2. leht 3-st

Postitatud: 13.08.2005 14:20 04
Postitas Raino
efekt kirjutas:mingit surinat ei ole kuulda, aga samas käivitub kohe. seega vaatama ja mõõtma hakkama.
vaadata pole midagi paagipump vahetusse

Postitatud: 14.08.2005 16:05 10
Postitas meim
efekt kirjutas:
meim kirjutas:Kusimus selline et kas kuttekulu nait vastab tegelikule kulule?
ei saanud küsimusest päris täpselt aru.
Sai tegeldud enda 2.5tds mootoriga(vahetati pumba tihendid)ja tekkisid sarnased sumptomid.Tagasi minnes aeti asi 10min korda.Uks naitajatest et midagi polnud paris oige oligi kuttekulu valetamine.
Kuna inimene kes tegi on spets nende mootorite alal on hea tuttav seletas koik lahti ja naitas norku kohti siis hoiatas kohe et midagi sellist voib tekkida.
Uhesonaga pumba kaan on peal reguleeritav.
Algselt pandi kaan voimalikult tahapoole.
Hea kulg sellel settingul on et gaasipedaal on tundlik ja ka vahene gaasilisamine annab hea mineku.Puudub dislile omane motlemise moment.Algselt oligi nagu koik korras kuid peale 200 km soitu hakkas toosoe mootor tuhikaigul varistama vahest ja valja surema.kuttekulu ka valetas.Nuud liigutati veidi kaant ja koik sumptomid kadusid

Postitatud: 14.08.2005 18:58 25
Postitas Jaanus_P
hmm. ei ole ise ka asjaga kokku puutunud ja tore oleks, kui leiaks oma autole perearsti väljaspool UM´i. tean, et pumba kaan on sellel autol korra maha käinud ja ehk peaks kellelgi laskma seda uurida.

Postitatud: 15.08.2005 09:29 07
Postitas Jaanus_P
kütuse kulu näitab maanteel sõites 4-6 olenedes kiirusest, aga keskmine kütusekulu on 8,2l sajale.

Postitatud: 24.08.2005 20:18 07
Postitas Jaanus_P
sooviks saada infot!!!

väidetavalt on kusagil tartus keegi kodanik endel (kutsutakse kokutajaks :oops: ) ja nüüd siis palve. oleks vaja selle kodaniku kontaktandmeid, kuna pumba kaant sooviks liigutada ja tema on sellega kunagi tegelenud. vaatasin ise ka pumpa, aga leidsin sealt pealt kokku kolm kambrit üksteise pealt ja ei hakanud torkima. viga on siis nüüd juba seal, et on paar korda seisma jäänud (auto) väikse kiirusega liikudes :oops: .

paluks infot kiiresti....... või on tallinnas keegi kellele ma ei ole veel oma murega helistanud ja kes selle probleemi mul lahendaks?

Postitatud: 25.08.2005 12:43 43
Postitas Jaanus_P
:arrow:
tõstaks natuke teemat, kuna asjaga kiire. ehk on keegi tartust kes saab sinna sirbi 3 sõita ja endli nr-i võtta.
tänan.

Postitatud: 25.08.2005 12:53 51
Postitas Hans
efekt kirjutas:sooviks saada infot!!!

paluks infot kiiresti....... või on tallinnas keegi kellele ma ei ole veel oma murega helistanud ja kes selle probleemi mul lahendaks?
Valdek!?
Tema süda tuksub diisliga ühes rütmis.

Postitatud: 25.08.2005 17:07 04
Postitas Jaanus_P
helistasin Valdekule ja Tartust Raitile, aga sain ainult juhtnöörid mida peaks tegema, aga keegi ei ole nõus seda tööd ise ette võtma. vaatan, ehk tuleb siis võtta haamer kätte ja..... :D

Postitatud: 25.08.2005 20:52 15
Postitas vanaisa
Kuskilt ei loe välja kas Su viga on stabiilne või jamab vaid aeg ajalt s.t juhuslikult. Mul omal ka sama mark ja probleemiks on see, et suvel, hästi palavate ilmadega vahete vahel suri ka ristmikul lihtsalt seistes lambist välja. Mõned korrad paigal töötades kippus ka püristama s.t pöörded tõusevad/langevad ja niimoodi mitu korda. Studeerisin teemat nii ja naa aga ikka jõudsin välja elektroonika juurde. Sama arvan ka Sinu kohta.

Tühikäigu pöörded minul auto passis kirjas 750-800 ja seda nad ka reaalis on. Tartus soovitan Sulle "kirurge" 50 89942 ja nimeks Heiki!! Minul olid jamad kütusekulu näituri ja ... (näed ei meenu mis aga midagi veel jamas) Hekista, räägi oma mure ära ja ütleb üsna kohe kas elektroonika saab selliseid sõmtomeid põhjustada.

Äi aga saada .... ! Saad asja korda, hooldad normaalselt ja lihtsalt naudid masinat ja sõitu!!!

Postitatud: 25.08.2005 22:04 21
Postitas Raino
Kui on Sul kedagi tuttavat kes elab Põlvas siis otsigu Sulle välja Vahuri number kes elab Võru mnt ääres.Mul omal oli see number aga kaotasin ära ning ei oska seda momendil öelda. See vend on diislite alal seal kandis päris tegija.
Kui häda päris suur siis võin selle numbri kuidagi välja ajada.

MA olen ise kah seda pumba kaant liigutanud ning on olnud sellest kasu ja kah nalja on saanud.

Postitatud: 26.08.2005 16:59 21
Postitas Jaanus_P
Raino kirjutas:MA olen ise kah seda pumba kaant liigutanud ning on olnud sellest kasu ja kah nalja on saanud.
räägi lähemalt, et mis nalja on saanud!

põlvas tuttavaid ei ole ja ei sattu päris sinna ka niipea :cry:

Postitatud: 26.08.2005 17:32 08
Postitas Raino
efekt kirjutas:
Raino kirjutas:MA olen ise kah seda pumba kaant liigutanud ning on olnud sellest kasu ja kah nalja on saanud.
räägi lähemalt, et mis nalja on saanud!

põlvas tuttavaid ei ole ja ei sattu päris sinna ka niipea :cry:
Eks proovi ise järeel küll näed.kui auto raketisk muutub ning seisma ei taha jääda.

Postitatud: 29.08.2005 00:02 29
Postitas Jaanus_P
kuna nendest inimestest kelle telefoni numbrid ma sain ei olnud rohkem abi kui ainult info mida peaks pumbaga tegema siis võtsin täna ja hakkasin asjaga pihta. esimene asi mida tegin oli sobivate võtmete leidmine. kuna sinna vahele ei saa just väga hästi ligi siis mõtlesin, et pika padruniga oleks parem ligi pääseda ja asusin võtit tegema. võtsin suure poldi ja relaka ja tegin siis padrun võtmele pikenduse, et oma tööd lihtsamaks teha ja hakkasin pihta. esimene liigutamine..... auto ei käivitu :cry: , uuesti poldid lahti ja kaant teisele poole..... pöörded 1200 ja jätab vahele. kolmas liigutamine.... vist sain vana koha peale, kuna kõrva järgi tundus vana tuttav heli. siis solvusin, et kaua ma seda kaant kinni ja lahti keeran ja keerasin poldid lahti (kergelt) ja kopsisin kaant... tundus, et hakkab looma ja keerasin kaane kinni. istun autosse ja vaatan, et pöörded on ~800 ja proovin ghaasipedaalile vajutada... pöörete langedes võtab mootorisse vibra sisse ja pöörded langevad väga aeglaselt. uuesti korra poldid lahti ja kopsima (auto töötas). nüüd hästi õrnad kolksud vastu kaant ja... vist läks paremaks. kaan kinni ja proovi sõidule. huhh... kui nüüd paarisaja kilomeetri pärast midagi ei muutu siis tundub, et sain asja korda. maanteel oli selline tunne, et midagi on kõrvas (vist pesemata) sest ei olnud enam kiirusel 110 kuulda mootori/pumba häält salongi ja auto liikus kuidagi vabamalt.

seega tänud kes infot jagasid ja teemat ärge veel lukku pange, kuna ptüi... ptüi... ptüi.. (sülitasin üle vasaku õla :) )

Postitatud: 29.08.2005 10:26 37
Postitas Jaanus_P
mõningad asjad jäid lisamata. kui ennem hoogu maha pidurdades ja foori taha seisma jäädes jõnksutas mitu korda kohapeal seistes ja siis kui andsid kohapeal pöördeid juurde ja lasid pedaali vabaks tõmbas korraks hinge kinni, nüüd aga annad gaasi ja lased pedaali vabaks ja pöörded kukuvad kohe ~800-900 pöördeni ja siis vajub sekundi-kahega normaalsesse asendisse ja enam ei jõnksu. maanteel avastasin, et möödasõidul ei tule enam tagant musta tomu.

Postitatud: 29.08.2005 12:25 21
Postitas plõnks
räägi täpsemalt mis sa seal siis tegid ka, ja millist kaant sa seal siis liigutasid, ja mis tööriistu selleks vaja ka on?

Postitatud: 29.08.2005 15:30 37
Postitas Jaanus_P
liigutasin siis pumba pealt (ülevalt) lugedes teist vahetükki (kaant) ja vaja oli järgmisi tööriistu; tähik nr30, nr 7 kuuskant padrun (keegi oli varem originaal poldi ära rikkunud ja pidin siis taguma võtme otsa ja kuna uut polti ei olnud kusagilt metsas võtta siis panin relaka tööle ja lihvisin poldi pea nii, et nr7 padrun läks korralikult otsa), siis oli tarvis pikendust, aga kuna mul olid piiratud võimalused võtmete kasutusel siis võtsin pika (~200) m10 mööblipoldi mille ühe otsa tegin nelja kandiliseks, et saaks väikse padruni otsa panna ja teise otsa tegin kuus kanti nr 8, et saaks kasutada nr.8 padrunit pikenduse keeramiseks. siis poldid lahti ja töö võis alata. liigutada ei tohtinud üle millimeetri, kuna siis oli probleeme auto töötamisega. piisas liigutamises ~1 sajandik millimeeter, et kogu mootori töö muutuks. seega jõudu tööle :D (mul äi proovis ka autot ja hakkas juba ajama sellist juttu, et BMW on ikka päris mugav ja MB omanikud on natuke segased :D :D )

mul sama asi

Postitatud: 23.09.2005 13:52 32
Postitas bemmar
käisin täna UM diagnostikas ja mehed väitsid, et pump kutu. lasin siis natuke tühikäigu pööret tõsta ja nüüd sõidan nagu vana polsevik häda ei miskit.

Arvan, et kindlasti on võimalik pumba pead kuidagi võimalik odavalt remontida. Ise kogenud ühe teise auto margiga nn komutaatori remondi peal. Uus maksis 5000 eeku üks elektrik pani kruvika vahele ja remontis 100 eeku eest ära.

eks talvel siis näeme kas pump töötab või ei tööta. Ilmselt bmw pumba elektroonika suhteliselt nõrk, mul muidu auto läheb väga hästi käima nii soojast kui ka külmast peast.

Re: mul sama asi

Postitatud: 23.09.2005 16:53 51
Postitas Raino
bemmar kirjutas:mul muidu auto läheb väga hästi käima nii soojast kui ka külmast peast.

See näitab seda et pumba pea on korras

Postitatud: 25.09.2005 11:50 29
Postitas renxx
Ei hakanud uut teemat tegema ,aga äkki oskab keegi öelda kuidas käib 2,5td mootoril ära see vaakumpump.Kui poldid lahti keeran ei taha hästi ära tulla,ei julgenud algul väga kõvasti sikutada ka,tundub nagu oleks mingi kummi tihendi või simmerlingi vms.peal kinni,kas tuleb lihtsalt jõudu rakendada.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45

Asi selles et arvan et sealt vahelt tuleb õli läbi hirmus palju,ehk mingi tihend vajab vahetamist,või äkki teab keegi seal läheduses mõnda muud kohta kus õlileke reaalne võiks olla?

Re: mul sama asi

Postitatud: 25.09.2005 22:11 08
Postitas bumerang
Raino kirjutas:
bemmar kirjutas:mul muidu auto läheb väga hästi käima nii soojast kui ka külmast peast.

See näitab seda et pumba pea on korras
Kas siis 100%-lt võib väitta, et pump peetis kui peale pikaajalist seismist ei taha käima minna? Kas gaasitamisel tekkiv tossupilv on ka abiks diagnoosimises?

Postitatud: 26.09.2005 08:37 06
Postitas Aivar540
nr 7 kuuskant padrun (keegi oli varem originaal poldi ära rikkunud ja pidin siis taguma võtme otsa ja kuna uut polti ei olnud kusagilt metsas võtta siis panin relaka tööle ja lihvisin poldi pea nii, et nr7 padrun läks korralikult otsa), siis oli tarvis pikendust, aga kuna mul olid piiratud võimalused võtmete kasutusel siis võtsin pika (~200) m10 mööblipoldi mille ühe otsa tegin nelja kandiliseks, et saaks väikse padruni otsa panna ja teise otsa tegin kuus kanti nr 8, et saaks kasutada nr.8 padrunit pikenduse keeramiseks.
See eiole rikutud polt vaid originaal, lihtsalt erilise kujuga, et igaüks ei krutiks.
Kas kütusekulu näitaja (ökonomaiser) muutus. Kas seieri järgi kütekulu suurenes või läks väiksemaks?

Postitatud: 26.09.2005 13:06 06
Postitas Jaanus_P
See eiole rikutud polt vaid originaal, lihtsalt erilise kujuga, et igaüks ei krutiks.
Kas kütusekulu näitaja (ökonomaiser) muutus. Kas seieri järgi kütekulu suurenes või läks väiksemaks?
ma tean missugune on originaal poldi pea! lihtsamalt öeldes tagurpidi torx, aga sellel olid nurgad maas ja enam ei saanud muudmoodi lahti, kui tuli võti peale lüüa! kütusekuluga on nii, et ennem autoga kohapeal gaasi andes lõi tagant musta, aga nüüd musta enam ei löö, aga samas kütuse kulu on suurenenud ja seda arvatavasti kaane tihendist mis on reguleerimisel viga saanud ja nüüd vahetust vajab. seieri järgi kütuse kulu ei suurenenud, aga tänu kergelt tilkuvale pumbale (alles avastasin) on hetkel keskmine kulu 9,5l 100km kohta. nüüd otsin uut tihendit ja loodan sellega probleemi ära lahendada.

Postitatud: 28.09.2005 09:53 59
Postitas Jaanus_P
kütuse kulust siis... 1). sõidetud 60%maanteel 14%linn. kütust kulus 47,92l ja läbis 489km. 2). sõidetud 75%meenteel 25%linn. kütust kulus 50,78l ja läbis 586,5km. kolmandat arvu ei oska hetkel öelda. sai eile sõidetud jurmalasse ja tagasi. kokku ~650km... ehk tangin täna paagi täis siis panen arvud kirja. ehk keegi targematest arvutab välja keskmise kütusekulu..... omal pea sellest juba sassis.

Postitatud: 28.09.2005 21:54 49
Postitas Arvo T
efekt kirjutas:kütuse kulust siis... 1). sõidetud 60%maanteel 14%linn. kütust kulus 47,92l ja läbis 489km. 2). sõidetud 75%meenteel 25%linn. kütust kulus 50,78l ja läbis 586,5km. kolmandat arvu ei oska hetkel öelda. sai eile sõidetud jurmalasse ja tagasi. kokku ~650km... ehk tangin täna paagi täis siis panen arvud kirja. ehk keegi targematest arvutab välja keskmise kütusekulu..... omal pea sellest juba sassis.
1)9,799591l/100km
2)8,65814152 l/100km
3)???

Postitatud: 28.09.2005 22:37 57
Postitas Jaanus_P
jah.. esimese ja teisega on päris suur vahe sees.
täna veel ei tankinud autot..... aga katsun kiirelt selle ära teha.. mis BMW see on kui kütusepaak tühi on :D . Statoili uus reklaamlause"hoiame kokku :D ". arvestades seda palju eestis selle autoga viimase paari kuuga sõidetud on siis ei ole ls küll 100% sellel autol õige. nüüd sai 200 000km täis. ise eestis juba 10 000km sõitnud.. kui võtta seda palju ma eestis sõitnud olen siis peaks ls olema hetkel... ai.....550 - 600 000km. see on küll jahmatav :D

Postitatud: 30.09.2005 20:37 23
Postitas Arvo T
kas sa siis ei tea ,et kõik saksast tulnud autod on sõitnud 180 tuh :lol: :lol:

see vähemalt *2

Postitatud: 11.02.2006 17:20 21
Postitas Ivar
Kui sellised probleemid, siis kes abivajat aitaks? Huvitav, et keegi seda teha ei taha. Männikul olen kaant toksimas käinud.

Postitatud: 11.02.2006 20:59 46
Postitas Raino
Ivar kirjutas:Kui sellised probleemid, siis kes abivajat aitaks? Huvitav, et keegi seda teha ei taha. Männikul olen kaant toksimas käinud.
Riisiperes on Vallo 5168792
Kontakteeruge temaga.
Ma arvan et ehk suudab tema asja joonde ajada.Ta on neid palju teinud

Postitatud: 12.02.2006 11:49 14
Postitas Ivar
Kas tal nagu kodu garaaz ja teeb igal ajal tööd?

Postitatud: 12.02.2006 13:04 56
Postitas Raino
Ivar kirjutas:Kas tal nagu kodu garaaz ja teeb igal ajal tööd?
Tal seal nagu mingi kodu servise moodi asi