Probleem aku tühjenemisega.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: Probleem aku tühjenemisega.

Postitus Postitas Raemees »

ttsys kirjutas:Korras süsteemi laadimispinge peab olema töösooja mootori korral vahemikus 13.8V kuni 14.2 volti.
Mõõdetud pinge on seega täiesti OK ehk vastavuses.
Samas pinge mõõtmisega sellisel kujul ei ole võimalik midagi kontakti ristlõike osas kindlaks teha ja selle jaoks on vaja pigem mõõta voolutugevust mitte pinget. Selle jaoks on aga hoopis teisi töövahendeid vaja, näiteks ampertangid. Samuti saab ajutisi s'unte kasutada, et halva kontaktiga ahel tuvastada, näiteks kasutada korralikku jämedat krokodega kaablit kere ja mootori vahel, aku ja generaatori vahel jne

Mul näitab ikka sama laadimist kui kere küljest massi võtan (13.9-14.1V)
aku enda klemmid puhastasin ära ning hetkel ei oska öelda veel, kas auto ikka jamab nii või mitte...eks see lähipäevil selgub, aga üritan homme starterile ka ligi pääseda kuidagi.

No ei tea vaielda, pole auto elektrik vaid lihtne müügimees...
Minu auto varjatud menüü näitab laadimispingeks 14,6V vähemalt... testriga pole mõõtnud.
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: Probleem aku tühjenemisega.

Postitus Postitas Raemees »

j4nx kirjutas:Probleemiks osutus siis pool aastat vana aku, milles oli ainult 38% mahtuvust alles. Akul on ka garantii, aga paberid, mis ma ostuga kaasa sain on vist kadunud. Tellisin aku interneti teel ja emailil on arve olemas. Küsimus siis, et kas emailile saadetud arvest piisab garantii jaoks?
Kellelt sa nüüd seda küsid?
Foorumist keegi müüs selle, küsi ikka sealt kust ostsid... ja ilmselt ei teki probleemi.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Probleem aku tühjenemisega.

Postitus Postitas ttsys »

Soovitus esimesel võimalusel seda kontrollida, sest ülepinge tekitab aku elektrolüüdi aurustumise ja lõpuks küpsetab selle aku lihtsalt ära, eriti suvisel ajal. AGM geel-tüüpi akud on ülelaadimise osas aga veel eriti tundlikud. Seadistusteta või valede parameetritega "Battery Management" mooduli töö võib samuti ülepinget tekitada ja seetõttu on ka õigete parameetritega aku regamisel oma kindel lähteroll.
Raemees kirjutas: No ei tea vaielda, pole auto elektrik vaid lihtne müügimees...
Minu auto varjatud menüü näitab laadimispingeks 14,6V vähemalt... testriga pole mõõtnud.
Vasta