahend ei ole, aga aitab ikka, kui just miinus pole, vesi jääs ja ka kuivati jääs, võivad ka padjad.

Tahtsin öelda, et Keila Tallin võin lugeda, mitte võid lugeda.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 29.01.2013 13:19 26
Postitas MrMikuMike
Tervist!
Autoks 525tds 95a.
Lugu selline ,et
1.kümalt käivitades vahest lubab kuid 7 seki järel auto käib.(Küünlad korras).
2.soojalt üldse mitte isegi ei luba.(ainult tõmmates).
3.olen liigutanud jaoturpead (kas jaoturpead tohib ise nii liigutada või selleks peab stendima ? kuidas üldse seda pead paika saada?).
4.küttetorus mullid puuduvad.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 29.01.2013 15:14 27
Postitas killer666
See mida sina liigutad on pumba elektrooniline pea ja see ei mõjuta soojalt käivitamist. Jaoturpea on see koht, kust tulevad välha kyttetorud ja seal sees on sul plunser ära kulunud. Teha pole midagi, kas teha kallis remont v6i otsida kuskilt teine pump.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 29.01.2013 18:28 55
Postitas -br0-
ei saa nüüd ise ka täpselt aru mis asi on jaoturpea ja pumbapea,kas need on yks ja samad asjad v erinevad? äkki keegi kui viitsib selgitab seda asja v2he,ise tean seda kui pumbapeal see plnunser 2ra kulub siis ei k2ivitu enam soojalt hästi jne ,kui pump ise on korras ja pea on läbi ,kas siis pumbapea vahetusest ei piisa? või ma panen ise midagi puusse praegu.. :roll:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 29.01.2013 18:39 23
Postitas killer666
Jaoturpea on see koht kust torud välja tulevad. See põhjustab soojalt mitte käivitumist.

Elektrooniline osa on see peal mida saad liigutada ja mille nahka minnes pöörded kõikuma hakkavad jne.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 29.01.2013 19:22 18
Postitas -br0-
okei selge,tänud!

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 03.02.2013 16:22 08
Postitas Mario M
Mario M kirjutas:
arnis kirjutas:No kui vedrud on terved, on sama pikkusega/keerdudega, siis vast on midagi paigast ikka selle õhuga.
Kui sa Keila/Tallinna lähedal oled võid proovida midagi lugeda, andurite andmeid võrrelda, proovida kompressori tööd, endal on ka olemas, seega on kohe võrdluseks kõrval midagi.
Eile sai proovitud anduri vahetust millest kokkuvõttes abi polnud. Kas seal torustiku vahel on ka mingisugune ventiiliblokk mis nö õhku patjade vahel jagab või kust viga järgmiseks otsida. Kompressor töötab ilusti vahest kui autosse istuda on ka kuulda kuidas kompressor korra tööle läheb nii et selles viga ei tohiks ju ometigi olla?
Nonii asjaga nüüd nii kaugel et veateate tuli kustus armatuuris ära selle põhjustajaks oli siis parempoolse anduri juhtmed mis olid katki. Andurid vahetasin ära ja kompressori graanulid kuivatasin samuti ahjus ära, olid ikka väga märjad. Kuid siiski anomaalia jätkub, mulle tundub, et tagumine ots on ikka ühele poole kuidagi kaldu. kellelgi mingeid mõtteid?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 04.02.2013 08:56 04
Postitas arnis
Kas on raske võtta joonlaud kätte ja tasasel pinnal ära mõõta?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 04.02.2013 15:35 06
Postitas Mario M
arnis kirjutas:Kas on raske võtta joonlaud kätte ja tasasel pinnal ära mõõta?
Probleem ongi ju selles et üks pool on madalam kui teine, mida ma enam mõõdan? Ja ma ei saa aru miks peavad kõik siin foorumis kohe nähvama kui üks inimene küsib mõne lihtsa küsimuse, on siis nii raske vastata viisakalt?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 05.02.2013 16:24 01
Postitas Mihkel15
Autoks siis 525TDSA 1994aasta
Probleem siis selline et kui kõvemini pidurdan ja uuesti gaasi annan siis ei ole käiku sees ja läheb natuke aega enne kui sisse läheb ja nii on ka kohapeal kui käigu sisse panen läheb mingi 2 sekki siis läheb käik sisse.
On vigane kast ise või midagi muud ?

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 05.02.2013 17:22 14
Postitas arnis
mulle tundub, et tagumine ots on ikka ühele poole kuidagi kaldu.
Siit loeb konkreetselt välja, et pole kindlat fakti, kas on viltu või mitte.
Kui pole kindel, kas on probleem, pole vaja otsida sellele lahendust. Kui on konkreetselt
mõõdetud, et ikkagi on, siis on aeg leida lahendus. Kui tuluke ei põle, siis süsteem töötab.
Edasi on vaja reaalselt see ära kalibreerida ja seda saab teha ainult ühtmoodi.

Mihkel15 kirjutas:Autoks siis 525TDSA 1994aasta
Probleem siis selline et kui kõvemini pidurdan ja uuesti gaasi annan siis ei ole käiku sees ja läheb natuke aega enne kui sisse läheb ja nii on ka kohapeal kui käigu sisse panen läheb mingi 2 sekki siis läheb käik sisse.
On vigane kast ise või midagi muud ?
Vast ikka probleem käigukastiga. Kui pidurdamine tundub olema põhjuseks, siis vast ta ka on.
Esmamulje selline, et õlivannis õli paneb plehku ja pump tõmbab õhku sisse. Kui aga käiku üritatakse
sidurdada õhuka, siis erilist survet koheselt ei saa. Kui uus õli käes, siis käik tõmbab kinni.
Vast on probleem siis õlitasemega.
Kui käigukastil pole 150 000 km jooksul õli vahetatud, siis nüüd oleks paras aeg.
Samas kuna auto väärtus on kõvasti kukkunud, siis vaevalt see investeering ära tasub. Tuleks leppida
ainult õli lisamisega. Liitrist õigest õlist võiks piisav olla.
See võib olla ka mingi teine probleem kastiga, kuid õlitase on vast odavaim lahendus.
Huvitav, kas kallaku peal saaks asjast sotti, nina all.. Proovi, kui saab, siis kindlasti taseme probleem.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 10.02.2013 02:40 04
Postitas Mario M
Kuidas seda kalibreerimist tehakse, ehk valgustate? ;)

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 10.02.2013 21:34 40
Postitas arnis
Eks ikka arvutiga ja diagnostikakaabliga.

Ma olen neid numbreid jälginud ja süsteemi testinud ka. Pole veel regullinud kuna pole
vajadust olnud. Kui süsteem tasasel pinnal erinevust näitab tuleks viga mujalt otsida.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 12.02.2013 14:10 01
Postitas MrMikuMike
killer666 kirjutas:Jaoturpea on see koht kust torud välja tulevad. See põhjustab soojalt mitte käivitumist.

Elektrooniline osa on see peal mida saad liigutada ja mille nahka minnes pöörded kõikuma hakkavad jne.

Noonii teine pump peal ja asi toimib käib nagu kell olen rahul :D :D :lol:

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 12.02.2013 15:30 20
Postitas Cert
ilmselt tegin valesti et teema tegin ja kohe siia ei kirjutanud. aga mure järgmine:
Mure selline, et mul kadusid ära võtmed 94 nov 525 TD 85kw`il. alles on ainult metall pulk võti.
Selline küsimus, et kui ma ilma immota(ews vist) 525TDS aju monteerin, kas siis saan auto tööle?
Ja kuidas võib mõjuda 525td aju asemel 525tds aju install ilma coolerit lisamata ja selle väiksema turboga?
Tänud ette
edit: vin koodi 7 viimast kui abi on siis gg58839(alguses sai vin valesti)

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 12.02.2013 19:37 00
Postitas kloox
Kas sul mitte 993 lõpuga pump ei ole peal seal?Kui on,siis peaks see veel ilma immota olema.Aga muidu ajudel juhtmepuu ja pistikud erinevad olenevalt,mis nr-ga pump on.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 12.02.2013 20:04 47
Postitas Cert
mul selline lisa seal S900A ANERK. WEGFAHRSICHERUNG LT. AZT/TUEV Electronic immobilizer
Mul sai alguses vin ka valesti(gg58839 on õige). Pumba koodi kahjuks ei tea ja asja jama külg see et auto mul Soomes ja ise Eestis. Mõtlesin varustada ennast Soome minnes kõige vajalikuga ja nii et ei peaks omama põhjalike auto elektri teadmisi. Nüüd selgus nii palju et UM vin koodi järgi võtme tellimine koos immokiviga 35€ . Homme tellin ära selle. Usun et see kõige odavam variant.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 13.02.2013 00:27 39
Postitas Mario M
Tervist jälle kõigile! Õhkvedrustuse anomaaliad jätkuvad...tavaliselt on olnud nii et kui padjad tühjaks lasen ja pärast korra aku juhtme maha võtan siis puhub ilusti padjad täis, nüüd aga teeb kompressor lihtsalt korra klõps ja ei midagi muud. Klõps tuleb kolmest (moodulist?) kuhu külge jooksevad kompressori õhu voolikud ja 3 pistikut. Proovisin ka teist sama koodiga releed kuid tuhkagi, teeb täpselt sama asja. Kaitsmed on ka kõik korras ja lisaks vaatasin ja puhastasin ühendused üle. Kui keegi teab mind kuidagi aidata siis palun kiiret vastust!! :|

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Postitatud: 13.02.2013 09:41 49
Postitas DigitalCold
Kas keegi oskab öelda et kui armatuuris pihusti tuluke põleb, et millele see viitab?ehk mis andur või asi peab vigane olema et see põlema hakkab?
auto on e34 2.5tds
siit teemast otsisin, kuid ei leidnud.